Pianistinden 3175 Skrevet 30. December, 2024 Talen er klar 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 505 Skrevet 30. December, 2024 Dillermand Junior skrev, for 4 timer siden: og hvem ved måske hendes majestæt Dronning @Pianistinden af de Fynske brownie fristelser holder en nytårstale til Eroguide folket. Link til chatten: http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Skulle spørge fra en ven ( @Needy ) om dronningen af brownie, ville være så sød at inkludere opskriften i talen, da det er hans nytårsforsæt at begynde at bage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1176 Skrevet 30. December, 2024 Mister12 skrev, for 1 minut siden: Skulle spørge fra en ven ( @Needy ) om dronningen af brownie, ville være så sød at inkludere opskriften i talen, da det er hans nytårsforsæt at begynde at bage Nu stopper du!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 419 Skrevet 30. December, 2024 (edited) @Mister12 Skal vi ikke overlade bagning til @SiaUngQ, det styre hun for vildt Redigeret 30. December, 2024 af Swarley 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1176 Skrevet 30. December, 2024 Swarley skrev, for 36 minutter siden: @Mister12 Skal vi ikke overlade bagning til @SiaUngQ, det styre hun for vildt Joo - men vi har jo ikke smagt noget - de fedter med det derovre i det jyske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 419 Skrevet 30. December, 2024 (edited) Needy skrev, for 39 minutter siden: Joo - men vi har jo ikke smagt noget - de fedter med det derovre i det jyske Jeg mener sia ville tage lidt med næste gang, hvis hun da ikke taber det på gulvet Redigeret 30. December, 2024 af Swarley 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 971 Skrevet 31. December, 2024 Swarley skrev, for 18 timer siden: Jeg mener sia ville tage lidt med næste gang, hvis hun da ikke taber det på gulvet Det er lidt svært for mig at tage med, da jeg bor på hotel når jeg er i kbh og ikke lige kan bage en kage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1176 Skrevet 31. December, 2024 (edited) SiaUngQ skrev, for 1 minut siden: Det er lidt svært for mig at tage med, da jeg bor på hotel når jeg er i kbh og ikke lige kan bage en kage Du bager da bare og så giver du det til kagemanden @Mister12 så skal han nok tage det med Redigeret 31. December, 2024 af Needy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1176 Skrevet 31. December, 2024 (edited) Pianistinden skrev, den 30.12.2024 at 09:46: Talen er klar Fantastisk nytårstale Pia!! Jeg sidder stadig og griner - hold op det var godt! Kudos herfra Redigeret 31. December, 2024 af Needy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 419 Skrevet 31. December, 2024 SiaUngQ skrev, for 31 minutter siden: Det er lidt svært for mig at tage med, da jeg bor på hotel når jeg er i kbh og ikke lige kan bage en kage Det var ærgerligt, havde ellers set frem til disse, efter at have hørt om dem i chatten .Ellers brug @Needy forslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 505 Skrevet 7. Januar Så er det tirsdag igen den faste aften hvor vi snakker om alt og ingenting i chatten og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registrering krav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. Både gengangere og nye er velkommen i chatten i aften Ja så er vi tilbage til den normale chat, så må vi jo se hvor mange der dukker op i dag, nogle kunne jo have et nytårsforsæt, som at løbe i dag bage i dag osv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1176 Skrevet 7. Januar (edited) Jeg bliver nok en SMule forsinket - regner med at besøge skuret ved 21 tiden. Og ja - jeg HAR løbet! Så jeg satser på at kagerne er spist inden da Redigeret 7. Januar af Needy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 505 Skrevet for 53 minutter siden Så er det tirsdag igen den faste aften hvor vi snakker om alt og ingenting i chatten og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften. Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig. http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 Der er ingen registrering krav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på. Både gengangere og nye er velkommen i chatten i aften Nu må alle vel være færdig med at bytte julegaver samt været på udsalg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg