Pogo 345 Skrevet 12. December, 2019 Har det således at mit privatliv og mit brug af GP'ere og SD'ere ikke skal konflikte, og for at opprioritere sikkerhedes omkring privatlivet. Derfor har jeg hidtil brugt hoteller. Men har I erfaringer med de Air BnB's hvor man lejer en hel lejlighed?? Evt. erfaringer med disse modtages gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 12. December, 2019 Pogo skrev, for 47 minutter siden: Har det således at mit privatliv og mit brug af GP'ere og SD'ere ikke skal konflikte, og for at opprioritere sikkerhedes omkring privatlivet. Derfor har jeg hidtil brugt hoteller. Men har I erfaringer med de Air BnB's hvor man lejer en hel lejlighed?? Evt. erfaringer med disse modtages gerne. I Thailand har jeg ingen problemer - pigerne er bare overraskede over at de selv må gå ned uden at skulle checkes ved receptionen. Men standarden kan være lidt forskellig og præget af at det er folks personlige lejlighed de udlejer med deres smag (eller mangel på samme) - og at de måske ikke har gjort den helt klar til udlejning mht. møblement, indretning og udstyr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 12. December, 2019 Tak for svar - har du oplevet at udlejer er meget nysgerrig ang. brugerne?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 12. December, 2019 Jeg har lejet mange AirBnB lejligheder rundt i landet og uden problemer. Jeg har haft 3 faste GP, på forskellige tidspunkter, og har benyttet denne lejeform, da det næsten altid blev med overnatning. Nogle gange mødte jeg op alene for at få nøglen og andre gange med GP. Jeg havde altid gjort opmærksom på vi var 2, så der var redt op til 2 personer og ligeledes håndklæder. Nøglen skulle som regel bare ligges i postkassen dagen efter og om man er der 3 timer eller til dagen efter, det ses ikke. Sørg selvfølgelig for at der er rent og pænt ved afgang. Jeg tog kondomerne med i en skraldepose, bare for at der ikke skulle sættes spørgsmålstegn. Nogle steder har jeg været flere end en gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 12. December, 2019 Airbnb er genialt. Når jeg er i DK, lejer jeg den samme lille lejlighed hver gang. Det fungerer perfekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 12. December, 2019 Tak for svar allesammen! Fantastisk med sådan en hjælpsom community!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 82 Skrevet 15. December, 2019 Jeg har også med succes brugt Airbnb til sugardating. Vælg evt "indtjekning uden vært" så er det helt diskret. Så ligger nøglen et eller andet sted eller i en nøgleboks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg