Lars Jensen 1 Skrevet 15. December, 2019 Hej allesammen... Nogle der har mødt Cath Fra Allborg?? ka ikk beslutte mig for om jeg skal ..... https://annoncelight.dk/showad/284162 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marcellino 335 Skrevet 15. December, 2019 Kender hende ikk.. følger lige med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 15. December, 2019 Hun ligner en "Cutter" som tidligere har været under anden profil. Altså dem der skærer i sig selv (se billedet af brysterne). Dem skal man generelt gå udenom, tror jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars Jensen 1 Skrevet 15. December, 2019 Hun ka jo stadig være fræk og lækker selvom hun er cutter, eller hva...??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 15. December, 2019 Lars Jensen skrev, for 8 timer siden: Hun ka jo stadig være fræk og lækker selvom hun er cutter, eller hva...??? Selfølgelig kan hun det. Men ofte har den slags en del psykiske problemer, og så synes jeg personligt at det er forkert at støtte deres fortsatte nedtur. Jeg har hørt en del historier herind om nogle sørgelige tilfælde, og det har jeg i hvert fald ikke lyst til at være en del af. Deraf min holdning til, at man bør gå langt udenom dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BenHur 17 Skrevet 15. December, 2019 Også aktiv misbruger, desværre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 68 Skrevet 16. December, 2019 Hun er rimelig useriøs. Jeg havde en aftale med hende i sidste uge, og Velankommen til adressen hvor jeg ringer til hende, virker hun utrolig forvirret og spørger om det er mig der skal se på en up. Jeg siger selvfølgelig hvorfor jeg er der og så skal hun lige hurtig have en skyller. Hvor hun max 1 min. Efter aflyser på sms pga familie problemer. 3,5 time senere. Altså kl. 1 om natten skriver hun så om jeg er klar nu. En anden. Herinde har samme oplevelser. https://www.eroguide.dk/forum/topic/109377-nogle-der-har-prøvet-denne-unge-godte-i-aalborg/?tab=comments#comment-1024145 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 10. Januar, 2020 Hende skal man ikke besøge, med mindre man er til piger der er godt brugt og med meget grimme tænder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knight4fun 6 Skrevet 10. Januar, 2020 Ej helt ærligt, hav lige lidt respekt. Hun kunne sikkert sige nogenlunde de samme ting om os mænd der kommer på besøg, vi er vist heller ikke taget ud af et tøseblad. Jeg syntes hun er fræk, hun sutter fantastisk og har en super fin røv. Aktiv misbruger, sikkert, jeg har også et misbrug, det koster alle mine penge og jeg kan ikke stoppe, jeg er afhængig af sex. Jeg ved godt der er forskel på misbrug. Hun stopper sikkert ikke med hendes misbrug fordi en fyr har dårlig samvittighed . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 10. Januar, 2020 Knight4fun skrev, for 1 time siden: Jeg syntes hun er fræk, hun sutter fantastisk og har en super fin røv. Hver mand sin smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg