DJX 800 Skrevet 15. December, 2019 (edited) Har kontakt med en pige der ikke annoncerer på de gængse medier, men er meget aktiv på sin snapcat. Nogen der har nogle erfaringer med en slank dansk blondine derfra der pt går under navnet Mille? Redigeret 15. December, 2019 af DJX beskrivelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars Jensen 1 Skrevet 18. December, 2019 Har aldrig hørt om hende, hvordan har du støvet hende op?? Hvis du må og vil dele, hører jeg meget gerne fra dig, evt. direkte på besked... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden46 30 Skrevet 18. December, 2019 Nej ikke haft fornøjelsen. kender ingen blondiner på Mors. Hvis hun har en mail må du meget gerne sende via pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnCoffey 53 Skrevet 18. December, 2019 Hun har på et tidspunkt postet dette link på hendes snapchat - så muligvis virker mailen endnu?: http://www.massage24-7.dk/massage-nykobing-m-milleandersen-1697495714/ Har prøvet at skrive et par gange via snapchat hvor hun skrev, at hun tog mod besøgt de næste 2-3 dage. Begge gange er min besked først blevet åbnet efter et par dage, og har aldrig fået svar tilbage, så har opgivet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiki 1 Skrevet 28. Maj, 2023 DJX skrev, den 15.12.2019 at 15:35: Har kontakt med en pige der ikke annoncerer på de gængse medier, men er meget aktiv på sin snapcat. Nogen der har nogle erfaringer med en slank dansk blondine derfra der pt går under navnet Mille? Ja det er så mig du søger hvad kan jeg hjælpe med ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiki 1 Skrevet 28. Maj, 2023 JohnCoffey skrev, den 18.12.2019 at 20:22: Hun har på et tidspunkt postet dette link på hendes snapchat - så muligvis virker mailen endnu?: http://www.massage24-7.dk/massage-nykobing-m-milleandersen-1697495714/ Har prøvet at skrive et par gange via snapchat hvor hun skrev, at hun tog mod besøgt de næste 2-3 dage. Begge gange er min besked først blevet åbnet efter et par dage, og har aldrig fået svar tilbage, så har opgivet. Nok fordi jeg havde travlt og har desværre ikke min Snapchat længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiki 1 Skrevet 28. Maj, 2023 JohnCoffey skrev, den 18.12.2019 at 20:22: Hun har på et tidspunkt postet dette link på hendes snapchat - så muligvis virker mailen endnu?: http://www.massage24-7.dk/massage-nykobing-m-milleandersen-1697495714/ Har prøvet at skrive et par gange via snapchat hvor hun skrev, at hun tog mod besøgt de næste 2-3 dage. Begge gange er min besked først blevet åbnet efter et par dage, og har aldrig fået svar tilbage, så har opgivet. Min Mail virker ikke længere men i kan kontakte mig på mail [email protected] hvis i har evt nogle spørgsmål i stedet for det gætteri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnCoffey 53 Skrevet 28. Maj, 2023 Nu er det nogle 3½ år gamle beskeder du besvarer - og dengang havde det nok ikke hjulpet at skrive til [email protected] 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg