Mister12 473 Skrevet 17. September Så er det tirsdag igen den faste aften hvor vi snakker om alt og ingenting i chatten og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registrering krav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. Både gengangere og nye er velkommen i chatten i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 827 Skrevet 24. September Så er det tirsdag igen den faste aften hvor vi snakker om alt og ingenting i chatten og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registrering krav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. Både gengangere og nye er velkommen i chatten i aften Jeg regner med at komme på iaften, så håber at se masse både kendte og ukendte “ansigter” 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 827 Skrevet 24. September Jeg bliver lige lidt forsinket - vi har endnu ikke fået aftensmad herhjemme Regner med at kigge ind inden kl 21 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 827 Skrevet 29. September Jeg prøver at hoppe i chatten og se om andre hellere ikke kan sove Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 827 Skrevet 1. Oktober Så er det tirsdag igen den faste aften hvor vi snakker om alt og ingenting i chatten og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registrering krav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. Både gengangere og nye er velkommen i chatten i aften Jeg regner med at komme på iaften, så håber at se masse både kendte og ukendte “ansigter” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 473 Skrevet 8. Oktober Så er det tirsdag igen den faste aften hvor vi snakker om alt og ingenting i chatten og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registrering krav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. Både gengangere og nye er velkommen i chatten i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 827 Skrevet 15. Oktober Så er det (overraskende nok*) tirsdag igen den faste aften hvor vi snakker om alt og ingenting i chatten og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registrering krav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. Både gengangere og nye er velkommen i chatten i aften *Jeg har indtil nu troet det var mandag idag…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2723 Skrevet 15. Oktober SiaUngQ skrev, for 45 minutter siden: Jeg har indtil nu troet det var mandag idag…. Hvad afslørede at det ikke var Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 752 Skrevet 15. Oktober Dillermand Junior skrev, for 1 time siden: Hvad afslørede at det ikke var Farven på natskjorten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 827 Skrevet 15. Oktober Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden: Hvad afslørede at det ikke var Jeg kunne ikke forstå hvorfor der ikke kom Robinson i aften halleluja for Viaplay, så jeg kan se det alligevel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 827 Skrevet 15. Oktober Jeg er næsten på trapperne… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 498 Skrevet 15. Oktober Stor succes i dag alle 10 gratis pladser er taget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 473 Skrevet 15. Oktober Der skulle være plads nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 966 Skrevet 15. Oktober Ja, en enkelt ledig så længe det varer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 827 Skrevet 22. Oktober Der er en sød gentleman der har oplyst mig om at det er tirsdag idag - og ingen tirsdag, uden tirsdag chat - håber vi ses! Så er det tirsdag igen dagen vi alle glæder os til og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 752 Skrevet 22. Oktober SiaUngQ skrev, for 7 timer siden: Der er en sød gentleman der har oplyst mig om at det er tirsdag idag - og ingen tirsdag, uden tirsdag chat - håber vi ses! Gad viiide hvem det mon kan være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4837 Skrevet 22. Oktober Jeg springer derind med det samme, så jeg ikke glemmer det igen-igen-igen. Det bliver dog meget til og fra skærmen, og nok mest fra... så jeg kommer nok til at lurepasse lidt. Skal gå tidligt i aften, så det er vel på sin plads også at ankomme for tidligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 827 Skrevet 25. Oktober Jeg hopper på chatten kl 20 iaften Håber at ‘se’ nogle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 473 Skrevet 29. Oktober Så er det tirsdag igen den faste aften hvor vi snakker om alt og ingenting i chatten og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registrering krav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. Både gengangere og nye er velkommen i chatten i aften @SiaUngQ der er tirsdag i dag, hvis du skulle have glemt det , men du kan da bare hoppe ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 827 Skrevet 29. Oktober Mister12 skrev, for 1 time siden: Så er det tirsdag igen den faste aften hvor vi snakker om alt og ingenting i chatten og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registrering krav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. Både gengangere og nye er velkommen i chatten i aften @SiaUngQ der er tirsdag i dag, hvis du skulle have glemt det , men du kan da bare hoppe ind. Jeg ligger syg, men kigger ind hvis jeg er vågen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 752 Skrevet 29. Oktober SiaUngQ skrev, 1 time siden: Jeg ligger syg, men kigger ind hvis jeg er vågen Ja eller skal have en smøg God bedring smukke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 827 Skrevet 29. Oktober Needy skrev, for 2 timer siden: Ja eller skal have en smøg God bedring smukke Den sidste smøg tog det mig 4 timer om at tage ‘tilløb’ til og måtte slukke den halvvejs da jeg var ved at falde i søvn Tak 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 827 Skrevet 31. Oktober Er i friske på en lille torsdagschat kl 20? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 473 Skrevet 5. November Så er det tirsdag igen den faste aften hvor vi snakker om alt og ingenting i chatten og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registrering krav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. Både gengangere og nye er velkommen i chatten i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg