Guest Alkoholikeren Skrevet 8. December, 2019 Grænser er grænser og skal naturligvis repekteres, aftaler overholdes, eller ændres asap, god almen opførsel, og proper hygiejne. BUM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 8. December, 2019 Liv skrev, for 12 timer siden: Ingen piger bør gå over egne grænser, det gælder ude i virkeligheden og i særdeleshed i denne branche. …..og mænd/kunder, som udgangspunkt må man jo gå ud fra at ingen m/k med Dansk statsborgerskab bliver tvunget imod sin vilje, men selvfølgelig kan der forekomme tilfælde hvor pigen er ude i en form for afhængighed...her tænkes bla økonomisk, overskredet sidste salgs dato Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 8. December, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 14 timer siden: I mænd kan fravælge som I har lyst til. ….ikke altid efter lyst, men mere en nødvendighed for at pigen matcher vores forestilling....hvis du skal have ny pels, så har du jo nok en forestilling om design/pris/farve inden du vælger, husk nu hvem er kunden....og generelt er kunder i alle sammenhænge utaknemmelige. Redigeret 8. December, 2019 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. December, 2019 (edited) Røvslikker skrev, for 9 minutter siden: ….ikke altid efter lyst, men mere en nødvendighed for at pigen matcher vores forestilling....hvis du skal have ny pels, så har du jo nok en forestilling om design/pris/farve inden du vælger. Forhåbentlig er jeg klar over hvad jeg ønsker inden jeg træder ind i butikken og spørger om min udvalgte pels også kan få mig til at flyve og hvis ikke ønsker jeg et nedslag i prisen . Hvis du er på udkig efter noget som overhovedet ikke matcher den pgl kvinde, er der ingen grund til at tage kontakt til hende. Heldigvis findes der stadig dejlige "kunder", det er trods alt en intim stund vi skal tilbringe sammen. Har fået flere henvendelser som "jeg kan få et blowjob til 500 hos X." Mit svar er bare god fornøjelse hos X. Redigeret 8. December, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 8. December, 2019 Nemtøs skrev, for 30 minutter siden: Har fået flere henvendelser som "jeg kan få et blowjob til 500 hos X." Mit svar er bare god fornøjelse hos X. Kan man få en 3 kant med dig og X for kr 499,-? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. December, 2019 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: Kan man få en 3 kant med dig og X for kr 499,-? Det er jeg sikker på du kan finde i Støvring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 8. December, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 35 minutter siden: Forhåbentlig er jeg klar over hvad jeg ønsker inden jeg træder ind i butikken og spørger om min udvalgte pels også kan få mig til at flyve og hvis ikke ønsker jeg et nedslag i prisen . ok, yep....vil også have nedslag i prisen hvis pigen ikke kan garantere mig 5 udløsninger Redigeret 8. December, 2019 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. December, 2019 Røvslikker skrev, for 1 minut siden: ok, yep....vil også have nedslag i prisen hvis pigen ikke kan garantere mig 5 udløsninger Jeg er sikker på at en del piger vil love dig hvad som helst inden pengene har skiftet hænder - bare tro på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 8. December, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Jeg er sikker på at en del piger vil love dig hvad som helst inden pengene har skiftet hænder - bare tro på det uha...tror på det hver gang, og lever stadig i håbet at pigerne vil leve op til deres aftaler...indtil da må de ligge som de selv har redt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14234 Skrevet 8. December, 2019 Røvslikker skrev, for 1 time siden: …..og mænd/kunder, som udgangspunkt må man jo gå ud fra at ingen m/k med Dansk statsborgerskab bliver tvunget imod sin vilje, men selvfølgelig kan der forekomme tilfælde hvor pigen er ude i en form for afhængighed...her tænkes bla økonomisk, overskredet sidste salgs dato Ja, og mænd naturligvis også, men nu var emnet om pigerne overskrider deres grænser for at efterkomme kundernes ønsker. Vi taler ikke om ydre tvang, men om fx hvis du beder pigen gå ned i pris eller give dig noget hun ikke tilbyder, så hun overskrider egne grænser. Overskredet sidste salgsdato? Der er kunder til alle piger, også de ældre. Alle mænd tænder ikke på det samme (som dig). 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 9. December, 2019 Hvis en mand spørger efter rabat, så får han det ikke. Men jeg har da af og til ‘tilbud’. Det er dog altid valgt af mig selv og altid ud fra hvad jeg selv har lyst til. Jeg tilbyder aldrig noget jeg ikke selv tænder på, og jeg går aldrig på kompromis med min egen sikkerhed eller lyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 9. December, 2019 Interessant topic. Mindre er det så at over halvdelen af indlæggene er fra ikke GPer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 882 Skrevet 9. December, 2019 Nemtøs skrev, den 7.12.2019 at 20:52: Lige et spørgsmål til jer kvinder. Hvor meget er I villige til at gå på kompromis med jeres personlige grænser og normer for god opførsel? Jeg ved det er et servicefag at tilbyde købesex, men personligt afviser jeg hellere end mand på en pæn måde end at finde mig i flere aflysninger, tomme løfter, mænd der spørger efter billigere sex, eller sex uden kondom vælger jeg også at takke pænt nej tak til at lave en aftale med. Jeg har nok gamle værdier, men når jeg laver en aftale så holder jeg den og forventer naturligt at det gælder begge veje. Selvfølgelig kan alle blive forhindret, men så aflyser man så hurtig som overhovedet muligt. Hvor langt strækker I jer for at have "kunder i butikken " ift jeres værdier som person? Og nej til mine "ikke-tilhængere" jeg er ingen diva, men vil behandles med en smule respekt og så er jeg pænt ligeglad med hvor mange aftaler jeg går glip af. Du skal behandles med respekt. Og respekt er at melde fra i god tid. To afbud hos mig, så kan der ikke bestilles tid mere. Så må du ringe en time før og høre om jeg har tid. Og har jeg ikke det, så må du prøve på min næste vagt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 9. December, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 2 timer siden: Du skal behandles med respekt. Og respekt er at melde fra i god tid. To afbud hos mig, så kan der ikke bestilles tid mere. Så må du ringe en time før og høre om jeg har tid. Og har jeg ikke det, så må du prøve på min næste vagt. Shit . Så må jeg heller lade være med at melde afbud. Hvem fanden kan også finde på at melde afbud til dig Anna. Han må jo være skrupskør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 882 Skrevet 10. December, 2019 Bamsen skrev, for 12 timer siden: Shit . Så må jeg heller lade være med at melde afbud. Hvem fanden kan også finde på at melde afbud til dig Anna. Han må jo være skrupskør Det må du hellere @Bamsen... det sker også meget sjældent, at nogen booker og ikke kommer. Men når det sker, er undskyldningen, at nogen har påkørt dem, og de derfor ikke kan komme. Altså, hvis jeg var blevet påkørt, ville jeg nok kontakte politi, forsikringsselskab, evt ambulance, min mor, mit arbejde .... men nej, jeg får tit lange beskeder i stedet for. Måske skal jeg fremover forlange billededokumentation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 10. December, 2019 Trinetease skrev, den 9.12.2019 at 08:55: Hvis en mand spørger efter rabat, så får han det ikke. Men jeg har da af og til ‘tilbud’. Det er dog altid valgt af mig selv og altid ud fra hvad jeg selv har lyst til. Jeg tilbyder aldrig noget jeg ikke selv tænder på, og jeg går aldrig på kompromis med min egen sikkerhed eller lyst. Du skal vide at jeg er meeeegeeeet farlig!! Når først man har fået en Toddy, så kan det faktisk godt være svært at holde balancen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg