Rejsenetværk 9531 Skrevet 12. Juni, 2021 Jeg er i Skurvognen nu, i kort tid. ----------------------- Det er på den ene side opløftende, men på den anden side også lidt nedtrykkende, at kunne konstatere at nogle forsøger sig i blinde inde på Skurvognen. Så der er interesse for at deltage i Skurvognen! Interessen er bare ikke stor nok til at EG vil oprette en chat igen. Det er overmåde prisværdigt, både at brugeren Lake har oprettet, og siden har holdt liv i Skurvognen. Men det er for omstændeligt at logge på Skurvognen, og man kan ikke se hvem og hvor mange der er online. Eneste mulighed for at samle folk, er i denne tråd på EG. Jeg er ikke IT kyndig, men det er der andre der er! Kunne nogle tilbyde Lake at samarbejde om eventuelle mulige forbedringer? Jeg bidrager gerne beskedent til eventuelle mindre udgifter. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 12. Juni, 2021 Jeg kigger ind kl 22:10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 19. Juni, 2021 Jeg er i chatten nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 29. Juni, 2021 Jeg er i chatten nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 30. Juni, 2021 Jeg er i chatten nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 1. Juli, 2021 Jeg er i chatten nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 1. Juli, 2021 Prøver igen, er der kort tid nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 2. Juli, 2021 Er i chatten nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightshadow 214 Skrevet 4. Juli, 2021 er på chatten, god søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 4. Juli, 2021 Jeg er i chatten nu, men ikke ret længe, hvis der ikke kommer andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9531 Skrevet 4. Juli, 2021 Nu kan jeg ikke varsle min ankomst i Skurvognen de nærmest kommende dage. Men vi har brug for at nogle ret regelmæssigt varsler datoer og tidspunkter, hvor de kan træffes i Skurvognen. Det som jeg og andre mig med, på det seneste har forsøgt sig med, det at vi pludseligt og uden varsel melder os i chatten. Det virker ikke. Flere forsøger sig, bare for at kunne læse at de forrige lige har forladt chatten igen. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 686 Skrevet 8. Juli, 2021 Rejsenetværk skrev, den 12.6.2021 at 13:27: Jeg er i Skurvognen nu, i kort tid. ----------------------- Det er på den ene side opløftende, men på den anden side også lidt nedtrykkende, at kunne konstatere at nogle forsøger sig i blinde inde på Skurvognen. Så der er interesse for at deltage i Skurvognen! Interessen er bare ikke stor nok til at EG vil oprette en chat igen. Det er overmåde prisværdigt, både at brugeren Lake har oprettet, og siden har holdt liv i Skurvognen. Men det er for omstændeligt at logge på Skurvognen, og man kan ikke se hvem og hvor mange der er online. Eneste mulighed for at samle folk, er i denne tråd på EG. Jeg er ikke IT kyndig, men det er der andre der er! Kunne nogle tilbyde Lake at samarbejde om eventuelle mulige forbedringer? Jeg bidrager gerne beskedent til eventuelle mindre udgifter. Venlig hilsen Rejsenetværk Hej Rejse! Aller først mange tak for din interesse for projektet. Dernæst min mening: Jeg mener at interessen for at deltage i chatten pt er for lille til at det kan fungere. Der er nogle få i ugens løb der logger på, men det var der sikkert også i EG's chat som man lukkede. År tilbage var der mange der deltog i EG's chat. Det var almindeligt at der var 10 derinde. Nogle gange var der mange flere. Men det døde ud af forskellige grunde. Den faste klike, inklusive mig selv, forsvandt og fandt andre interesser. Jeg mener ikke at svaret på, hvordan chatten kommer i gang igen, skal findes i tekniske tiltag eller betalingsløsninger. Hvis der skal gøres noget, må det være at øge interessen. Jeg har et par gange forslået at vi opretter et team på 4-5 personer som har interesse i projektet. Disse mennesker finder sammen (online selvfølgelig og helt anonymt) og vælger nogle få faste tidspunkter i ugens løb, hvor de vil logge på. Disse tidspunkter kan så annonceres i denne tråd. Hvis man vil gøre mere, kunne teamet vælge et aftens tema, evt ud fra noget der har været diskuteret på EG. Jeg har som sagt foreslået dette et par gange. Det eneste svar jeg har fået, var fra en der skrev at det var måske også for meget at gøre ud af det, og så vil jeg ikke gøre mere. Men hvis det er muligt at oprette et team som det jeg her har omtalt, så er jeg med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14207 Skrevet 27. December, 2021 Jeg sidder ret alene i skurvognen lige nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14207 Skrevet 28. December, 2021 Jeg er gået i skurvognen, men bliver ikke længe, hvis I ikke kommer ind til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3078 Skrevet 28. December, 2021 Liv skrev, for 11 minutter siden: Jeg er gået i skurvognen, men bliver ikke længe, hvis I ikke kommer ind til mig Ikke fordi jeg tror jeg kommer til at bruge den meget, men har du et link så man kan prøve at sidde derinde? Hvis jeg får brug for at være lidt alene, forstås Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14207 Skrevet 28. December, 2021 AB455 skrev, for 1 minut siden: Ikke fordi jeg tror jeg kommer til at bruge den meget, men har du et link så man kan prøve at sidde derinde? Hvis jeg får brug for at være lidt alene, forstås Første indlæg i denne tråd….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3078 Skrevet 28. December, 2021 Liv skrev, for 3 minutter siden: Første indlæg i denne tråd….. Ah... Tråden har syv(!) sider. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 966 Skrevet 28. December, 2021 Jeg sidder er også inde og lure. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14207 Skrevet 29. December, 2021 Jeg er gået i skurvognen, hvis nogen vil med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 29. December, 2021 Liv skrev, for 9 minutter siden: Jeg er gået i skurvognen, hvis nogen vil med Hmm gad godt vide hvor den Skurvogn befinder sig, den burde ha problemer med nu tid restriktioner om Covid antal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14207 Skrevet 29. December, 2021 Tv 2 skrev, for 6 minutter siden: Hmm gad godt vide hvor den Skurvogn befinder sig, den burde ha problemer med nu tid restriktioner om Covid antal Tjek første indlæg i denne tråd. Ingen restriktioner overhovedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 29. December, 2021 Liv skrev, for 1 time siden: Tjek første indlæg i denne tråd. Ingen restriktioner overhovedet Tak Liv men den blev sku for lang, altså Tråden men personligt har jeg dog næppe restriktioner over for dig, medmindre Mette siger nej, Godt Nytår til dig uden restriktioner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 966 Skrevet 29. December, 2021 Den er her: http://www.chatzy.com/54080057501908 Kigger lige ind… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 31. December, 2021 Så har jeg smidt en knude i pejsen - skurvognen er lun og lummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 966 Skrevet 30. Januar, 2022 Nogen der kommer og hjælper mig med at holde varmen i skurvognen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg