Hop til indhold
Sweex2

4 hånd massage hos Tantawan?

Recommended Posts

Guest Lynet2019

Har du  kigget på billederne.    ???? Hvad er det for et spørgmål ????  Selvfølgelig kan du ikke få sex.   Det er tydeligvis et seriøst sted hvor du kun kan få klassisk thai massage 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Sweex2 skrev, for 24 minutter siden:

Kan man eventuelt tilkøbe sex?

Nej det er udelukkende pga. et MEGET varmt lokale, at de har valgt at smide alt tøjet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Det, der sker, er, at jeg står og holder kameraet, og da de begge er i gang med at skifte tøj fra det private til vores stilfulde uniformer, så klikker kameraet lige da de bukker sig forover på sengen på alle fire uden uniformer eller tøj i nærheden. Inden jeg får set mig om, så ligger disse billeder også på annoncen, og jeg kan simpelthen ikke få dem fjernet igen. Men tro mig: De er slet ikke til den slags. Kun seriøs massage!! Don't even mention the war!!"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Sweex2 skrev, for 11 minutter siden:

Så ingen af jer har rent faktisk mødt pigerne? I skriver bare det første der popper ind jeres hoved:huh:

Jeg har, i alt fald nogen af dem, omend måske op til et års tid siden.

De andre her har ret, det med massage skal man ikke forvente alt for meget af, omend de rent faktisk godt kan massere. Specialet ligger andetsteds, men det kan absolut også anbefales.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tatra skrev, for 47 minutter siden:

Jeg har, i alt fald nogen af dem, omend måske op til et års tid siden.

De andre her har ret, det med massage skal man ikke forvente alt for meget af, omend de rent faktisk godt kan massere. Specialet ligger andetsteds, men det kan absolut også anbefales.

Jeg var godt klar over at det nok ikke er den helt store massage oplevelse. Men min viden om thai piger strækker sig kun til 10-15 besøg, mest hos den samme, så jeg er ikke klar over om alle tilbyder hele pakken. 

Jeg besøgte en gang en thai og hun virkede totalt tændt på noget mere. Da jeg så spurgte, var svaret at hun normalt ikke tilbyder det, så det ville blive meget dyrt. Der havde jeg så kørt mig selv helt op og blev en smule skuffet. Så derfor spurgte jeg om det i det her tilfælde. 

Tak for svaret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...