Guest Manden DK Skrevet 5. December, 2019 (edited) Hey mange piger bruger ikke selv deres billeder for ikke at blive genkendt, men for at skaffe interesse for dem, det er jo kun penge der drejer sig om LOL, vi skulle måske spare vores hårdt tjente penge og tage en spiller i stedet for, men det bliver jo også lidt ensformig mange af de udenlandske piger er der jo kun kort tid så derfor betyder det ik ret meget hvordan de behandler folk Redigeret 5. December, 2019 af Manden DK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KeBoRas 97 Skrevet 5. December, 2019 Burde måske være lagt i et andet fora. Dette er til anmeldelser af glædestrunter i Jylland Men ellers velkommen til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 5. December, 2019 KeBoRas skrev, for 1 time siden: Burde måske være lagt i et andet fora. Dette er til anmeldelser af glædestrunter i Jylland Men ellers velkommen til. Vågn dog op KeBoRas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KeBoRas 97 Skrevet 5. December, 2019 Den flittige skrev, for 7 minutter siden: Vågn dog op KeBoRas. Godmorgen, ja, det må du sgu nok sige. Den tager jeg en røffel for, og undskylder til @Manden DK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14234 Skrevet 5. December, 2019 Den flittige skrev, for 18 minutter siden: Vågn dog op KeBoRas. Den er blevet flyttet, så @KeBoRas havde helt ret, den lå forkert før 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 5. December, 2019 @Manden DK jamen hvis billederne og pigen ikke stemmer overens. Så vender man da bare rundt og går.. Det har jeg da gjort nogle gange nu.. De sidste har fået røffel på vej ud af døren, og kort tid efter er billederne ændret så de passer til den pågældende pige. Så pikspilleriet gemmer jeg til når jeg har fået for meget.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg