vandmanden1 1 Skrevet 14. December, 2019 Er der nogen som har besøgt Jasmin i Silkeborg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter8260 5 Skrevet 14. December, 2019 Ja det har jeg en enkelt gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olsen40 74 Skrevet 14. December, 2019 vandmanden1 skrev, for 7 minutter siden: Er der nogen som har besøgt Jasmin i Silkeborg? Her er en tråd med anmeldelser Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vandmanden1 1 Skrevet 14. December, 2019 Peter8260 skrev, for 7 minutter siden: Ja det har jeg en enkelt gang Hvordan er hun og hvad tilbyder hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter8260 5 Skrevet 14. December, 2019 Fik massage og HJ for 900 kr. Dårlig massage og men dejligt HJ. Dog alt alt for dyrt efter min mening. Men man er jo liderlig i situationen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vandmanden1 1 Skrevet 14. December, 2019 Peter8260 skrev, for 3 minutter siden: Fik massage og HJ for 900 kr. Dårlig massage og men dejligt HJ. Dog alt alt for dyrt efter min mening. Men man er jo liderlig i situationen Er der mere og hente end hj? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter8260 5 Skrevet 14. December, 2019 Tror jeg umiddelbart ikke. Måtte ikke røre under HJ. Men ring og spørg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vandmanden1 1 Skrevet 4. Februar, 2020 Så har jeg besøgt hende 3 gange, første gang med HJ, fik lige lov til at slikke hende i Max 2 min, anden og treide gang kun HJ og lidt pillen ikke noget særligt, så tror ikke jeg vil besøge hende mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vandmanden1 1 Skrevet 29. Februar, 2020 vandmanden1 skrev, den 4.2.2020 at 13:32: Så har jeg besøgt hende 3 gange, første gang med HJ, fik lige lov til at slikke hende i Max 2 min, anden og treide gang kun HJ og lidt pillen ikke noget særligt, så tror ikke jeg vil besøge hende mere. Jeg skulle da lige prøve en enkelt gang mere, men fik konstateret at der sker ikke mere, så slut med hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg