Guest fede Skrevet 8. December, 2019 Ung og lækker. Langt glat hår, glat fisse, gerne mørkthåret. Slank uden at være for Skinny. Ikke silicone. Gerne lidt trænet røv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 8. December, 2019 Jeg er ligeglad med alder - men jeg falder for den solbrune, mørkhårede og let buttede kvinde med store, fyldige bryster - hun skal elske sex lige så højt som jeg og finde sig i at blive forkælet længe og grundigt mmmmmm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 8. December, 2019 MizzAnne skrev, for 12 minutter siden: Jeg er ligeglad med alder - men jeg falder for den solbrune, mørkhårede og let buttede kvinde med store, fyldige bryster - hun skal elske sex lige så højt som jeg og finde sig i at blive forkælet længe og grundigt mmmmmm Er du biseksuel? Vh NF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3267 Skrevet 8. December, 2019 En moden kvinde der er sin seksualitet bevist, som nyde, at klæde sig læder og lange støvler Mange gode :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 8. December, 2019 MizzAnne skrev, 1 time siden: Jeg er ligeglad med alder - men jeg falder for den solbrune, mørkhårede og let buttede kvinde med store, fyldige bryster - hun skal elske sex lige så højt som jeg og finde sig i at blive forkælet længe og grundigt mmmmmm Hey! Det lyder lige præcis som mig! Hos dig eller mig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 8. December, 2019 De samme egenskaber som jeg ellers finder tiltrækkende i almindelighed. Intelligens, humor, empati, erfaring, selvtillid. Og skal gerne byde på noget jeg kan lære af. Skal vi over I det overfladiske, under 1m70, brunette, smukke øjne, under 65kg, naturlig smuk og gerne pagehår…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 8. December, 2019 Dansk, 25-40 år, mellemlangt hår, gerne længere, 160-175, normalvægtig, naturlig barm, ikke ryger, ingen tatoo's eller piercinger. Altid bedre med en velholdt kvinde på 40, end en "ramponeret" på 25. Det afgørende er dog "kemien". Min all-time favorit, hun er stoppet, var dog tatoveret og havde fået fixet barmen. Så intet ligger helt fast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 9. December, 2019 NordFyr skrev, den 8.12.2019 at 10:49: Er du biseksuel? Vh NF Jeg elsker sex i mange forskellige afskygninger og ja - jeg er lige så meget til kvinder som jeg er til mænd (selvom jeg altså bare ikke kan undvære mænd i særlig lang tid ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 9. December, 2019 Du er da dejlig fræk. Tak for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robert 125 Skrevet 10. December, 2019 Jeg går nok allermest op i bryster Jeg elsker simpelthen store flotte runde faste bryster. Elsker at smøre dem ind i olie til en god omgang spansk Og så må di være hvilken alder de har lyst Det er ovenikøbet vigtigere for mig at brysterne er flotte end de giver god gfe Jeg var engang sammen med disse to, som bestemt ikke gik op i gfe, men til gengæld var den den flotteste oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg