Dockim 33 Skrevet 8. December, 2019 Er er nogen som drømmer om en trekant MMF med en GP? . Det gør jeg... Drømmer om en dansk pige. Hun skal være afklaret og selvstændig med ben i næsen. Jeg tænker der er del potentielle emner i det midtjyske... Send mig en PM, så kan vi udveksle drømme og håb, og hvad du er til .... Jeg selv er i 50'erne.. Humor, nærvær, veluddannet. Lidt "dad bod" men forsøger at træne... Jeg elsker: nærhed; sanselighed; bryster; doggy; blow; at slikke; .. Gider ikke en aflysning i sidste øjeblik, så forventer en dialog frem & tilbage nogle gange og fælles respekt og før vi går "i aktion". Min kalenderen er ret fuld. En aftale i løbet af januar/februar virker realistisk.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 127 Skrevet 8. December, 2019 Du kunne evt. skrive lidt om hvilken type pige du tænker at besøge... udseende, alder osv. Det kan være ret afgørende for mange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 9. December, 2019 Og en lidt skarpere geografisk afgrænsning ville være fint, med mindre du er villig til at køre langt for det rette setup... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 9. December, 2019 Nu kan jeg godt regne ud , at det drejer sig om 2 mænd og 1 pige - men hvad står MMF egentlig for ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 9. December, 2019 Vendelboen skrev, for 27 minutter siden: Nu kan jeg godt regne ud , at det drejer sig om 2 mænd og 1 pige - men hvad står MMF egentlig for ? Male Male Female Vh NF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 9. December, 2019 Dockim skrev, for 16 timer siden: Er er nogen som drømmer om en trekant MMF med en GP? . Det gør jeg... Drømmer om en dansk pige. Hun skal være afklaret og selvstændig med ben i næsen. Jeg tænker der er del potentielle emner i det midtjyske... Send mig en PM, så kan vi udveksle drømme og håb, og hvad du er til .... Jeg selv er i 50'erne.. Humor, nærvær, veluddannet. Lidt "dad bod" men forsøger at træne... Jeg elsker: nærhed; sanselighed; bryster; doggy; blow; at slikke; .. Gider ikke en aflysning i sidste øjeblik, så forventer en dialog frem & tilbage nogle gange og fælles respekt og før vi går "i aktion". Min kalenderen er ret fuld. En aftale i løbet af januar/februar virker realistisk.... Hvor i landet søger du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 9. December, 2019 NordFyr skrev, for 12 minutter siden: Male Male Female Vh NF Nåeh ja - det burde jeg ku' ha' sagt mig selv .. Tak for svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg