Frederik3 19 Skrevet 1. December, 2019 Nogen der kender hende? https://sugardaters.dk/show?alias=Filizgirl12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik3 19 Skrevet 2. December, 2019 Besøgte hende...super sød og lækker....masser af kys...dejligt blow...god tid og de skønneste E- bryster...dejligt stram...masser af stillinger og et lille onani show....hun stønnede og jamrede da hun fik sprøjteorgasme ud i sofaen og grinede over den efterfølgende rengøring...absolut ikke en prof pige, hvilket er en kæmpe fordel.2000 for en times tid,men intet stopur og kunne være blevet der længere hvis jeg havde haft energien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 2. December, 2019 Frederik3 skrev, for 1 time siden: Besøgte hende...super sød og lækker....masser af kys...dejligt blow...god tid og de skønneste E- bryster...dejligt stram...masser af stillinger og et lille onani show....hun stønnede og jamrede da hun fik sprøjteorgasme ud i sofaen og grinede over den efterfølgende rengøring...absolut ikke en prof pige, hvilket er en kæmpe fordel.2000 for en times tid,men intet stopur og kunne være blevet der længere hvis jeg havde haft energien. Sådan en oplevelse der gør jeg er ked af jeg ik er på sd mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 2. December, 2019 Frederik3 skrev, for 4 timer siden: de skønneste E- bryster Ægte bryster eller silicone? Og holder alderen? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 2. December, 2019 AlfaN skrev, for 3 timer siden: Sådan en oplevelse der gør jeg er ked af jeg ik er på sd mere. Forklar mig så lige hvorfor du stadig skriver med herinde hvis du ikke er på sd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik3 19 Skrevet 3. December, 2019 Gammel rotte skrev, for 6 timer siden: Ægte bryster eller silicone? Og holder alderen? På forhånd tak. De var ægte...og dejligt store...hun kunne godt li at få dem under lidt hård behandling hvilket lige er mig..alderen? Svært at vurdere...når man selv er i 50`erne...men max et par år skævt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 3. December, 2019 Sting222 skrev, for 9 timer siden: Forklar mig så lige hvorfor du stadig skriver med herinde hvis du ikke er på sd? Så man må ik skrive i dette fora hvis ik man er på sd? må man heller ik skrive i thai foraet, hvis ik man går til thaimassage? har ikke set de regler nogle steder og kan ikke se ‘logikken’. Så hvad er dit problem med det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg