Søløven 61 Skrevet 5. November Liv skrev, den 12.12.2019 at 20:27: Fungerer chatten fra iPad? Yep. Jeg er på iPad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 6. November Jeg fjoller rundt inde på chatten helt solo... jeg har et par timer foran skærmen der ikke kræver andet end tilstedeværelse, så kom da gerne forbi på en ikke-tirsdag og fis den lidt af i semi-selskab med mig. @SiaUngQ også dig, 'ing? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3000 Skrevet 6. November SiaUngQ skrev, for 3 timer siden: Jeg kommer Det gjorde jeg sjovt nok også her til aften tøhø tøhø Men hyggeligt at have jer med på togturen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ana_nass89 89 Skrevet 12. November Hej med jer. Hvonår mødes I i chatten? Jeg vil hjertelig gerne være med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 12. November Ana_nass89 skrev, for 1 minut siden: Hej med jer. Hvonår mødes I i chatten? Jeg vil hjertelig gerne være med. I aften kl 20. https://www.chatzy.com/54080057501908#0 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 965 Skrevet 12. November Ana_nass89 skrev, for 1 minut siden: Hej med jer. Hvonår mødes I i chatten? Jeg vil hjertelig gerne være med. Hej Ana. vi mødes i aften kl 20 og du er mere end velkommen. jeg håber vi ses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 495 Skrevet 12. November Så er det tirsdag igen den faste aften hvor vi snakker om alt og ingenting i chatten og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registrering krav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. Både gengangere og nye er velkommen i chatten i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3000 Skrevet 19. November Når nu @Mister12 skulker i aften og @SiaUngQ sikkert har glemt det er tirsdag og tror det er mandag. Så er det tirsdag igen den faste aften hvor vi snakker om alt og ingenting i chatten og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Sidste tirsdag lærte vi hvad Vimmel skulle have til aftensmad, hvor meget mere chokolade, slik og kage @SiaUngQ havde og hvor misundelig @Needy var & Hvorfor @Eventyrmanden hader Jylland, kage, Yvonne og Gang Bangs. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registrering krav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. Både gengangere og nye er velkommen i chatten i aften 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 965 Skrevet 19. November Jeg læser det son om @Eventyrmanden hader Jylland, kage, yvonne og gangbangs 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 920 Skrevet 19. November Hahaha, man skal høre for meget, før ørene falder af SiaUngQ skrev, for 14 minutter siden: Jeg læser det son om @Eventyrmanden hader Jylland, kage, yvonne og gangbangs Ja, vær du bare glad for at flyttehjælp der aldrig dukker op, ikke er med på listen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 965 Skrevet 19. November Eventyrmanden skrev, for 21 minutter siden: Hahaha, man skal høre for meget, før ørene falder af Ja, vær du bare glad for at flyttehjælp der aldrig dukker op, ikke er med på listen Mange ting kan jeg skrive på cv’et - men flyttemand er ikke én af dem 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3153 Skrevet 19. November Yveeetteee.....ikke Yvonne 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1094 Skrevet 19. November Pianistinden skrev, for 7 minutter siden: Yveeetteee.....ikke Yvonne Det er sgu da KÅLDOLMER! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Paaudkig 22 Skrevet 20. November Hold nu op hvor det lyder som om i hygger jer derinde. jeg vil se om det kan passe mig en tirsdag aften engang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 965 Skrevet 20. November Jeg hopper på chatten - kom og join Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 495 Skrevet 26. November Så er det tirsdag igen den faste aften hvor vi snakker om alt og ingenting i chatten og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registrering krav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. Både gengangere og nye er velkommen i chatten i aften Ps @SiaUngQ du kan komme af med et stykke kage til lampemanden på fredag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 965 Skrevet 26. November Mister12 skrev, for 3 timer siden: Ps @SiaUngQ du kan komme af med et stykke kage til lampemanden på fredag Hvem er langemanden og hvorfor fredag? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3000 Skrevet 26. November SiaUngQ skrev, for 2 minutter siden: Hvem er langemanden og hvorfor fredag? Alt dette og meget mere bliver besvaret i chatten i aften Derudover hvad skal Dillermand bruge 15 mænd til i København i december ? Og kan Tirsdagschat blive til mandagschat i en periode ? Spændingen stiger. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1094 Skrevet 26. November Kommer @Pianistinden på besøg og bliver de sidste brikker i puslespillet lagt? Får @Eventyrmanden mon nogensinde hængt sin skænk op på væggen? Får @Mister12 langtomsider rørt kagedejen færdig så @SiaUngQ kan lave en prøvesmagning for os andre? Kommer @Dillermand Junior i disguise - måske som en fransk politibetjent? Vi ved det ikke - der er noget i luften, spændingen er uudholdelig - og der er HELDIGVIS lang tid til Jul! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 392 Skrevet 26. November Dillermand Junior skrev, 1 time siden: Derudover hvad skal Dillermand bruge 15 mænd til i København i december ? Det skulle vil aldrig være en jysk rekord der skal overgåes. Mon ikke vi nu kun mangler min 13 mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3000 Skrevet 26. November Swarley skrev, for 7 minutter siden: Mon ikke vi nu kun mangler min 13 mand Som dørstopper måske, ellers tæller den ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 392 Skrevet 26. November Dillermand Junior skrev, for 14 minutter siden: Som dørstopper måske, ellers tæller den ikke Hvad tæller ikke, rekorden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3000 Skrevet 26. November Vi tager den i skurvognen skal til møde om lidt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 495 Skrevet 3. December (edited) Så er det tirsdag igen den faste aften hvor vi snakker om alt og ingenting i chatten og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registrering krav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. Både gengangere og nye er velkommen i chatten i aften Rygtet siger at der kommer en ind, der har skiftet hårfarve Redigeret 3. December af Mister12 ingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg