Zaq 769 Skrevet 13. December, 2019 (edited) Dette er ved at være 20 års siden, tror jeg, i mine unge dage, der kom jeg en del hos cluberotika på Nørrebro, der arbejdet en køn ung pige som jeg ikke vil nævne navn på, vores Kimi passede godt sammen, vi fik dyrkede noget god sex, hun tilbyd mig en gang at blive for hun havde ikke flere kunder, men hvis der dukkede nogle op måtte jeg enten gå ind i vente i stuen. Det gjorde jeg, jeg fik en del sex unden beregning . Hun begyndte at ringe til mig når hun manglede selvskab PGA. Mangle på kunder, og lige pludseligt var hun ikke til at finde, er der andre her inde der har haft et mere personligt forhold til en gudinde. Redigeret 13. December, 2019 af Zaq 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 13. December, 2019 Hvorfor er det noget af det sjoveste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 13. December, 2019 Så er overskriften lavet om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 13. December, 2019 Ja, det "underlige" er at jo bedre jeg er kommet til at kende GPér personligt jo mindre sex har vi haft. Havde/har en kammerat jeg er kommet til at kende gennem købe sex miljøet, han var/er meget glad for en bestemt GPér jeg ved ikke hvor mange gange de har haft sex sammen, mange. På et tidspunkt bliver han inviteret hjem til denne GPér mødte hendes børn osv, jeg kan ikke betale hende for sex mere fortalte han mig, jeg har fået moralske tømmermænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 13. December, 2019 Det kunne være sjovt at høre hvordan GP'er har det, med det eller om de er 100 % professionelle.Der jeg var ung, tænkte jeg ikke på følelser, jeg skulle bare have noget på den dumme. Nu hvor jeg er blevet mere moden, så nyder jeg rent faktisk først sex hvis man har en god Kimi, og hun er villig til at henkaste sig til mig. Jo bedre hun kender mig, og hun tør at give lidt af sig selv til mig jo federe oplevelse er det for mig, heldigvis er der i dag flere gode GFE hvor det ikke er tante kys, men lidenskabelig dybe kys. Det var der ikke de første mange år der jeg begyndte i gamet. Men jeg er ikke naiv jeg er godt klar over at jeg er bare en kunde, med sære ønsker. Men jeg er altid 100 % erlig, håber at det kaster nogle frække oplevelser af sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3422 Skrevet 13. December, 2019 for ca 20 år siden mødte jeg en dejlig gp hun er stoppet men jeg mødes stadig med hende til en hyggelig aften. og vi kan snakke om alt mulig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. December, 2019 Jeg troede egentlig, at "gudinde"-begrebet døde med Venuslogen, men jeg kan se, at trådstarter omtaler forhold, der er 20 år gamle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 13. December, 2019 Jeg er også der fra så der har du svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. December, 2019 Zaq skrev, 1 time siden: Jeg er også der fra så der har du svaret Men svaret – hvis det var til mig – er vel gået af mode? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 649 Skrevet 2. Januar, 2020 Ham her, har også et ubetalt forhold til én gudinde krokodille bliver kælet for.mp4 Nogen må Betale & andre får det Gratis, men det ser ikke ud til, at det har noget at gøre med udseendet, men måske snarere muskelkraft & farlighed, der fører én frem til en dejlig kvinde, uden betaling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg