Marcoo 0 Skrevet 15. December, 2019 Nogen der har besøgt hende i Randers https://annoncelight.dk/showad/284038 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 15. December, 2019 Hej, jeg har været der. Hun er sød, god til at sutte. Men når hun tager tøjet af, er hun slet ikke noget jeg kan tænde på. Men meget sød og rar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 15. December, 2019 Har hun sted evt. hvad bydel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 15. December, 2019 Hun har stedet, i den nordlige del. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bananrepu9 20 Skrevet 17. December, 2019 Trucker skrev, den 15-12-2019 at 16:55: Hej, jeg har været der. Hun er sød, god til at sutte. Men når hun tager tøjet af, er hun slet ikke noget jeg kan tænde på. Men meget sød og rar Jeg kan helt bekræfte hvad du skriver, dog vil jeg sige, hun er rigtig god til det franske, normal har jeg meget svært ved at komme ved fransk, men det skal jeg love for, at hun kunne hjælpe med. Surt med hendes krop, og øv, for hun ser dejlig ud på billederne. Og, så er det nok nærmere i nordøst hun holder til, men det er jo en detalje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 118 Skrevet 17. December, 2019 Hvordan er hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2019 Hejsa med jer. Jeg har lavet en aftale med hende efter jul. Vil gerne høre hvad det er med hendes krop?? Er hun stor eller hvad er det med hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hansii 8 Skrevet 19. December, 2019 Hun er som sådan ikke stor, men har en stor mave, det er svært at beskrive. I min verden ophæves det af hende, hun er rigtig sød, slikker godt og nyder det hun tilbyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2019 Tak for svar!!Tror da jeg tager chancen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg