Hunting for beaver 4207 Skrevet 1. December, 2019 (edited) Endnu en kæmpe hyldest denne gang til ALLE jer skønne kvindelige glædespiger. Har dog lige et lille simpelt spørgsmål , men for mig og sikkert flere andre afventer et ærligst muligt svar. Hvad gør i for at UNDGÅ at jeres heldige og glade kunder IKKE bliver forelskede i jer. Tænker at der skal være fx en ret stor portion forståelse, medfølelse, ja nærmest psykolog lignende adfærd. Med alt ære og respekt så er det jo helt fantastisk for os med et besøg hvor man virkelig føler sig værdsat elsket og velkommen, og meget andet, men lige netop derigennem har jeg personligt ret svært ved at give slip igen og forlade pigen . Gør det selvfølgelig af respekt for hende, men tit mere af pli end af lyst. Der kan sagtens gå flere dage hvor jeg ville ønske at vende retur til hende, men bliver altså nød til at styre mig lidt og bare være glad for den rus som jeg tit kan gå med i hele kroppen op til flere dage efter. Lidt en svær beskrivelse kan vel nærmest betegnes som en lykkelig glædes rus,, intet mindre Ja ved det godt at jeg jo kun har hende for mig selv i en given stund fx. 1 time Ved godt at der er flere indgangs vinkler til jeres svar muligheder, men please prøv at svare lige fra hjertet alligeveller Knus og tak til jer alle sammen, i gør en stor forskel for os lyseblå stakler. ( i hvert fald nogle af os ! ) og til mine brødre herinde i er selvfølgelig også mere end velkomne til at lige give jeres besyv med på dette synes jeg lidt ømme emne, Egentlig er det jo et stort NO GO at blive forelsket kunde og GP imellem, eller er det ??? Jeres hunter senior Redigeret 1. December, 2019 af Hunting for beaver En lille hyldest til alle de kvinder som dagligt gør en kæmpe forskel på vi mænds dagligdag, Ja hatten af for jer i har om nogen virkelig fortjent alt ÆRE, ROS og RESPEKT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 1. December, 2019 (edited) Det er en knaldhård branche, hvor fejl kan være "dyre" og erfaringer kan blive "dyrtkøbte" såvel økonomisk som sjælemæssigt. Det virker måske for banalt at skrive det, men for helvede da også @Hunting for beaver. Du har vel snart opnået fuld forståelse for, at du er køber af en service, og INTET andet? Jo du ved det jo godt, og du har jo også så meget viden om din egen ageren på det det her marked efterhånden. Du kender jo faldgruberne. Du kender fælderne, du have been there done that again and again. OG når du og jeg og mange andre kender dét game vi er frivillige aktører i, så er det jo samtidigt også uendeligt meget lettere bare at læne sig tilbage, koble tankerne fra og bare surfe derudaf, og bare nyde jagten på den perfekte bølge. Nogle af de her skønne kvinder er så fantastisk gode til at få bølgen til at give sug i maven og få det hele til at føles som the seventh heaven. De kan skabe den fornemmelse, der må være som Lucy in the Sky of Diamonds. Men, og det er et stort MEN, det er farligt at blive afhængig og ikke i stand til at bevare den rationelle del af hjernen. Det er derfor det går galt for nogle af vores kære mandlige købere på dette marked. Afhængigheden af at få den rus i hjernen som et vellykket beruselsesberigende samvær med en fantastisk kvinde kan skabe -- ja, vi kender vel alle den afhængighedsfølelse. Svæver afsted på en lyserød sky. MEN det er jo bare en fantasy world we are living in, og det skal VI mænd altså huske på. Det er for egen regning og på egen risiko at bevæge sig ud i det her, men at gøre det UDEN en fornemmelse af følelser for en eller flere af sælgerne i branchen er jo faktisk nok også ren utopi. Vi er jo kun et menneske, og vi er ikke perfekte. MEN vi kan tilstræbe at være så afklarede INDEN vi kaster os over overflødighedshornet af delikate oplevelser. Mit mantra i mit liv har altid været, at Succes ligger i Forberedelsen. MEN derfor er det da også smuttet for mig i tidernes løb. MEN når det bliver Dommedag, og jeg står ved himlens port og skal dømmes, så ved jeg, at jeg har gjort alt hvad jeg kunne for at undgå fejl. Jeg har lært af mine fejltagelser, og har efterhånden fundet en måde at klare den fulde nydelse samtidigt med, at jeg ikke har tømmermænd. Har fundet en formel, hvor beruselsen kan være høj, samtidigt med, at der ikke kommer abstinenser. Det er fantastisk for migat være nået dertil, og når jeg læser om de mange eksempler på mere eller mindre heldige forløb andre af mine medløbere har haft her på Eroguide, så bliver jeg da trist over deres "skæbne". MEN de er sgu selv skyld i, at de ikke var forberedte godt nok! Nå men det var mange ord (og nok også for mange), men kys det nu det satans liv ... før det er forbi, og husk på LETS BE CAREFUL OUT THERE ! - og kvinderne kan vi IKKE KLANDRE. De tjener jo for dælen på at give os opfattelsen af at være Den Eneste Ene. De tjener på, at vi får oplevelsen af forelskelsen. De tjener på at sælge en service, der er bedre end alle andre steder. De gør hvad de kan for at vi får hvad vi ønsker. De er geniale til det de gør, og de er snu, og de er listige. MEN de er sgu lækre og hvor er det fantastisk, at de kan få mig - 120 kilo dødvægt op at flyve gang på gang. TAK TIL DEM ALLE !!!! Redigeret 1. December, 2019 af fynbomanden stave-slå fejl :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 1. December, 2019 (edited) kære @fynbomanden tusind tak for lige at vække mig lidt op fra min prinsessesøvn og se de barske realiteter i øjnene. Jeg er IKKE afhængig af alkohol Jeg er IKKE afhængig af stoffer Jeg er IKKE afhængig af spil og gambling Jeg er NOK LIDT meget afhængig af købesex ,, men gør det mig til et dårligt menneske Knus H.S. Redigeret 1. December, 2019 af Hunting for beaver ja en ret sjov gut ham den buttede fra H.S.B. han havde noget af et temperament, den tynde og flotte det var min favorit 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 1. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 47 minutter siden: Hvad gør i for at UNDGÅ at jeres heldige og glade kunder IKKE bliver forelskede i jer. TAK for indlægget Hunter! Jeg tror at jeg har det lige som dig, jeg kan ikke undgå at blive forelsket I de pragtfulde kvinder som giver mig de bedste oplevelser. Det kan være SÅ hårdt at mine følelser ikke kan kende forskel på om det er en GP som jeg har det fantastisk med eller en pige som jeg gar mødt på en anden måde. Jeg startede for nylig en tråd om et meget beslægtet emne HER Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 1. December, 2019 (edited) Hej ven tusinde tak for dit dejlige og ærlige svar , sgu rart at vide at jeg trods alt ikke er den ENESTE som kan blive forelsket ved et besøg, dog ikke noget som sker HVER GANG ,,, men næsten ok ser nu at min tråd er meget lig den ,, Jeg vil derfor læse den igennem og forhåbentlig blive 5-7 % klogere på IKKE at blive forelsket hver gang tak for linket ven Redigeret 1. December, 2019 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jnpzx457 128 Skrevet 1. December, 2019 Interessant emne. Jeg tror at mange mænd kunne være tilbøjelige til at blive forelsket i en dejlig glædespige. Jeg har selv haft følelsen af og til, og det kan være ret nedslående når mødet med pigen er forbi, og man ikke kan slippe sine følelser for hende. Men det er først og fremmest fantastisk at man kan købe sådan en oplevelse med en skøn pige, så det må man da være taknemmelig for. For mit eget vedkommende er der mange flere følelser i spil i forhold til de danske glædespiger. Jeg har aldrig helt haft det sådan med de udenlandske piger. Og det handler måske også om at de danske piger er meget lettere at kommunikere med, og på den måde kommer der ikke så mange misforståelser. Så de danske piger er at foretrække. I hvert fald for mit eget vedkommende. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 1. December, 2019 (edited) jnpzx457 skrev, for 43 minutter siden: Interessant emne. Jeg tror at mange mænd kunne være tilbøjelige til at blive forelsket i en dejlig glædespige. Jeg har selv haft følelsen af og til, og det kan være ret nedslående når mødet med pigen er forbi, og man ikke kan slippe sine følelser for hende. Men det er først og fremmest fantastisk at man kan købe sådan en oplevelse med en skøn pige, så det må man da være taknemmelig for. For mit eget vedkommende er der mange flere følelser i spil i forhold til de danske glædespiger. Jeg har aldrig helt haft det sådan med de udenlandske piger. Og det handler måske også om at de danske piger er meget lettere at kommunikere med, og på den måde kommer der ikke så mange misforståelser. Så de danske piger er at foretrække. I hvert fald for mit eget vedkommende. lige der har jeg det så mest omvendt, jeg har det allerbedst med at besøge de udenlandske piger , mest fordi de jo "heldigvis" skal hjem igen i perioder og jeg slipper for at bekymre mig om IKKE at besøge dem hver eneste uge året rundt, ja ok overdrivelse fremmer forståelsen,,,,ved det Redigeret 1. December, 2019 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jnpzx457 128 Skrevet 1. December, 2019 Det er måske en fordel at vide at pigerne forsvinder ud af landet fra tid til anden. Men der er omvendt også noget betryggende i at vide at man kan besøge dem regelmæssigt, uden at de pludselig rejser bort i længere perioder. Jeg har bare altid haft en lettere og bedre kommunikation med de danske piger hvilket er ret vigtigt for et vellykket besøg. Men ofte taler de udenlandske piger udmærket engelsk, og der er jo generelt et meget stort udvalg af udenlandske glædespiger der kommer og går. Og nogle gange er man bare super heldig i sit valg. Andre gange går mødet måske knapt så godt. Der er mange ting der spiller ind, såsom forberedelse, kommunikation osv. Og selvfølgelig håber man på en god kemi når man endelig møder forventningsfuld op. Lige så glad og lykkelig man bliver for et vellykket besøg, lige så skuffet og trist kan man blive hvis det modsatte er tilfældet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 1. December, 2019 Hunting for beaver skrev, 1 time siden: Jeg er NOK LIDT meget afhængig af købesex ,, men gør det mig til et dårligt menneske Kære @Hunting for beaver. Det er da intet i vejen med at være afhængig af købesex, og jeg erindrer ikke, at nogen har sagt noget om, at dét ville gøre dig til et dårligt menneske. Du er med garanti et godt menneske, og det virker også som om du er ret bevidst om hvad du bruger den købesex til. Keep up the good work, og pas på dig selv. Du bliver garanteret bedre og bedre til at håndtere de svære situationer du vist sætter dig selv i med hensyn til (misforstået) forelskelse. TAKE CARE ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 1. December, 2019 Kære @fynbomanden tak og ILM pas på dig og dine nærmeste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 2. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 3 timer siden: kære @fynbomanden tusind tak for lige at vække mig lidt op fra min prinsessesøvn og se de barske realiteter i øjnene. Jeg er IKKE afhængig af alkohol Jeg er IKKE afhængig af stoffer Jeg er IKKE afhængig af spil og gambling Jeg er NOK LIDT meget afhængig af købesex ,, men gør det mig til et dårligt menneske Knus H.S. Kim Petersen skrev, for 3 timer siden: TAK for indlægget Hunter! Jeg tror at jeg har det lige som dig, jeg kan ikke undgå at blive forelsket I de pragtfulde kvinder som giver mig de bedste oplevelser. Det kan være SÅ hårdt at mine følelser ikke kan kende forskel på om det er en GP som jeg har det fantastisk med eller en pige som jeg gar mødt på en anden måde. Jeg startede for nylig en tråd om et meget beslægtet emne HER Hej Hunting og Kim Jeg tror ikke at det bliver mit problem at de dejlige piger bliver forelsket i mig, dertil er jeg for gammel ,tyk og grim. Men den anden vej rundt , er det en anden sag, nogle af pigerne er så dejlige, at der går ild i det gamle skrog, jeg kan mærke, jeg bliver lidt nervøs , fjollet og mærke hjertebanken, er det forelskelse eller bare en voldsom tiltrækning eller er det bare det når en dejlig pige viser en opmærksomhed på ens person bliver man bare glad. når pigen siger man er sød eller dejlig. Så bliver Bamsen glad. Penge betyder intet og skal bare bruges til at leve livet, Og piger er og bliver de skønneste skabninger på jorden, og de er designet til at gøre os mænd skøre, er det ikke bare dejligt Livet er sku dejligt Og til dig Hunting , det var mig der kom først med at hylde pigerne .Men…..det er okey 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 3. December, 2019 Bamsen skrev, den 2.12.2019 at 01:53: Hej Hunting og Kim Jeg tror ikke at det bliver mit problem at de dejlige piger bliver forelsket i mig, dertil er jeg for gammel ,tyk og grim. Men den anden vej rundt , er det en anden sag, nogle af pigerne er så dejlige, at der går ild i det gamle skrog, jeg kan mærke, jeg bliver lidt nervøs , fjollet og mærke hjertebanken, er det forelskelse eller bare en voldsom tiltrækning eller er det bare det når en dejlig pige viser en opmærksomhed på ens person bliver man bare glad. når pigen siger man er sød eller dejlig. Så bliver Bamsen glad. Penge betyder intet og skal bare bruges til at leve livet, Og piger er og bliver de skønneste skabninger på jorden, og de er designet til at gøre os mænd skøre, er det ikke bare dejligt Livet er sku dejligt Og til dig Hunting , det var mig der kom først med at hylde pigerne .Men…..det er okey Ja no worries my good man , og ja DU KOM først med at rose og hylde pigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. December, 2019 Fedt nok, der er ingen kvinder som har skrevet i tråden...ikke engang så meget som et like 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 4. December, 2019 holstebronx skrev, den 3.12.2019 at 19:35: Fedt nok, der er ingen kvinder som har skrevet i tråden...ikke engang så meget som et like So what,,, de har vel alt for travlt med at servicere de mange hanhunde her i den mørke tid, Jeg kan vel godt lave en lille hyldest UDEN at nogle af dem som man hylder ligefrem behøver at like en tilbage, vel fint nok at de læser med herinde trods alt,,, Jeg har ikke noget større behov for anerkendelsen end den jeg møder når jeg af og til møder op hos en af de dejlige lyserøde piger herinde fra, eller en af deres kollegaer. Det at møde forventnings fuldt op, og det hele bare spiller og man forlader stedet igen med den største glæde i hele kroppen. Lige netop DET er i sig selv den allerstørste anerkendelse for MIG. god aften derovre i @holstebronx 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 18 timer siden: So what,,, de har vel alt for travlt med at servicere de mange hanhunde her i den mørke tid, Jeg kan vel godt lave en lille hyldest UDEN at nogle af dem som man hylder ligefrem behøver at like en tilbage, vel fint nok at de læser med herinde trods alt,,, Jeg har ikke noget større behov for anerkendelsen end den jeg møder når jeg af og til møder op hos en af de dejlige lyserøde piger herinde fra, eller en af deres kollegaer. Det at møde forventnings fuldt op, og det hele bare spiller og man forlader stedet igen med den største glæde i hele kroppen. Lige netop DET er i sig selv den allerstørste anerkendelse for MIG. god aften derovre i @holstebronx En hyldest er altid en god ting Men du stillede jo et spørgsmål... Men det var måske mere til personlig / privat eftertanke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 9. December, 2019 holstebronx skrev, den 5.12.2019 at 17:02: En hyldest er altid en god ting Men du stillede jo et spørgsmål... Men det var måske mere til personlig / privat eftertanke... Ja du har helt ret, men må bare konstatere og respektere at det jo ikke altid går som præsten prædiker og her altså ingen svar fra de lyserøde måske af respekt overfor nogle af os som jo godt kunne gå hen og blive lidt triste eller såret,,,,,, og ja til det sidste du nævner har da selv været der,,,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 10. December, 2019 Må sige at der har jeg været et UTAL AF GANGE.. Og NEJ det er ikke sjovt, slet ikke sjovt når man bekender det overfor modparten og bliver afvist.. Så falder Varme's hjerte og verden total fra hinanden i et split sekund.. Men der har jeg så lært mig selv at det bedste er at lægge modparten på is.. Overse hende herinde hver gang hun har skrevet noget. Glemme at svare (vil sige at jeg slet ikke svare) på de beskeder hun sender. På et tidspunkt holdet hun op.. Og ja, det er koldt og kynisk.. Men det er den måde jeg kan passe på mig selv når følelserne tager over.. Men nu skal ret også være ret.. For der er da en pige herinde fra som jeg er faldet pladask for.. Det har hjulpet mig at få snakket med hende om det.. Og det viser sig faktisk at der er en go grund til hvorfor hun ikke kan/vil indgå i et kæreste forhold lige nu.. Lige nu "tager jeg" det jeg kan få a hende.. Nogle gode snakke og råd.. Og ikke mindst, noget godt at spise.. For sexen er lagt på hylden lidt endnu for at jeg ikke får lagt for meget i det.. Ja de fleste af jer ved nok godt hvem jeg snakker om og det skal da ikke være nogen hemmelighed. For det er lige præcis hende i alle tænker på, @Anna - fræk og sexet... Smukke Anna, tak for som du er og som du har håndteret mig og mine følelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 10. December, 2019 Jeg siger ingenting, så har jeg ingenting sagt. Men nogle gange undrer det mig, al den der snak om hvor afklarede pigerne er eller ikke er med sit valg af erhverv. Måske skulle spørgsmålet mere relevant være hvor afklarede mænden/køberne egentlig er? I hvilket lejr er forvirringen egentlig mest forstyrret og ubalanceret? Det tror jeg mange piger kunne sige noget om, selv om de af naturlige årsager ikke har lyst. Men jeg sagde altså igenting. Og det jeg ikke sagde var ikke rettet mod nogen specifik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 882 Skrevet 10. December, 2019 Varmemester skrev, for 9 timer siden: Må sige at der har jeg været et UTAL AF GANGE.. Og NEJ det er ikke sjovt, slet ikke sjovt når man bekender det overfor modparten og bliver afvist.. Så falder Varme's hjerte og verden total fra hinanden i et split sekund.. Men der har jeg så lært mig selv at det bedste er at lægge modparten på is.. Overse hende herinde hver gang hun har skrevet noget. Glemme at svare (vil sige at jeg slet ikke svare) på de beskeder hun sender. På et tidspunkt holdet hun op.. Og ja, det er koldt og kynisk.. Men det er den måde jeg kan passe på mig selv når følelserne tager over.. Men nu skal ret også være ret.. For der er da en pige herinde fra som jeg er faldet pladask for.. Det har hjulpet mig at få snakket med hende om det.. Og det viser sig faktisk at der er en go grund til hvorfor hun ikke kan/vil indgå i et kæreste forhold lige nu.. Lige nu "tager jeg" det jeg kan få a hende.. Nogle gode snakke og råd.. Og ikke mindst, noget godt at spise.. For sexen er lagt på hylden lidt endnu for at jeg ikke får lagt for meget i det.. Ja de fleste af jer ved nok godt hvem jeg snakker om og det skal da ikke være nogen hemmelighed. For det er lige præcis hende i alle tænker på, @Anna - fræk og sexet... Smukke Anna, tak for som du er og som du har håndteret mig og mine følelser. Selv tak dejlige @Varmemester du ved godt, at du har en helt særlig plads i mit hjerte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 10. December, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 9 minutter siden: Selv tak dejlige @Varmemester du ved godt, at du har en helt særlig plads i mit hjerte Ditto... Og jeg nyder alt det vi har sammen. Det ved du. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 10. December, 2019 Hej alle i denne tråd, Må jeg tilføje, meget ærlige tråd. Hjertet vil hvad hjertet vil, man kan blive forelsket i en fra sin arbejdsplads, man kan blive forelsket i sin vens kone, så naturligvis kan man også være så "uheldig" at blive forelsket i en GPér. Er det første og eneste gang du har oplevet "problemet" så må du nok bare erkende at du er blevet forelsket i en der ikke er forelsket i dig nok, hverken første eller sidste gang det er sket i verdenssituationen. Generelt tror jeg man skal gøre sig meget klart hvorfor man besøger GPér, er det simpel hudsult, er det behovet for at være tæt på en andet menneske, er det behovet for at blive hørt/set eller er det behovet for en eller anden specifik seksuel ydelse, eller er det fordi konen ikke længere "gidder" dig og du føler dig nedgraderet som mand. Vi som mennesker har grundlæggende behov for at blive elsket/hørt/set/blive rørt ved/seksuelt tilfredsstillet, forskellige mennesker eller forskellige stader i livet kan selvfølgelig flytte lidt om på de forskellige behov, men grundlæggende er det behov vi har. I min optik er der kun to "legitime" grunde til at gå til GPér, simpel hudsult eller specielle seksuelle ønsker, når jeg skriver specielle ønsker mener jeg ønsker der ikke sådan lige kan opfyldes på hjemme fronten (vi kan tage snakken om utroskab et andet sted). Går man til GPér af andre grunde bør man i min optik sætte sig ned og finde andre løsninger. To senarier: PS husk det er set fra en mands synspunkt (mig) Hvor svært er det at blive forelsket i en GPér når: Man er i forhold: man besøger en GPér, hun rør ved dig hun lytter til dine behov, hun brokker sig ikke over at du ikke har taget opvasken, hun siger ikke til dig "ja hvis du nu havde gjort dette eller hint" så havde der også sket andre ting. Er man i behovs underskud er det utrolig nemt at se bort fra at man køber en seksuel ydelse. Hun ser mig som et seksuelt væsen og vil mig rent faktisk, ja det kan en dygtig GPér (positivt ment). Man er single: man styrter rundt i byen, nå hvad laver du så, nå du er postbud, siger pigen, jeg skal vidst også videre sagde hun da hun gik. Pigen spørg, nå hvad er dine planer så for resten af dit liv, dit svar, det ved jeg sku ikke lige men jeg savner en at sove sammen med, jeg skal vidst også videre sagde hun da hun gik. Ovenstående som tingene ser ud i mit univers, en mand midt 50erne, nej ikke 1950, dit univers kan være anderledes. Er jeg selv faldet i fælden ja, endte det med et lykkeligt forhold nej, det mig ca. et års tid at få styr på mine følelser, ser hende hen stadigvæk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 10. December, 2019 Skide godt indspark @jenslillemandhansenv2.. Og 2 gode punkter du skriver.. Til første synspunkt vil jeg så sige at jeg ikke er blevet forelsket i en GP imens at jeg har været i fast forhold. Men jeg har besøgt GP'er da hverdagen finder ind og når der kommer børn i forholdet. Ja så føler jeg mig desværre tilside sat og ikke værdsat.. Og ja jeg er udmærket klar over at det er noget jeg SELV skal arbejde med. Og også gør. Til det andet synspunkt kan jeg KUN gi dig ret.. For jeg har åbenbart den røv irriterende evne til ubevidst at virke desperat og udstråle der den "jeg savner en at putte med".. Og den skræmme åbenbart tøsepigerne væk.. For når jeg er i forhold er man åbenbart mere attraktiv.. Og når man så heller ikke får bekræftelse når man er single, tja så søger jeg det hos en GP. Så jeg kan kun bakke dine synspunkter op. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 10. December, 2019 Hunting for beaver skrev, den 01-12-2019 at 20:58: Egentlig er det jo et stort NO GO at blive forelsket kunde og GP imellem, eller er det ??? Selvfølgelig er det ikke et NO GO hvis begge parter bliver forelsket i hinanden. Men før man begynder at gøre sig store tanker om en fælles fremtid, bør man først bruge lidt tid på at mærke efter, for rigtig mange forveksler mega seksuelt begær med forelskelse. Dernæst bør man nok også vende blikket lidt ind af, og stille sig selv spørgsmålet "søger jeg reelt et forhold eller falder alle mine behov og ønsker reelt ned i kassen "sex og intimitet af forskellig art". Mange har prøvet det, og typisk holder det ikke længe. Hvorfor ? Måske fordi at virkeligheden er markant anderledes end det man mærker og føler når man mødes i et meget afgrænset univers hvor begge parter viser sine bedste sider og omdrejningspunktet er sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 10. December, 2019 Hej Varmedreng @Varmemester. Vi er ramt af den samme lumske bacille. Men du er da så Heldig at have en Seriøs Chance hos den skønne Anna.@Anna - fræk og sexet. Det har jeg desværre ikke, af flere grunde. Så jeg må nøjes med at lege med damen , og så bagefter drømme lidt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 10. December, 2019 (edited) Bamsen skrev, 1 time siden: Hej Varmedreng @Varmemester. Vi er ramt af den samme lumske bacille. Men du er da så Heldig at have en Seriøs Chance hos den skønne Anna.@Anna - fræk og sexet. Det har jeg desværre ikke, af flere grunde. Så jeg må nøjes med at lege med damen , og så bagefter drømme lidt Hvis hun er SÅ sød og dejlig, så tør jeg sgu ikke besøge hende Jeg ender jo bare med flere måneders hjerte besvær Been there done that TWICE Nogle af de her piger er bare FOR dejlige Næ så går bedre med en skrap krampe der muligvis hedder Helga eller lignende Redigeret 10. December, 2019 af Toddy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg