Martin M 67 Skrevet 15. December, 2019 Så blev søndagsturen overstået hos denne brasilianer i Skelhøje; https://annoncelight.dk/showad/286521 En fin oplevelse efter lidt startvanskeligheder. Hun var ikke så serviceminded fra starten af, men hun tøede lidt op, da hun blev slikket godt og grundigt. Ok økoblow, meget store ægte bryster, stram lille fisse og en god sambarøv. Virker lidt ny i branchen. Ikke så gode engelskkundskaber, men det lykkedes. Fik halv time til normal/standard pris. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 21. December, 2019 Er billederne af Mia21Sexy retvisende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 26. December, 2019 Martin M skrev, den 15/12/2019 at 11:05: Så blev søndagsturen overstået hos denne brasilianer i Skelhøje; https://annoncelight.dk/showad/286521 En fin oplevelse efter lidt startvanskeligheder. Hun var ikke så serviceminded fra starten af, men hun tøede lidt op, da hun blev slikket godt og grundigt. Ok økoblow, meget store ægte bryster, stram lille fisse og en god sambarøv. Virker lidt ny i branchen. Ikke så gode engelskkundskaber, men det lykkedes. Fik halv time til normal/standard pris. Linket sender os til Hvam, men hun kan jo være flyttet i mellemtiden knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bollebob 23 Skrevet 26. December, 2019 Servicesboy skrev, for 1 time siden: Linket sender os til Hvam, men hun kan jo være flyttet i mellemtiden knus Er den nogen det ved om hun tunge kysser ? PS. det er et gammelt, og dårligt hus nr. 28. kom der en del engang . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 30. December, 2019 Servicesboy skrev, den 26.12.2019 at 18:12: Linket sender os til Hvam, men hun kan jo være flyttet i mellemtiden knus Nu er hun så i Ilskov - så hun flytter lidt rundt. Står der ikke stadig et træ i baghaven i Ilskov, man skal passe på ikke at bakke ind i, når man forlader stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenalder 18 Skrevet 5. Januar, 2020 Besøgte Mia21 sexy for nogle dage siden, var nødt til at se om billederne passede. Der var god kommunikation og aftalen kom hurtigt på plads, 69, sex og mega. Stedet er et lille hus i Ilskov, hvor man kan parkere bagved(opdagede intet træ), så ok diskret når det samtidigt er mørkt. Pigen der åbner døren kunne godt være hende på billederne, men hun forstod ikke noget af hvad jeg sagde, så det var ikke hende jeg havde kommunikeret med. Tænkte på at vende om, men hun havde nogle kæmpe fordele, det var jeg nødt til at se nærmere på. Ganske rigtigt havde hun nogle dejlige tunge naturlige bryster, hold da op et dejligt syn at have dem dinglende i hovedet mens hun red mig, det var lækkert. Samtidig var hun dejligt stram, så den del af aftalen var rigtig god. Til gengæld var der hverken mulighed for 69 eller mega, selvom jeg viste hende sms kommunikationen. Fik knap 30 min inkl. bad for 800. Kommer ikke igen, selvom det jeg fik var godt fik jeg ikke det der var aftalt. Pigen får 6/10 (elsker bryster) Sexen 5/10 Stedet 5/10 (der er mulighed for bad, men noget af det ringeste jeg har oplevet) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg