Midtby 209 Skrevet 17. December, 2019 Nogle der har haft bedre held end jeg med at få landet en aftale med denne pige ?? https://annoncelight.dk/showad/285322 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
villydryp 2 Skrevet 26. December, 2019 Jeg er ikke sikker på hun findes. Jeg har skrevet til hende utallige gange uden at få svar. Så mon ikke den er fake. Ved dog ikke hvad man foe ud af en fake profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 26. December, 2019 (edited) Ja hun gør - nød hende i går. Et dejligt gensyn. Hun er dejlig. Redigeret 26. December, 2019 af Helot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
62peter 25 Skrevet 28. December, 2019 Hun er god nok, har mødt hende en gang til et blow i en sol, som hun efter min mening gjorde rigtig godt. Hun er svær at få fat på og tror det er som hun skriver en aftale når hun er på og så får man bare ikke svar hvis man ikke er den der får aftalen. Har ogås forsøgt at få en ny aftale op og stå med hende men Pt uden held. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Misterbig8700 1 Skrevet 29. December, 2019 Hun er reel, og fabelagtig til blow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 209 Skrevet 13. Januar, 2020 Har nu også haft besøg. Ikke den store variation i det blow, men måske det mere handler om at det var første gang. flotte øjne, men resten af hende tændte mig ikke synderligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 13. Januar, 2020 Er det hende der er buttet? For så tror jeg at jeg har mødt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 209 Skrevet 13. Januar, 2020 Lappen86 skrev, for 34 minutter siden: Er det hende der er buttet? For så tror jeg at jeg har mødt hende. I min bog er hun lidt mere end buttet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 13. Januar, 2020 Haha ja så er det nok den samme. Syntes nok jeg havde set billederne før, de er bare ikke særligt retvisende. Hun kan dog godt finde ud af at give blow, med gagging og det hele... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 209 Skrevet 13. Januar, 2020 I min bog var det ikke gagging, det var turbo blow, men slugte trods alt og så ganske tilfreds ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg