AalborgLook 5179 Skrevet 17. December, 2019 (edited) Tv2 Nord har været på besøg på de 2 strip klubber i Jomfru Ane Gade, og er åbenbart overrasker over at der sælges sex. Jeg troede at det var normal praksis at pigerene først ryster med måsen, og når nordmændene var fulde og liderlige, så bliver de tilbudt at købe sex. Se de "chokerende" optagelser her. Redigeret 17. December, 2019 af AalborgLook 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 17. December, 2019 AalborgLook skrev, for 7 minutter siden: Tv2 Nord har været på besøg på de 2 strip klubber i Jomfru Ane Gade, og er åbenbart overrasker over at der sælges sex. Jeg troede at det var normal praksis at pigerene først ryster med måsen, og når nordmændene var fulde og liderlige, så bliver de tilbudt at købe sex. Se de "chokerende" optagelser her. Hvad NEJ!!!!! Sælges der virkelig sex i stripklubberne !! Jeg er dybt chokeret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 17. December, 2019 Det mest forargende er sku da prisen! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 17. December, 2019 DonX skrev, for 6 minutter siden: Det mest forargende er sku da prisen! Nope, det er prisen, efter at man har drukket et par flasker champagne med pigen, betalt for et hotelværelse og beder hende om at blive der hele natten, fordi at man selv tror at man er en fandens til mandfolk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5179 Skrevet 17. December, 2019 Jeg har været der inde, mest af nysgerrighed, og fik bekræftet at stripklubber ikke er noget for mig. Pigerne havde alt for mange tatoveringer, og drinks kostede alt for meget. Der var ikke mange gæster, og dem der var der var meget fulde. Det hele gik up på at de få gæster der var skulle bruge deres kreditkort. Vi gik efter 15 min, og må indrømme at stemningen sådan en lørdag after faktisk var noget sørgelig. Der var absolut ikke noget fest og stemning derinde, medmindre man var stang bacardi. Så var der mere gang i den i "de gode gamle dag" på GøglerBåden i Søndergade. Der er jeg blevet smidt ud på røv og albuer fordi jeg kom til at grin da der kom en sort meget kraftig kvinde på scenen med nogle MEGET lange bryser. Vi var en folk 18-20 årige knægte som studerede i Aalborg og mente selv vi var meget cool. Det var lige indtil jeg lå uden på gaden, men kunne nu godt se det sjove i det. Ham der smed mig ud spurgte bagefter og jeg var ok, og så delte vi en øl. Sådan tror jeg ikke det foregår længere. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 17. December, 2019 AalborgLook skrev, for 7 minutter siden: Jeg har været der inde, mest af nysgerrighed, og fik bekræftet at stripklubber ikke er noget for mig. Pigerne havde alt for mange tatoveringer, og drinks kostede alt for meget. Der var ikke mange gæster, og dem der var der var meget fulde. Det hele gik up på at de få gæster der var skulle bruge deres kreditkort. Vi gik efter 15 min, og må indrømme at stemningen sådan en lørdag after faktisk var noget sørgelig. Der var absolut ikke noget fest og stemning derinde, medmindre man var stang bacardi. Så var der mere gang i den i "de gode gamle dag" på GøglerBåden i Søndergade. Der er jeg blevet smidt ud på røv og albuer fordi jeg kom til at grin da der kom en sort meget kraftig kvinde på scenen med nogle MEGET lange bryser. Vi var en folk 18-20 årige knægte som studerede i Aalborg og mente selv vi var meget cool. Det var lige indtil jeg lå uden på gaden, men kunne nu godt se det sjove i det. Ham der smed mig ud spurgte bagefter og jeg var ok, og så delte vi en øl. Sådan tror jeg ikke det foregår længere. Jeg var soldat i Aalborg og mindes svagt at jeg har været der selv. Kan det passe at der kun var mørke kvinder der?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5179 Skrevet 17. December, 2019 Jeps, og ikke de yngste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 17. December, 2019 Gøglerbåden var et spøjst sted med primært mørke piger, der er lukket. Maxim er også en stripklub, der fornyeligt er lukket. I selve baren kunne man ikke tilkøbe sex, men en lap-dance hvis man ønskede det. Nogle af pigerne solgte sig selv, men så skulle sexen foregå på et hotel eller lignende. Jeg har selv frekventeret en russisk/portugisisk strip danser, men kun på venne plan. Vh NF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 17. December, 2019 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: Jeps, og ikke de yngste Så passer det perfekt, med hvad jeg husker , selvom det er ved at være en del år siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kuk-kuk 113 Skrevet 17. December, 2019 well har har været på begge klubber der er i jomfru ane gade, og under mine besøg i f.eks. Paradise girls, skulle man købe minimum 1 drink pr. time, om det så var en cola eller en bajer eller andet var ligemeget. Red light har/havde ikke den form for regel sidst jeg var derinde. ellers er priserne gsu ret ens de 2 steder, og hvad services angår skal jeg ikke kunne sige om der bliver tilbudt det samme. er aldrig blevet tilbudt fuld pakke i nogen af de 2 klubber. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 17. December, 2019 Tjaa waterloo i knh var engang et diskotek, nu er det en stripklub, og ja køb af sex er meget muligt..så mon ikke alle strip klubber har den mulighed.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg