Gumbas 23 Skrevet 11. December, 2019 Hejsa, hvem kan i anbefale til det her i tiden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. December, 2019 Lækkerhaps som du tidligere har mødtes med er da et godt bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheCaptain 322 Skrevet 12. December, 2019 Nemtøs skrev, for 11 timer siden: Lækkerhaps som du tidligere har mødtes med er da et godt bud Tænker ikke umiddelbart han kan bruge dit input til noget som helst. Gumbas skrev, den 11.12.2019 at 08:52: Hejsa, hvem kan i anbefale til det her i tiden ? Gumbas hende her kan sutte så det batter søg Josefine på annoncelight hun annoncere i Århus. 43 år frodig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. December, 2019 TheCaptain skrev, for 3 minutter siden: Tænker ikke umiddelbart han kan bruge dit input til noget som helst. Gumbas hende her kan sutte så det batter søg Josefine på annoncelight hun annoncere i Århus. 43 år frodig. Lækkerhaps tllbyder det trådstarter efterlyser og er positiv anmeldt, så kan ikke se hvorfor mit input ikke er brugbar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 12. December, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Lækkerhaps tllbyder det trådstarter efterlyser og er positiv anmeldt, så kan ikke se hvorfor mit input ikke er brugbar Nemtøs har helt ret, den eneste bagdel, udover Lækkerhaps’s lækre faste numse, er at jeg skal ud og finde et sted, for at nyde denne dejligheds selskab, og jeg søger en som modtager besøg, det skulle jeg måske have meldt ud fra start i min efterlysning så håber jeg at den diskussion er lukket Redigeret 12. December, 2019 af Gumbas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hornyaarhuskanon 49 Skrevet 13. December, 2019 Jeg ville gå efter hende her: https://annoncelight.dk/showad/287174 Stor anbefaling herfra. Virkelig fræk og god til at sutte! Hun kan virkelig lide at sutte dybt. Virkelig lækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ukendt territorie 19 Skrevet 14. December, 2019 Hornyaarhuskanon skrev, den 13.12.2019 at 11:04: Jeg ville gå efter hende her: https://annoncelight.dk/showad/287174 Stor anbefaling herfra. Virkelig fræk og god til at sutte! Hun kan virkelig lide at sutte dybt. Virkelig lækkert. Er I kontakt med hende, er hun reel nok? Hun beder om diverse ting for at bekræfte jeg eksisterer, var det samme for dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hornyaarhuskanon 49 Skrevet 16. December, 2019 Ukendt territorie skrev, den 14.12.2019 at 15:56: Er I kontakt med hende, er hun reel nok? Hun beder om diverse ting for at bekræfte jeg eksisterer, var det samme for dig? Hun er i den grad reel nok. Hun vil bare sikre sig at hun mødes med nogen hvor der er kemi. Som sagt kan jeg kun anbefale hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Antoninus Skrevet 16. December, 2019 Hornyaarhuskanon skrev, for 54 minutter siden: Hun er i den grad reel nok. Hun vil bare sikre sig at hun mødes med nogen hvor der er kemi. Som sagt kan jeg kun anbefale hende. Er hun ikke hvad man kalder overvægtigt? Hun er køn nok alligevel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 20. December, 2019 Hornyaarhuskanon skrev, den 16.12.2019 at 12:54: Hun er i den grad reel nok. Hun vil bare sikre sig at hun mødes med nogen hvor der er kemi. Som sagt kan jeg kun anbefale hende. Jeg har skrevet til hende, men aldrig fået svar tilbage :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TYR1975 32 Skrevet 28. December, 2019 Ved du om hun er ryger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 28. December, 2019 Karin ved Skanderborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhus62 Skrevet 29. December, 2019 TheCaptain skrev, den 12/12/2019 at 10:21: Tænker ikke umiddelbart han kan bruge dit input til noget som helst. Gumbas hende her kan sutte så det batter søg Josefine på annoncelight hun annoncere i Århus. 43 år frodig. Kan kun anbefale Josefine, hun er sød og dejlig, i hendes annonce får du mobil nr. - ikke det mail fis, som flere danske GP bruger mobile pay. Nemt og har du stedet, så er hun en dejlig kvinde at få på besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 30. December, 2019 TheCaptain skrev, den 12.12.2019 at 10:21: Gumbas hende her kan sutte så det batter søg Josefine på annoncelight hun annoncere i Århus. 43 år frodig. Link til Kinky Josefine https://annoncelight.dk/showad/178485 Hun har do ikke stedet skriver hun i hendes annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 30. December, 2019 (edited) sand skrev, den 28.12.2019 at 19:44: Karin ved Skanderborg Du glemte et link. Modne Karin Jacobsen (71 år) ved Skanderborg. https://annoncelight.dk/showad/232646 Redigeret 30. December, 2019 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 1. September, 2020 (edited) Hejsa er der nogle opdaterede bud på dette ? helst en pige som har stedet, men et solcenter el. lign. kan også godt gå Redigeret 1. September, 2020 af Gumbas Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg