Guest Loser Skrevet 5. Januar, 2020 TattooGuy skrev, for 6 minutter siden: desuden, ser jeg dine kommentar, som rent røvslikkeri. Nå ja, hvis man læser indlæg som du gør, så er du jo ret svær at tage alvorlig. Og lige det du skriver der, kunne jeg jo så beskylde dig for også. Men det gør jeg naturligvis ikke. God søndag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. Januar, 2020 Sifpigen skrev, for 5 timer siden: Jeg kunne ikke have sagt det på en bedre måde! Flot formuleret! Jeg har faktisk også hele tiden været af den holdning, at hvis jeg ikke fik nogle gæster pga. min holdning til kondom, så ville jeg squ bare gå på “pension” . For nogle af mine kære kollegaer går det lidt sløvt pt. Desværre. Men jeg har sagt til dem, at uanset hvad, “GÅ ALDRIG PÅ KOMPROMIS MED DINE GRÆNSER”. Så heller stop i branchen Nemtøs skrev, for 1 time siden: Sørgeligt at du forsøger at fordreje at de kvinder der tilbyder blowjob uden kondom, er dem der overskrider deres grænser. Jeg tilbyder blowjob fordi jeg nyder (som i ægte nyder) at sutte pik, gerne dybt og grådigt uden kondom. Og ja jeg sluger også sæden, fordi jeg synes det er frækt. Ikke fordi jeg er presset til det - men fordi jeg kan lide det. Ingen skal overskride deres egne grænser - men respektere at der er flere som Ikke har samme grænser som du har. Er det ikke også det hun skriver ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 466 Skrevet 5. Januar, 2020 Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: I mine øre klinger kærsteoplevelse falsk når alt skal pakkes ind i et kondom. Må altså dig ret, kære Ida... De der mærkelige uundgåelige pauser, når der lige skal skiftes kondom igen igen... Det gør det bare underligt og falsk... Når man så også lige skal have kondom på fingrene.. Så virker Det bare ikke helt for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Januar, 2020 holstebronx skrev, for 25 minutter siden: Er det ikke også det hun skriver ? Ikke hvis du ser tråden og kan læse hendes holdning til blowjob uden kondom. Og hun skal i den grad have lov til at have sin mening, men at dømme andre på den måde som det bliver gjort i tråden finder jeg upassende. Jeg gentager - hold fast i egne grænser, men respektere at alle ikke har samme grænser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 5. Januar, 2020 (edited) Hvis jeg skulle betale en GP for at slikke hendes Vitawrap-indpakkede fisse mens mine fingre havde lange latexfingerbøl på og min højtelskede pikkemand ligeledes var pakket væk under blæs, ville det blive i en møntfod af så ringe værdi at de fnullermænd jeg har i bukselommen ville være mere værd. Redigeret 5. Januar, 2020 af underdog40 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5193 Skrevet 5. Januar, 2020 underdog40 skrev, for 2 timer siden: Hvis jeg skulle betale en GP for at slikke hendes Vitawrap-indpakkede fisse mens mine fingre havde lange latexfingerbøl på og min højtelskede pikkemand ligeledes var pakket væk under blæs, ville det blive i en møntfod af så ringe værdi at de fnullermænd jeg har i bukselommen ville være mere værd. Den bedste kommentar i denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 5. Januar, 2020 Coco Darling skrev, den 13.12.2019 at 20:29: Må jeg spørger om dine gæster slikker dig? Hvis ja, hvad synes du er forskellen? Lige præcis hvad jeg selv tænker, den vej er det åbenbart helt i orden..... men forstår godt hvis en pige ikke vil sluge sæd hele dage, men at sutte uden må give samme resultat som at slikke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14234 Skrevet 5. Januar, 2020 afløbsrenseren skrev, 1 time siden: Lige præcis hvad jeg selv tænker, den vej er det åbenbart helt i orden..... men forstår godt hvis en pige ikke vil sluge sæd hele dage, men at sutte uden må give samme resultat som at slikke Jeg forstår slet ikke denne hetz og hån mod hinanden. Den enkelte pige må helt selv bestemme hvad hun tilbyder og til hvem, og hver gæst må gå derhen hvor han får den ønskede ydelse. For min skyld må alle gøre præcis hvad de vil, men lad dog være med at skyde hinanden noget i skoene. Mht. at give / modtage så er min vurdering (efter samtaler med fagfolk), at den der får noget i munden har størst risiko, så den der giver har større risiko end den der modtager. Jeg sutter mere pik, end den enkelte gæst får suttet pik, så jeg vurderer at risikoen er større for mig end for ham. Mht til at slikke, så er der er faktisk gæster der efterspørger slikkelapper. Fransk til mig indgår kun i en brøkdel af mine besøg, sommetider med slikkelapper, sommetider uden. Slikker jeg fisse er det med.... Er det dobbeltmoralsk at sutte med gummi og (lejlighedsvis) lade sig slikke uden? Eller er det pigens frie valg, ligesom hun selv bestemmer om hun tilbyder anal, urin, cocktails eller kun hele timer? Tænk over det, I behøver ikke svare 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Januar, 2020 Liv skrev, for 8 timer siden: For min skyld må alle gøre præcis hvad de vil, Nemlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg