Hunting for beaver 4207 Skrevet 1. December, 2019 Varmemester skrev, 1 time siden: Hmm.. Har du mødt @Ally herinde fra da?????? Og ha, både større BRYSTER.. Og så sprøjter hun.. Nope,,, det var bare lige et navn som kom til mig knus og møzzer rimefranz 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2454 Skrevet 1. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 7 minutter siden: Nope,,, det var bare lige et navn som kom til mig knus og møzzer rimefranz Man fornemmer tydeligt at @Hunting for beaver og @Varmemester har et meget kærligt forhold til hinanden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 1. December, 2019 lille_peter skrev, for 2 minutter siden: Man fornemmer tydeligt at @Hunting for beaver og @Varmemester har et meget kærligt forhold til hinanden Ja de lyserøde ved slet ikke hvad de går glip af ,,, vel min fætter @Varmemester 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 1. December, 2019 (edited) Hunting for beaver skrev, for 1 time siden: Ja de lyserøde ved slet ikke hvad de går glip af ,,, vel min fætter @Varmemester gensidig respekt, kærlighed, empati, og også lidt udholdenhed kræves jo nok når de dejlige GP`ere får besøg fra ham herinde fra ,, i ved "the one and only" eller mente du virkelig ham og mig @lille_peter så er svaret vel stort set det samme altså at JEG skal vise HAM respekt, kærlighed, empati og nok også være noget udholdende i hans fine selskab ,, ha ha ha Redigeret 1. December, 2019 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg