Gæst Skrevet 25. Februar, 2013 nu har jeg igennem den sidste mdr tid fulgt med her på ero. og læser jeres anmeldelser med stor interesse og en kæmpe portion salt... jeg syntes det er en helt fin mulighed - både for at rose pigerne og advare mod de fakes/snyltere/plattenslagere der også hører med til gamet.. men når jeg læser de mindre positive anmeldelser så slår det mig ofte -- gu ve om den pågældende gæst rent faktisk selv er klar over hvad vedkommende er ude efter - og der næst gu ve om han har formåeet at afstemme sine forventinger med pigen... det er selvfølgelig altid dejligt for en pige at få en god og positiv anmeldelse - men der ligger også en risiko i det. nemlig at der opbygges forventinger som er næsten umulige at indfrie. og derned en stor risiko for at skuffe folk. og der ud over - så er mennesker - piger - drenge - glædespiger og kunder meget meget forskellige. og det kræver helt utrolig menneske kendskab at kunne bare nogen lunde tilfredsstille og imødekomme bare halvdelen. så selvfølgelig er der smuttere. og selvfølgelig er der mangel på kemi. jeg syntes ofte I (drengene) er næsten urimelige i jeres forventninger til pigerne. specielt hvis vi skulle imødekomme jer alle sammen.... prøv at forestille jer en perfekte pige - som kan klare alt.. jeg vil slet ikke tænke på bare en ting som kønsbehåring ville gå hen og blive en større forklædning hvis man skulle imødekomme alle ønsker.. jeg læste den altid dejlige nikitas beskrivelse af hvad det er der gør hun er i branchen. og som hun skriver - jeg elsker at pleace andre. og jeg ved fra samtaler med mine kollegaer og fra mig selv, at dette er et gennemgående træk for mange af de ''gode'' piger i branchen. det er ikke nødvendigvis det at man har været en drøm i sengen - men det at man har gjort et andet menneske glad der gør at det har været en god oplevelse. som pige kan man ikke ubetinget tænde på alle gæsterne. specielt ikke fordi vi ofte kun har en ½ eller en helt time til rådighed - og i de 30 eller 60 min har vi ofte under 5 min til at finde et eller andet som gør at vi connekter med gæsten. - og tit og ofte lykkedes det og jeg bliver igen og igen overrasket over hvor frække mænd jeg normalt ikke ville kikke til overhoved kan være når først jeg finder et eller andet der gør at jeg connekter.. andre gange lykkes det bare ikke. nu er vi her på sitet jo nok ret indoktineret i forhold til de forventninger vi har - men lad os prøve at tage en lille runde hvor folk - kun med tre ord beskriver hvad de forventer af en god pige skal levere.. selvfølgelig er det med faren for at i vælger den lette løsning og skriver - jeg siger det samme som ham og ham. men prøv at lade være.. skriv de tre første ord der falder jer ind når i lukker øjnene. jeg er ret sikker på der vil være meget store forskelle - selvfølgelig også mange gengangere - men jeg tror det vil give et meget godt billede af hvorfor den samme pige kan gå fra en super anmeldelse til en lunken. håber i vil lege med. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Februar, 2013 Være nærværende Vise glæde ved samværet Kendskab til mandens krop og dens reaktioner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2013 skriv de tre første ord der falder jer ind når i lukker øjnene Jeg går ud fra at du med et godt knald mener et godt købesex-besøg. Ikke tre ord, men tre punkter: 1. Pigen ønsker også selv at få noget ud af det! 2. Gør hun det, og stemmer kemien bare lidt, medfører dette til mig tungekys, kram og varm pusse-nussen; pigen skal kort sagt have indlevelsesevne (GFE, selv om det for den dygtige pige ikke er afhængigt af pkt. 1). 3. Herudover skal pigen kunne sine sex-teknikker (for/til mig dansk og fransk i diverse variationer og kombinationer) og kunne lide at bruge dem, som følge af punkt 1. Ej, det var vist noget værre intetsigende nonsens, men nu er det skrevet, og serveres derfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 25. Februar, 2013 Hold det vi har aftalt gør dit bedste gør arbejdet færdigt med et smil .... Og så min kæphest: Mand/ kunde/ ægtemand tal dog med din prostituerede/ kæreste/ hustru om hvad det er du vil, og om hvad det er du ønsker at hun skal gøre og snak med hende om hvad du kan gøre for hende og prøv dig frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. Februar, 2013 Mine beskedne bud er: 1) At pigen kan lide det, hun laver. Glæden smitter nemlig. 2) Udviser nærvær og interesse, "fylder" rummet. 3) At pigen er nem at tale med og kan lide at tale med een 3) Giver en oplevelse, så man går glad derfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 25. Februar, 2013 Et godt knald er. 7 tøser om mig :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freakonaleash 0 Skrevet 25. Februar, 2013 at jeg for lov til at mærke pigens varme, hendes lyst og nærvær i legen uden afstandtagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 25. Februar, 2013 1) Åbenhed 2) Humor 3) Indlevelse Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 25. Februar, 2013 Tre ord - det er ikke ret meget. Men jeg prøver: 1. Gensidighed - Hvis jeg ikke kan spore nogen slags gensidighed - eller i hvert fald indbilde mig det, så kommer jeg ikke tilbage. Det handler ikke om orgasmer nødvendigvis, men om gensidig glæde over samværet. Måske det du kalder Connecting. 2. Duft - Kvindens personlige duft, ikke kun hendes parfum, gør al forskel for mig. Jeg er en duftmand, der kan få alt ødelagt hvis hendes duft ikke korrelerer med mine sanser. Uanset hvor smuk eller sexet hun er. 3. Styrke - Jeg synes mental styrke er en meget sexet ingrediens i samværet. Især fordi jeg ikke vil at mine penge eller hendes valg af erhverv skal skabe nogen form for ubalance i vores seance - hverken underlegenhed eller overlegenhed fra nogen side. Stærke kvinder er generelt også sexede kvinder. I min optik. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2013 1. billeder og specielt profil passer! hvad hun vil 2. indlevelse 3. åbenhed for ønsker undervejs, ikke bare standard halv time 3. lade en nusse hende i håret/ hovedbundsmassage eller andet, der indikerer hun ikke har tanke på den næst sådan en lille ting som kemi, kan så rykke det fra godt, til meget godt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. Februar, 2013 Disse er generelle vigtige elementer for mig og er ikke begrænset til kun købesex: Et godt knald for mig er: Gensidig nydelse Sex skal være sjovt Godt forspil og efterspil På glædelig gensyn/genknald og længsel til næste gang vi ses... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2013 Glimt i øjet... Bliver man mødt med sådan et, går det ikke helt galt. Vh Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 25. Februar, 2013 3 ord kan jeg godt give dig, men jeg nøjes med 2: Gina Faith! Hvis jeg skal sætte ord på det: 1) personlighed. Pigen er den hun er og ikke bange for at være det. Om det så er den "ægte" pige der skinner igennem eller glædespige personaen er ikke så vigtigt. 2) arbejdsglæde 3) nydelse. Pigen skal have lyst til selv at nyde samværet. Er disse ting til stede så betyder alder og udseende betydeligt mindre. Meeeen er par smukke bryster skader nu heller ingen ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 25. Februar, 2013 Aaaij, må man ikke osse komme med 3 ord (eller punkter) om gæsterne... (jeg lader lige som om, at jeg har fået tilladelse ) Forhåndsvarsel! Top useriøst. (Undskyld) [*:3dawlasu]Splitternøgen ~ Det er mest sexet. (Det vil sige... Smid strømperne!!!) [*:3dawlasu]Omtanke. (Det vil sige... Stik ikke fingrene ind i alle tilgængelige kropsåbninger uden at have fået lov først, gæt ALDRIG nogensinde på pigens alder, og prøv ikke at prutte om prisen - jyder er undtaget... De kan ikke gør for det) [*:3dawlasu]Kaffe. (Det vil sige... Tænk dig om en ekstra gang, når teledamen byder dig det. Den kan være stærkere, end du er vant til, og du kan se dig nødsaget til at låne vores toilet længere, end du har nerver til, og bagefter vil du ikke kunne kigge pigen i øjnene.) :lol: :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. Februar, 2013 Det var da en morsom ide, Nikita kommer med Er der ikke andre af pigerne, der har lyst til at følge dén op : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2013 - intim - empatisk - sexet :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.horny 25 Skrevet 25. Februar, 2013 my POV. 1. øjenkontakt 2. smil 3. vis din kønne krop frem kvinde. Den er jeg kommet for at beundre/forgude og indtage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 25. Februar, 2013 Aaaij, må man ikke osse komme med 3 ord (eller punkter) om gæsterne... (jeg lader lige som om, at jeg har fået tilladelse ) Forhåndsvarsel! Top useriøst. (Undskyld) [*:288fy0rr]Splitternøgen ~ Det er mest sexet. (Det vil sige... Smid strømperne!!!) [*:288fy0rr]Omtanke. (Det vil sige... Stik ikke fingrene ind i alle tilgængelige kropsåbninger uden at have fået lov først, gæt ALDRIG nogensinde på pigens alder, og prøv ikke at prutte om prisen - jyder er undtaget... De kan ikke gør for det) [*:288fy0rr]Kaffe. (Det vil sige... Tænk dig om en ekstra gang, når teledamen byder dig det. Den kan være stærkere, end du er vant til, og du kan se dig nødsaget til at låne vores toilet længere, end du har nerver til, og bagefter vil du ikke kunne kigge pigen i øjnene.) :lol: :lol: Hæhæhæ.... Hvis jeg nu kan sætte kryds i alle 3 kasser får jeg så en guldstjerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 25. Februar, 2013 Ja Sisse hvad er et godt knald Det afhænger vel af ens situation, humør,og hvad du forventer. Nu og her er det for mig: 1." Gensynsglæden " Den du ser i hendes øjne, selv om du nok ikke har levet op til dit bedste , de sidste (mange) måneder 2. "Forståelse" for punkt et. Du kan mærke at hun kæmper, og gør alt for at give dig "det" tilbage Den stille og rolige snak bagefter, den lille tårer som bare kommer Taknemlighed fra mig Tak 3. "Efterspillet" Det der får mig til at skrive dette :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 25. Februar, 2013 Aaaij, må man ikke osse komme med 3 ord (eller punkter) om gæsterne... (jeg lader lige som om, at jeg har fået tilladelse ) Forhåndsvarsel! Top useriøst. (Undskyld) [*]Splitternøgen ~ Det er mest sexet. (Det vil sige... Smid strømperne!!!) Seriøst, er der nogen der knalder med strømperne på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2013 det er egentlig lidt tankevækkende at i ligger så meget vægt på de mere bløde værdiger - specielt fordi jeg tror i vil opleve det stik modsat hos os piger. dette tror jeg så ikke skyldes at vi ikke ønsker dette. men fordi vi tager det som en selvfølge hvis de mere håndfaste kriterier er opfyldte. og når Nikita må - så må jeg også jeg tilslutter mig Nikitas lad være at prutte om prisen. - du er på besøg - ikke til kvæg auktion også tilføjer jeg. ryd ud i busken - ikke nødvendigvis fjerne den - og vil du ikke dette - så hold den ren -- meget ren. (tror ikke i er klar over hvor meget arbejdsdag der kan sidde i sådan en busk - selv efter vask *lol*) smil til mig - :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 25. Februar, 2013 det er egentlig lidt tankevækkende at i ligger så meget vægt på de mere bløde værdiger - specielt fordi jeg tror i vil opleve det stik modsat hos os piger. dette tror jeg så ikke skyldes at vi ikke ønsker dette. men fordi vi tager det som en selvfølge hvis de mere håndfaste kriterier er opfyldte. og når Nikita må - så må jeg også jeg tilslutter mig Nikitas lad være at prutte om prisen. - du er på besøg - ikke til kvæg auktion også tilføjer jeg. ryd ud i busken - ikke nødvendigvis fjerne den - og vil du ikke dette - så hold den ren -- meget ren. (tror ikke i er klar over hvor meget arbejdsdag der kan sidde i sådan en busk - selv efter vask *lol*) smil til mig - sagde nikita ikke at vi jyder godt måtte prutte om prisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2013 sagde nikita ikke at vi jyder godt måtte prutte om prisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 25. Februar, 2013 smil til mig - sagde nikita ikke at vi jyder godt måtte prutte om prisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 25. Februar, 2013 jo -- men hun er også en kjøvenhavner pige - det er jeg ikke. så derfor den pæne henvisning til kvæg auktionen - så også jyderne forstår det *lol* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg