Guest NordFyr Skrevet 10. December, 2019 Kære brødre, Jeg har idag købt en julegave til mig selv. Julegaven bestod i alt sin enkelhed af 45 minutter ved en af de mest roste danske GPere. Det var som forventet en rigtig dejlig oplevelse Mit dilemma er nu: Jeg kan sagtens lave en anmeldelse, men jeg kommer så til at gentage meget af det som allerede er sagt og skrevet om den pågældende GPer. Så spørgsmålet er: Skal jeg skrive en anmeldelse eller lade være? Tak for eventuelle input. Vh NF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 10. December, 2019 (edited) Skriv en anmeldelse hvis du har lyst. Tror jeg ikke nogen vil blive sure over, også selvom det måske er blevet nævnt før Redigeret 10. December, 2019 af Candy Cane 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qwas 133 Skrevet 10. December, 2019 Gør det! Jo flere, jo bedre. Og den behøver jo ikke være alenlang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 488 Skrevet 10. December, 2019 Du vil jo gerne Og nu er vi andre nysgerrige... hvem mon hun er.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 10. December, 2019 Du kan jo altid skrive i en tråd, hvor en anden har anmeldt samme pige, hvis du ikke føler du vil starte en ny tråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 10. December, 2019 Jeg tillader mig at ikke skrive en anmeldelse hvis jeg finder noget virkelig godt og vil beholde det for migselv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. December, 2019 (edited) Du skal ikke fraholde dig fra at lave en anmeldelse, selvom hun tidligere er anmeldt positivt. Tror hun vil blive glad for din anmeldelse Redigeret 10. December, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 897 Skrevet 10. December, 2019 Lad os læse din oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krathan 26 Skrevet 10. December, 2019 Jeg synes da helt klart du skal lave en anmeldelse og er da spændt på hvilken GB det som du har besøgt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 206 Skrevet 10. December, 2019 (edited) Gør det da. Redigeret 10. December, 2019 af Mand34Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 10. December, 2019 Mr Comeagain skrev, for 1 time siden: Du vil jo gerne Og nu er vi andre nysgerrige... hvem mon hun er.? Det er en "nissepige" Så prøv at gætte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 10. December, 2019 Det må være dronningen Dina g Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18154 Skrevet 10. December, 2019 Altså jeg nyder altid at modtage en anmeldelse.. Også selvom jeg er anmeldt før.. Nogen gange kan det jo næsten virke som om at pigerne helt er forsvundet og glemte selvom de tidligere har været anmeldt positivt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2984 Skrevet 11. December, 2019 NordFyr skrev, for 18 timer siden: Det er en "nissepige" Så prøv at gætte? Der er højsæson for frække nisse piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 11. December, 2019 SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 54 minutter siden: Der er højsæson for frække nisse piger Jaaa..... Hvad med dig? Har du også fundet "nisse-pige"- outfittet frem? Juleknus NF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2984 Skrevet 11. December, 2019 NordFyr skrev, for 14 minutter siden: Jaaa..... Hvad med dig? Har du også fundet "nisse-pige"- outfittet frem? Juleknus NF Det kan du tro jeg har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 11. December, 2019 Hvad er det for noget pjat en tråd om ingenting Og så her i juletiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 11. December, 2019 mature man skrev, 1 time siden: Hvad er det for noget pjat en tråd om ingenting Og så her i juletiden Ja kan vi SÅ lige få nogle nissepiger op på disken Altså Admin og deres forbud mod selfie tråde har jo på det nærmeste ødelagt min jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg