Hop til indhold
Miller's Crossing

Trekant med Ava og Patricia - en oplevelse❤️

Recommended Posts

Jeg havde bestilt tid i går hos dejlige Ava, som jeg har mødt 3 gange tidligere. Men pludselig fik jeg et skriv, hvor det stod, at hun ikke kunne holde aftalen, da hun var i lufthavnen for at hente sin søster. Fint nok, for jeg havde mulighed for at flytte til i dag, og så kunne jeg jo passende bruge den nye aftale til at få  Patricia med, som jeg i mellemtiden havde set annonce for:P

Jeg bookede 30 min. med dem begge til 1400 kr. Det synes jeg, lød meget rimeligt. Stemmer også overens med Ava’s eget prisniveau. 

De bor i en kælderlejlighed i Vanløse lige op af en børnehave. Så kender mange af jer beliggenheden. De flytter dog sammen til Østerbro, når Ava lige har holdt en velfortjent pause:)

Det startede med, at jeg spurgte, om de virkelig var søstre. De fnisede og sagde nej til spørgsmålet, men at de var bedste veninder. Det ville de da også have haft svært ved at overbevise mig om, for mens Ava har dejlige former og store bryster (og nej hun er ikke fed, men lige som hun skal være), så er Patricia lille, skinny og ganske petit. Se billede 4/7, hvor hun sidder i en hvid t-shirt - det ligner helt klart bedst. Og Patricia har nok bryster i en A - skål. Store er de ikke.  

De har arbejdet sammen nogle gange før. Det kunne også straks mærkes. Men de havde ikke lesbisk sammen. Det var bare mig med to piger. Og Patricia var ikke så uerfaren, som hun ser ud. Hun kunne godt lide at tage styringen. Jeg vil ikke fortælle om oplevelsen i detaljer, men vil dog sige, at Ava var, som hun plejer. Masser af nærvær, tungekys og lidenskab. Patricia var lidt mere distanceret -   blandt andet kysser hun ikke med tungen. Hun virkede også lidt mere professionel og erfaren end Ava, men var dog sød nok. Men at prøve to piger, hvor du kan tungekysse med Ava og kramme hendes ekstremt dejlige bryster, mens Patricia rider vildt i baggrunden, det var sgu det hele værd. En sjælden oplevelse:D

Min konklusion er, at nu har jeg prøvet mit livs anden trekant, og at jeg næste gang nok vil besøge Ava alene. Og det ud fra, at jeg går meget op i den fulde GFE-oplevelse, som Ava altid er garant for. 

Miller’s 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 5 minutter siden:

Min konklusion er, at nu har jeg prøvet mit livs anden trekant, og at jeg næste gang nok vil besøge Ava alene. Og det ud fra, at jeg går meget op i den fulde GFE-oplevelse, som Ava altid er garant for. 

Miller’s 

Det ville jeg også gøre, hun er bare så dejlig. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så kom der lige et review af vores firstmover Miller’s - mange tak, lige hvad jeg stod og manglede står i anmeldelsen :)

Hun ser godt nok ellers køn ud hende Patricia, men jeg foretrækker jo også gfe...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil ikke fortælle om oplevelsen i detaljer, 

Heller ikke hvis vi tigger eller beder pænt? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 21 minutter siden:

Hvis jeg nu siger facesitting med den ene og cowgirl med den anden, så har jeg da åbnet lidt op;)

Lyder slet ik fristende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Miller's Crossing typisk, så har jeg lige fået tømt løgene godt og grundigt i går formiddags (iøvrigt med kvalificeret assistance af en af de søde ungarske starletter).... 

Det holdt ikke længe, efter at have læst din anmeldelse er de allerede ved at være tunge og fyldte af lummersovs igen.............øv altså pisse tarveligt der hahaha 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Miller's Crossing

Kan du sætte ord på hendes smil/tænder? Jeg bliver altid lidt skeptisk (klog af erfaring :wacko:) når en pige med så mange billeder ikke smiler/viser tænderne på et eneste. Så er det sjældent en tilfældighed. Kan du fx vurdere tænderne/smilet i forhold til Avas, som jeg kender. Jeg ved godt det er subjektivt, og en skæv tand kan imo være super sexet, men det ville være rart med bare et par ord, så man har en fornemmelse af, hvad der venter.

Andre kan selvfølgelig også byde ind :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Littlefinger. Jeg tør ikke rådgive dig her. Ikke noget jeg lagde mærke til hverken positivt eller negativt. Du må regne med, at jeg havde rigeligt at se til med to lækre piger. 

Patricia er rigtig sød og servicemindet, men det er klart, at når hun er sammen med Ava, så er forventningspresset vildt stort. 

Men hvis I er til en lille og petit pige, så er Patricia bestemt en mulighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...