Nikita Darling 11507 Skrevet 25. Februar, 2013 jo -- men hun er også en kjøvenhavner pige - det er jeg ikke. så derfor den pæne henvisning til kvæg auktionen - så også jyderne forstår det Må jeg så være fri! Alle øst for Storebælt er altså ikke Tjøwenhawnere, og det er jeg altså heller ikke... Jeg er bare ikke jyde. Men ja, Thaihooked... Der er en del mænd, der knalder med strømper på... Jeg tør ikke rigtig kommentere det... For tænk hvis de har et eller andet fod-traume, og synes deres fødder er grimme eller noget... Skal jo helst ikke træde nogen over tæerne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 25. Februar, 2013 Må jeg så være fri! Alle øst for Storebælt er altså ikke Tjøwenhawnere, og det er jeg altså heller ikke... Jeg er bare ikke jyde. Men ja, Thaihooked... Der er en del mænd, der knalder med strømper på... Jeg tør ikke rigtig kommentere det... For tænk hvis de har et eller andet fod-traume, og synes deres fødder er grimme eller noget... Skal jo helst ikke træde nogen over tæerne... Det var da for underligt .... Men hver sin ting... Og ja helt nude er bedst! :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 25. Februar, 2013 Må jeg så være fri! Alle øst for Storebælt er altså ikke Tjøwenhawnere, og det er jeg altså heller ikke... Jeg er bare ikke jyde. det vil sige at du er fynbo for her hos os jyder er alle øst for storebælt kjøwenhavner :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 25. Februar, 2013 Der er en del mænd, der knalder med strømper på... He he - jamen dog Synd at sokkeholderne er gået af mode, det ville da være et ømt syn Men tilbage til Sisse's spørgsmål: Smil Empatisk Kælen Med venlig hilsen :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 25. Februar, 2013 det er egentlig lidt tankevækkende at i ligger så meget vægt på de mere bløde værdiger - specielt fordi jeg tror i vil opleve det stik modsat hos os piger. dette tror jeg så ikke skyldes at vi ikke ønsker dette. men fordi vi tager det som en selvfølge hvis de mere håndfaste kriterier er opfyldte. ...er ikke helt med...ku du ikke forklare engang til hvad du mener...opleve hvad stik modsat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WhoKnows 0 Skrevet 25. Februar, 2013 Imødekommende Indlevende Fræk ved første blik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WhoKnows 0 Skrevet 25. Februar, 2013 Aaaij, må man ikke osse komme med 3 ord (eller punkter) om gæsterne... (jeg lader lige som om, at jeg har fået tilladelse ) Forhåndsvarsel! Top useriøst. (Undskyld) [*:2apgqed2]Splitternøgen ~ Det er mest sexet. (Det vil sige... Smid strømperne!!!) [*:2apgqed2]Omtanke. (Det vil sige... Stik ikke fingrene ind i alle tilgængelige kropsåbninger uden at have fået lov først, gæt ALDRIG nogensinde på pigens alder, og prøv ikke at prutte om prisen - jyder er undtaget... De kan ikke gør for det) [*:2apgqed2]Kaffe. (Det vil sige... Tænk dig om en ekstra gang, når teledamen byder dig det. Den kan være stærkere, end du er vant til, og du kan se dig nødsaget til at låne vores toilet længere, end du har nerver til, og bagefter vil du ikke kunne kigge pigen i øjnene.) :lol: :lol: Kære Nikita du må gerne beholde strømperne på og høje hæle for min skyld :o Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. Februar, 2013 Kære Nikita du må gerne beholde strømperne på og høje hæle for min skyld Mon ikke brugen af de høje hæle i nærkampzonen vil forøge udgifterne til silkelagner betydeligt :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 26. Februar, 2013 Seriøst- Thaihooked... du skulle lige vide hvad der foregår bag soveværelsesgardinerne i de danske hjem. Jeg havde en dansk kæreste, som fortalte meget om sine tidligere oplevelser. Eksempelvis havde hun levet i seks syv og, og endda fået et barn med et mand, som kæmpede meget for et bedre miljø, Greenpeace og sådan noget. I soveværelset lavede han et miljø, hvor han elskede med underbukser med bremsestreger, han tog dem ikke en gang af, han havde ofte også sokker på, nakkeost var hans speciale, og 10 sekunder efter hans orgasme, faldt han i søvn, tit nåede han ikke en gang at komme ned af hende, det måtte hun også selv klare. Vi så jævnligt hans nye kæreste/ samlever i forbindelse med hans samkvem med datteren, hun så mærkeligt nok mere og mere stramtandet ud, som månederne og årene gik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 26. Februar, 2013 ET godt knald? For mig er der ingen entydige svar. F.eks.: Min nylige oplevelse i Herbertstrasse var faktisk et godt knald. Vi var begge helt afklarede, jeg var blot endnu en "Freier", der skulle "abzockes". Hun var lækker og flot og reglerne var klare. Det var rent pikslikkeri og lidt knepperi i en velsmurt fisse. Men selvom vi kun var sammen i ca. 20 minutter fik vi det rigtig hyggeligt sammen. Ren turistfælde, men jeg var klar over det og forberedt. Lod mig ikke lokke til opkøb og det var helt i orden. Hun leverede fissen og jeg leverede klatten...sådan. Med Nikita har jeg haft oplevelser af en helt anden karakter, næsten kærestesex, hyggelige samtaler og masser af ømhed og nærvær. Nikita kan det der med at få en til at føle sig som en kær ven. Se det er også et godt knald. Eller en af de smukke rumænere på Artemis, der fik mig sendt i kredsløb, eller Bianca Capri, der suttede og kneppede min hjerne ud, så jeg for første gang i femten år kom tre gange på en time. Altsammen er det gode knald, som jeg gemmer i min snuskede hukommelse. Hvor vil jeg egentlig hen med alt det her. Jo, det gode knald er afhængigt af migselv, situationen og pigen og en masse andet. Men er den der, får pigen det sandelig også at vide bagefter og et stort tak også. En stor tak til de piger, der glæder mig på denne måde...med det gode knald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 26. Februar, 2013 Seriøst- Thaihooked... du skulle lige vide hvad der foregår bag soveværelsesgardinerne i de danske hjem. Jeg havde en dansk kæreste, som fortalte meget om sine tidligere oplevelser. Eksempelvis havde hun levet i seks syv og, og endda fået et barn med et mand, som kæmpede meget for et bedre miljø, Greenpeace og sådan noget. I soveværelset lavede han et miljø, hvor han elskede med underbukser med bremsestreger, han tog dem ikke en gang af, han havde ofte også sokker på, nakkeost var hans speciale, og 10 sekunder efter hans orgasme, faldt han i søvn, tit nåede han ikke en gang at komme ned af hende, det måtte hun også selv klare. Vi så jævnligt hans nye kæreste/ samlever i forbindelse med hans samkvem med datteren, hun så mærkeligt nok mere og mere stramtandet ud, som månederne og årene gik. Når du skriver "en dansk kæreste" så var hendes eks. måske af "anden etnisk herkomst" ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. Februar, 2013 I soveværelset lavede han et miljø, hvor han elskede med underbukser med bremsestreger, han tog dem ikke en gang af, han havde ofte også sokker på, nakkeost var hans specialeVelbekommen :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 26. Februar, 2013 @ Arne Jensen Nej, min ekskæreste mand var dansk, med dobbeltmoral og dobbeltvægt, ca 150 kg. Du glemte de signalementer jeg gav, bremsestregerne i hans underhylere, og hans nakkeost (sekret under forhuden), de fleste udlændinge med stor næse og mørkere hud bruger vand i stedet for papir, ingen bremstreger, og de er nok også omskårne og derfor frie for nakkeost. Han var fra Midtjylland, pæremidtjysk. :cry: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg