Hop til indhold
Guest Liderligfyr

hvorfor valgte i branchen???

Recommended Posts

Gæst

Bliver af og til selv spurgt, hvorfor jeg har valgt det jeg laver.... og det har jeg så en længere forklaring på, da det var meget bevidst :) Tænker nogen gange over, hvorfor i piger har valgt denne branche??? nogen af jer, tjener formentlig rigtig gode penge, men det er jo langt fra alle ;) så pengene kan ikke være eneste årsag.........

er det nymfomani, spændingen ved at være i en lyssky branche, tænder på at sælge sig selv eller have sex med vildt fremmede mænd...... eller fordi i nyder at servicere, synes det er sjovt eller noget helt helt andet????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej LF,

Godt spørgsmål! Det fik mig til at tænke langt tilbage på en masse ting. :)

Det var ikke sådan, at jeg som teenager gik og planlagde, at jeg skulle være sexsælger, så snart jeg blev gammel nok til det. ;) Faktisk var det så fjernt fra mig, og jeg boede i øvrigt i et område af DK, hvor der er tørlagt for diverse etablissementer.

Jeg havde en veninde, der var nogle år ældre end mig, og hun fortalte mig en dag, hvad hun lavede hver onsdag aften. Til at starte med blev jeg virkelig chokeret. Hun lignede ikke "sådan én"... Men hvad vidste jeg! Ikke en pind.

Men efterfølgende begyndte jeg at lege med tanken... Tanken om at det skulle være mig selv, der fik penge for det. Men var der nu nogen mænd, der ville betale mig for det!? Hihi... :D

Det var en spændende, pirrende og grænseoverskridende tanke. Og hvis man er et menneske, som søger grænser, er det jo alt for fristende, så jeg måtte prøve det af. :)

Min første oplevelse har jeg fortalt om, og jeg havde lige noget generthed og nogle hæmninger, som jeg skulle af med. Men jeg har et stort pleaser-gen, og derfor følte jeg, at det passede mig fint.

Man skal selvfølgelig heller ikke hade hverken mænd eller sex, for at gå ind i denne branche - osse selvom man får en del dårlig sex, som en anonym pige påpegede. :D Det er ikke dét, som det kommer an på for mig. Jeg sætter stor pris på alt, hvad der falder af til mig af god sex, men hvis jeg har sympati for manden, hvis vi har det hyggeligt, hvis han går ud af døren med et smil fra det ene øre til det andet, så er jeg blevet tilfredsstillet på en helt anden måde.

Det er den forskel jeg gør i nogle tilfælde, som gør mit job værd at udføre. Ikke den orgasme eller udløsning, jeg har givet gæsten, men derimod en helt anden slags forløsning, som det kan være for mange. Som gør en forskel i deres liv, deres ægteskab, på deres arbejdsplads, for deres selvværd, selvtillid og deres velvære generelt.

Ud over det, har det osse givet mig selv meget sådan rent personligt. Jeg er ikke blevet skadet, men er derimod vokset som menneske. Jeg er blevet meget mere tolerant, afklaret og så er jeg blevet endnu bedre til mennesker, end jeg var før.

I begyndelsen så jeg det osse som et lyssky forehavende, og jeg følte mig nærmest kriminel. Men som afklaringen blev større, forsvandt den følelse, og nu elsker jeg miljøet i vores lille kollektiv med mine dejlige kollegaer og teledamer.

I dag tænker jeg faktisk ikke meget over, hvad jeg rent faktisk laver i dette kollektiv... Præsterede at udbryde i hyggestuen forleden, at jeg faktisk ikke havde været sammen med særlig mange mænd... Kan i forestille jer hvilket latterbrøl det affødte?! :lol:

Men altså... Jeg gør det her fordi, det passer godt til mig som person. Det tilfredsstiller mit pleaser-gen, men samtidig er jeg er stærk og stædig nok til at sige fra og passe på mig selv. Jeg gør det, fordi jeg føler at jeg gør en forskel for nogle mennesker, og jeg gør det fordi, jeg elsker det lille frirum, som jeg har sammen med kollegaerne i hyggestuen, hvor intet er tabu, og vi kan tale om alt. Og så må vi tilsidst ikke glemme at jeg får penge i hånden osse. ;) Men jeg tror faktisk ikke, at det var den grund, som du var ude efter, LF. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var ikke sådan, at jeg som teenager gik og planlagde, at jeg skulle være sexsælger, så snart jeg blev gammel nok til det. ;)
Hej Nikita.

Jeg tror, vi er rigtigt mange, der er glade for, at det gik, som det gik ;):) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Æhhhhhhhh Nikita, nu bliver jeg helt skuffet.... troede at alle os der besøgte jer, er drømmeelskere ;)

nå pyt, fantastisk indlæg forresten :)

og spot on, det var ikke noget så kedeligt som penge jeg tænkte på, om de så er store eller små :) guldkæden er flot, men giver ikke meget glæde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...