Guest Au2mek Skrevet 7. December, 2019 Undskyld jeg forstyrre igen ! I går var jeg en tur i Hamburg og ved grænsen ville jeg lige hæve nogle kontanter (godt nok ikke i den bank hvor jeg er kunde) Jeg hævede 100 euro og i dag er jeg trukket 820,- på mit dankort ! hmmm Hvis jeg tjekker kurser i dag så koster euro`en 7.70 Ja jeg syntes det er lige i overkanten med alle de gebyrer. Rigtig godt lørdag derude og HUSK og passe på jer selv og være søde ved andre mennesker. MVH Au2mek Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 7. December, 2019 Så skal du da være glad for det ikke var et Mastercard du brugte. Så var der kommet 50,- mere oven i... Meeen synes sgu godt nok også det er at stramme den lidt.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 7. December, 2019 selvom det nærmest er uhyggeligt burde tråden nok placeres i hyggesnak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 7. December, 2019 Lyder som en dansk bank kunde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 7. December, 2019 Au2mek skrev, for 17 minutter siden: Undskyld jeg forstyrre igen ! I går var jeg en tur i Hamburg og ved grænsen ville jeg lige hæve nogle kontanter (godt nok ikke i den bank hvor jeg er kunde) Jeg hævede 100 euro og i dag er jeg trukket 820,- på mit dankort ! hmmm Hvis jeg tjekker kurser i dag så koster euro`en 7.70 Ja jeg syntes det er lige i overkanten med alle de gebyrer. Rigtig godt lørdag derude og HUSK og passe på jer selv og være søde ved andre mennesker. MVH Au2mek Hvem er så den kloge..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Au2mek Skrevet 7. December, 2019 sweetstone skrev, for 35 minutter siden: selvom det nærmest er uhyggeligt burde tråden nok placeres i hyggesnak. Jamen tråden er da placeret i Hyggesnak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 7. December, 2019 Au2mek skrev, for 1 minut siden: Jamen tråden er da placeret i Hyggesnak i starten var den i general debat. en nisse har sikkert flyttet den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 7. December, 2019 Hvorfor ikke bare hæve op til 1000 +/- euro, og så have dem i et pengebælte. Det er billigst, og det største tab kan opstå, hvis du vil sælge tilbage til banken. Nordea https://www.nordea.dk/privat/produkter/kort/valutakurser.html Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 7. December, 2019 Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden: Hvorfor ikke bare hæve op til 1000 +/- euro, og så have dem i et pengebælte. Det er billigst, og det største tab kan opstå, hvis du vil sælge tilbage til banken. Hvorfor hæve mere end man skal bruge? Det er da ikke billigere. Prisen for hans 100 Euro bliver da det samme hvad enten han hæver en 100 Euro seddel på en gang eller hæver fem stk 20 Euro sedler ad fem gange. Om det så havde været billigere at hæve dem i egen bank skal jeg ikke kunne sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 7. December, 2019 Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Hvorfor ikke bare hæve op til 1000 +/- euro, og så have dem i et pengebælte. Det er billigst, og det største tab kan opstå, hvis du vil sælge tilbage til banken. Ok, det var dumt så Har nok været på for mange FKK ture, hvor det er den slags penge man har liggende i skabet, eller boksen under ens klub besøg Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg