Rejsenetværk 9531 Skrevet 27. Juli, 2020 (edited) Jeg er i Skurvognen. Redigeret 27. Juli, 2020 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jack jørnsen 0 Skrevet 24. August, 2020 Hvor er den chat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 686 Skrevet 25. August, 2020 Jack jørnsen skrev, for 22 timer siden: Hvor er den chat Chatten findes via dette link: http://www.chatzy.com/54080057501908 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 27. Oktober, 2020 Jeg er i Skurvognen nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 1. November, 2020 Prøver lige om vi stadig kan samles Jeg logger på Skurvognen i aften søndag den 1/11 kl 20. Skriv gerne fra nu af, hvis I også kigger ind. Så kan vi nemlig holde denne tråd oppe, så den bliver set af så mange som muligt inden kl 20. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9508 Skrevet 1. November, 2020 Jeg er først på når jeg har stuen for mig selv, og det er nok ved 22 tiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleins 50 Skrevet 1. November, 2020 Hvilken chat er i på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 1. November, 2020 Vi er 3 derinde nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 17. November, 2020 Jeg kan ikke lige give et tidspunkt, hvor jeg kan komme i chatten i aften. Men hvis I har lyst til en chat i Skurvognen i aften, så skriv gerne hvornår I vil logge på. Ikke sikkert at jeg lige kan, når I kan, men jeg holder øje med denne tråd nogle timer frem. Vi får se om det er en holdbar måde at forsøge, at trække nogle til på? Det er jo ingen fiasko, skulle jeg ikke lige selv kunne deltage - bare nogle kan er det godt Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1146 Skrevet 17. November, 2020 Rejsenetværk skrev, for 14 minutter siden: Men hvis I har lyst til en chat i Skurvognen i aften, så skriv gerne hvornår I vil logge på Det kunne da være hyggeligt. Jeg kigger gerne forbi Skurvognen et sted mellem 21:00 og 21:30 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 17. November, 2020 Jeg er på nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 31. December, 2020 Jeg kigger ind i Skurvognen kl 22. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2021 hov... nu alt andet er blevet så kedeligt er der så ikke nogen der vil med ind i varmen i skurvognen og sludre?? Jeg tænder op i pejsen ved 20tiden... hvis jeg husker det .. det er længe siden (for mig i hvert fald) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5542 Skrevet 9. Januar, 2021 Bonobo skrev, for 9 timer siden: hov... nu alt andet er blevet så kedeligt er der så ikke nogen der vil med ind i varmen i skurvognen og sludre?? Jeg tænder op i pejsen ved 20tiden... hvis jeg husker det .. det er længe siden (for mig i hvert fald) Hvad så Abe, blir det til noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Januar, 2021 DETH skrev, for 8 timer siden: Hvad så Abe, blir det til noget? ej jjeg glemte det ha ha... vi prøver igen i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 10. Januar, 2021 Hvad satan @DETH er der liv i dig endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5542 Skrevet 10. Januar, 2021 Bing skrev, for 34 minutter siden: Hvad satan @DETH er der liv i dig endnu Satme ikke meget da, står med det ene ben på kommune kemi Kommer du stadig ud i noget godt snavs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5542 Skrevet 16. Januar, 2021 @Bing Hopper i chatten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9508 Skrevet 9. April, 2021 Er der andre end mig der vil prøve at genoplive Skurvognen. Forsøger at logge på ved 22 tiden hvis jeg har stuen for mig selv på det tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 9. April, 2021 Lauersen skrev, for 12 minutter siden: Er der andre end mig der vil prøve at genoplive Skurvognen. Forsøger at logge på ved 22 tiden hvis jeg har stuen for mig selv på det tidspunkt. Godt initiativ Jeg er lige gået på fri fra mit natarbejde, og vender døgnrytmen i dag, ved at jeg er blevet oppe. Så jeg sover kl 22. Men lad os oppe os den næste uges tid Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9508 Skrevet 9. April, 2021 Jeg er på derinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 20. April, 2021 Jeg er i Skurvognen i aften kl 23:05 Skal nå at se Deadline Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightshadow 214 Skrevet 22. April, 2021 Hoppet ind i Skurvognen, ses vi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg