Bamsen 713 Skrevet 15. December, 2019 Okay. Nu ryger jeg nok ud af eroguide Dette er en kritik af Moderator. En Person må godt komme med fuldstændige tåbelige postulater. Som at alle kvinder her inde er over 40 og vejer mindst 100 kg. Jeg har intet imod kvinder i den alder eller vægt, jeg kan godt lide frodige damer. Det er ikke det drejer sig om 'Men er det er i orden at skrive sådan ?,det mener jeg ikke , og når jeg så kalder personen der udtaler sig sådan et Kvaj som han åbenlyst er. Eller provokatør Så bliver JEG smidt ud.....!!!!!!!!!! Så kære Moderator , Kom ind i kampen Lad være med at opføre jer som nogle hysteriske k...…... (Når det må jeg jo nok ikke sige ) Når men Bamsen går også i HI, Så i slipper for mine kommentarer fremad 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 15. December, 2019 Bamsen skrev, for 2 minutter siden: Når men Bamsen går også i HI, Så i slipper for mine kommentarer fremad Bamsen behøver da ikke gå i hi, for at udtrykke sin mening Jeg vil give dig ret i at der eksisterer en udpræget grad af kvindehad blandt nogle af brugerne herinde og den bliver desværre i vid udstrækning tolereret af MOD, men de kan jo ikke være overalt Tendensen er jo også ganske tydelig i anmeldelser hvor mange af spørgsmålene i bedste fald er overfladiske og for mig personligt ligegyldige 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 15. December, 2019 Måske udtrykket IQ udfordret individ er acceptabelt 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 15. December, 2019 (edited) Men når i er så hurtige som i er nu , så burde i have fjernet den skribent som kom med de udtalelser. De var diskriminerende. Jeg ved godt at kvaj er på kanten. jeg kunne have omtalt ham i meget mere korrekte vendinger. som f.eks kæmpeidiot. I kunne have nøjes med at løfte en pegefinger , men at smide mig ud af tråden er at overreagere Redigeret 15. December, 2019 af Bamsen 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 15. December, 2019 (edited) Okay. Så siger vi det....!!!!! Redigeret 15. December, 2019 af Bamsen Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 15. December, 2019 En bruger blev smidt ud for at kalde en anden for "fætter maddike" - det er for tyndt... kommentaren var bare morsom og der er ingen grund til at gå i så små prinsessesko Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. December, 2019 Hvorfor ikke bare respektere at der også er regler i dette her forum som vi skal rette os efter. Jeg kom med en dårlig joke i en tråd i går og blev smidt ud af tråden. Den var ikke ment som et angreb. Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 15. December, 2019 Kære @Bamsen Mit råd. Lad det passere. Jeg er blevet kaldt intellektuel undermåler, ignorant, troll og meget meget andet. Det synes moderatorer, så vidt jeg ved, er helt ok - og dermed har jeg valgt blot at ryste på hovedet over den åbenlyse dobbelte standard - og gå videre i livet. Det ændrer jo alligevel intet. Mit andet råd. Hold din sti ren, og lad være at anvende personkarakteristikker af andre EG brugere overhovedet. Hold dig til bolden - og udstil gerne den/de brugere som eventuelt begynder at kalde dig lidet flatterende ting. Den der råber først eller kalder dig dette eller hint - har tabt! Det sker for mennesker, når de sidder ved et tastatur og ikke kan se modtagerne. Og det sker når argumenter slipper op, eller man ikke kender forskel på netop er argument og en holdning/mening/påstand. Kære @bamsen - lad det fare, og du får det bedre. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 15. December, 2019 @Bamsenjeg er enig med dig i at ham der skrev det om kvinderne herinde skulle have været smidt ud. Men det er Admins site, så han bestemmer. Så kan man ikke lide lugten i bageriet, så... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 15. December, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Hvorfor ikke bare respektere at der også er regler i dette her forum som vi skal rette os efter. Jeg kom med en dårlig joke i en tråd i går og blev smidt ud af tråden. Den var ikke ment som et angreb. Jeg kom med en dårlig joke til en pige herinde, og så blev hun sur. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 15. December, 2019 @Bamsen Respekt for at du fremføre din kritik offentligt. Tror det spiller ind, at hvis der har været noget "bøvl" i andre tråde, så sidder advarsler og udelukkelse ofte noget løs. Sagt på en anden måde, så males der nogle gange med den store pensel. Og er der nogen der skal udelukkes fra en tråd, ryger der nogle gange et par stykker mere med. Men igen, det er et privat ejet site. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. December, 2019 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: Jeg kom med en dårlig joke til en pige herinde, og så blev hun sur. Jeg oplevede at en mand herindefra bad mig om at holde mig langt væk fra ham. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 15. December, 2019 Nemtøsen, var du grov overfor ham eller? Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 15. December, 2019 NoBS skrev, for 8 minutter siden: Kære @Bamsen Mit råd. Lad det passere. Jeg er blevet kaldt intellektuel undermåler, ignorant, troll og meget meget andet. Det synes moderatorer, så vidt jeg ved, er helt ok - og dermed har jeg valgt blot at ryste på hovedet over den åbenlyse dobbelte standard - og gå videre i livet. Det ændrer jo alligevel intet. Mit andet råd. Hold din sti ren, og lad være at anvende personkarakteristikker af andre EG brugere overhovedet. Hold dig til bolden - og udstil gerne den/de brugere som eventuelt begynder at kalde dig lidet flatterende ting. Den der råber først eller kalder dig dette eller hint - har tabt! Det sker for mennesker, når de sidder ved et tastatur og ikke kan se modtagerne. Og det sker når argumenter slipper op, eller man ikke kender forskel på netop er argument og en holdning/mening/påstand. Kære @bamsen - lad det fare, og du får det bedre. Hej Nobs. Du har ret, Jeg blev bare så gal... Jeg ændre bare strategi, for jeg vil til alt tid reagere når folk kommer med så tåbelige udtagelser- Derfor også denne tråd. Det kunne jo være at moderator også reflektere lidt over det 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 15. December, 2019 (edited) Bamsen skrev, for 15 minutter siden: jeg vil til alt tid reagere når folk kommer med så tåbelige udtagelser- Så burde du jo bare på saglig vis have argumenteret imod at alle kvinderne herinde er over 40 år og vejer over 100 kilo - det burde ikke være så svært At begynde at kalde andre brugere herinde for kvaj mv., fremfor bare at indrapportere og lade moderatorerne tage stilling til problemet - det er under lavmålet og det forstår jeg godt ikke kan tolereres, da forummet så hurtigt udvikler sig til et skraldespandsforum, hvor det ikke er rart at være for almindelige brugere, der kun ønsker at udveksle info og anmeldelser om pigerne + dele lidt andet sjov. Redigeret 15. December, 2019 af Jernsvinet 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. December, 2019 Cjan skrev, for 22 minutter siden: Nemtøsen, var du grov overfor ham eller? Vil ikke mene at jeg var grov i min bøn til ham, men det jeg skrev faldt bestemt ikke i god jord. Sådan er det, vi vælger jo selv hvem vi vil bruge vores tid på. Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 15. December, 2019 Jeg har selv været ude for noget lignende. Ejerne har den holdning at hadefulde og generaliserende kommentarer overfor bestemte grupper (her danske kvinder) er legitime. De har også den holdning, at angreb på bestemte kvinder er ok, da de så godt som aldrig griber ind overfor åbenlyse trolle. Jeg er selv blevet truet med udelukkelse, fordi jeg anmeldte åbenlyst racistiske kommentarer. Så jeg har lært at fare med nogenlunde lempe. Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 15. December, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Sådan er det, vi vælger jo selv hvem vi vil bruge vores tid på. Ja sådan virker det sgu ikke på mig Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. December, 2019 Toddy skrev, for 1 minut siden: Ja sådan virker det sgu ikke på mig Forstår ikke hvad du mener Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 15. December, 2019 Gerrard skrev, for 5 minutter siden: Jeg har selv været ude for noget lignende. Ejerne har den holdning at hadefulde og generaliserende kommentarer overfor bestemte grupper (her danske kvinder) er legitime. De har også den holdning, at angreb på bestemte kvinder er ok, da de så godt som aldrig griber ind overfor åbenlyse trolle. Jeg er selv blevet truet med udelukkelse, fordi jeg anmeldte åbenlyst racistiske kommentarer. Så jeg har lært at fare med nogenlunde lempe. Hej Gerrard. Jeg deler jo helt klart din holdning. Men jeg er kold i R..... over for Moderator. Hvis de vil smide mig ud er det jo deres valg. Så kan man jo som mange af de der gentagne gange angriber vores G.P.ere. De skifter jo bare profil, og fortsætter. Men det vil jeg ikke gøre-...Jeg forsvinder bare Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 15. December, 2019 Det vil jeg da være ked af. Du har været en berigelse med dine gode anmeldelser Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 15. December, 2019 Det var så mig, som @Stabilizer bannede fra en ttåd for at bruge betegnelsen "Fætter Maddike". Jeg kan med et skævt smil kun konstatere, at vi åbenbart tilhører forskellige generationer, for fra min ungdom og frem har det været brugt som et kærligt drilleri på linje med Onkel Albyl, Fætter Højben, Fætter Guf, Fedtmule, Grønært og lignende. Nu var det vist salig Kim Larsen, der som den første brugte udtrykket "Pomfrit", er det en stueren betegnelse, eller hur? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 15. December, 2019 Nemtøsen, ok. Et smut i botanisk have kan give dig viden om samtidige jordarter, f.eks sur jord. Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 15. December, 2019 Jeg blev bannet fra en tråd for at kalde dem der søgte sex uden gummi for "klamydia interesserede" og anbefale sugardating i samme omgang. Det er dumt i sådan en grad så det var sjovt Når det så er sagt, så er det jo moderatoren der bestemmer hvordan vi må lege - dem om det Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17570 Skrevet 15. December, 2019 Bamsen skrev, for 37 minutter siden: Hej Gerrard. Jeg deler jo helt klart din holdning. Men jeg er kold i R..... over for Moderator. Hvis de vil smide mig ud er det jo deres valg. Så kan man jo som mange af de der gentagne gange angriber vores G.P.ere. De skifter jo bare profil, og fortsætter. Men det vil jeg ikke gøre-...Jeg forsvinder bare Nå træk bare et dygt åndedrag og kom videre. At sidde herinde og hidse sig op fungerer dårligt, det har jeg lært den hårde vej. Haters er der over hele Internet. På den anden side kan man måske sige at det er bedre de sidder herinde i sine snavsede underhyler og hader, end at de går ud og gør det irl? 3 Del dette indlæg Link til indlæg