Søløven 60 Skrevet 5. November Liv skrev, den 12.12.2019 at 20:27: Fungerer chatten fra iPad? Yep. Jeg er på iPad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4837 Skrevet 6. November Jeg fjoller rundt inde på chatten helt solo... jeg har et par timer foran skærmen der ikke kræver andet end tilstedeværelse, så kom da gerne forbi på en ikke-tirsdag og fis den lidt af i semi-selskab med mig. @SiaUngQ også dig, 'ing? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2722 Skrevet 6. November SiaUngQ skrev, for 3 timer siden: Jeg kommer Det gjorde jeg sjovt nok også her til aften tøhø tøhø Men hyggeligt at have jer med på togturen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ana_nass89 87 Skrevet tirsdag klokken 08:02 Hej med jer. Hvonår mødes I i chatten? Jeg vil hjertelig gerne være med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 966 Skrevet tirsdag klokken 08:04 Ana_nass89 skrev, for 1 minut siden: Hej med jer. Hvonår mødes I i chatten? Jeg vil hjertelig gerne være med. I aften kl 20. https://www.chatzy.com/54080057501908#0 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 827 Skrevet tirsdag klokken 08:04 Ana_nass89 skrev, for 1 minut siden: Hej med jer. Hvonår mødes I i chatten? Jeg vil hjertelig gerne være med. Hej Ana. vi mødes i aften kl 20 og du er mere end velkommen. jeg håber vi ses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 473 Skrevet tirsdag klokken 12:59 Så er det tirsdag igen den faste aften hvor vi snakker om alt og ingenting i chatten og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registrering krav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. Både gengangere og nye er velkommen i chatten i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg