Den-dovne-elektriker 56 Skrevet 3. December, 2019 Er der nogen der har erfaring med denne skønhed https://annoncelight.dk/showad/263115 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den-dovne-elektriker 56 Skrevet 5. December, 2019 Tog en for holdet !, og så gjorde jeg alligevel ikke, Var forbi Tuxensgade, her til aften og som i sikkert allerede har gætte er det falske billeder, det var ikke en ung sprød pige på 20 somre der åbnede døren, men hendes mor, hun så da ikke værst ud, men man bliver da lidt skuffet og så ville hun have 1800 for en time og deroven i skulle lækkes ekstra for diverse andre ydelser, Valgte at gå igen, men holda op hvor blev hun tosset, Ja så er i advaret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 98 Skrevet 6. December, 2019 Den-dovne-elektriker skrev, for 7 timer siden: Tog en for holdet !, og så gjorde jeg alligevel ikke, Var forbi Tuxensgade, her til aften og som i sikkert allerede har gætte er det falske billeder, det var ikke en ung sprød pige på 20 somre der åbnede døren, men hendes mor, hun så da ikke værst ud, men man bliver da lidt skuffet og så ville hun have 1800 for en time og deroven i skulle lækkes ekstra for diverse andre ydelser, Valgte at gå igen, men holda op hvor blev hun tosset, Ja så er i advaret. Tak for du tog en for holdet... så sparede jeg pengene der ..hmm det er tit man møder en der er en del ældre syntes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crossfirevol2 108 Skrevet 8. December, 2019 Du kan til hver en tid vende om i døren og gå din vej hvis det ikke er personen på billederne du møder. Du skal ikke føle dig tvunget til at bruge dine penge på en pige som ikke er den hun udgiver sig for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg