Hop til indhold
Krathan

Hvilken type pige er i til?

Recommended Posts

Guest fede

Ung og lækker. Langt glat hår, glat fisse, gerne mørkthåret. Slank uden at være for  Skinny. Ikke silicone. Gerne lidt trænet røv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ligeglad med alder - men jeg falder for den solbrune, mørkhårede og let buttede kvinde med store, fyldige bryster - hun skal elske sex lige så højt som jeg og finde sig i at blive forkælet længe og grundigt :P mmmmmm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest NordFyr
MizzAnne skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er ligeglad med alder - men jeg falder for den solbrune, mørkhårede og let buttede kvinde med store, fyldige bryster - hun skal elske sex lige så højt som jeg og finde sig i at blive forkælet længe og grundigt :P mmmmmm

Er du biseksuel?

Vh

NF

Del dette indlæg

Link til indlæg
MizzAnne skrev, 1 time siden:

Hey! Det lyder lige præcis som mig! 

Hos dig eller mig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De samme egenskaber som jeg ellers finder tiltrækkende i almindelighed.
Intelligens, humor, empati, erfaring, selvtillid. Og skal gerne byde på noget jeg kan lære af.
Skal vi over I det overfladiske, under 1m70, brunette, smukke øjne, under 65kg, naturlig smuk og gerne pagehår….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dansk, 25-40 år, mellemlangt hår, gerne længere, 160-175, normalvægtig, naturlig barm, ikke ryger, ingen tatoo's eller piercinger.

Altid bedre med en velholdt kvinde på 40, end en "ramponeret" på 25.

Det afgørende er dog "kemien".

Min all-time favorit, hun er stoppet, var dog tatoveret og havde fået fixet barmen.

Så intet ligger helt fast :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
NordFyr skrev, den 8.12.2019 at 10:49:

Er du biseksuel?

Vh

NF

Jeg elsker sex i mange forskellige afskygninger :D og ja - jeg er lige så meget til kvinder som jeg er til mænd (selvom jeg altså bare ikke kan undvære mænd i særlig lang tid :P )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg går nok allermest op i bryster :)

Jeg elsker simpelthen store flotte runde faste bryster. Elsker at smøre dem ind i olie til en god omgang spansk :) 

Og så må di være hvilken alder de har lyst :)

Det er ovenikøbet vigtigere for mig at brysterne er flotte end de giver god gfe :)

Jeg var engang sammen med disse to, som bestemt ikke gik op i gfe, men til gengæld var den den flotteste oplevelse :)

cumontits.thumb.jpg.a821100fbb5886d6f780dca503b792de.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...