Guest fede Skrevet 18. December, 2019 Hej Jeg har en ordentlig bunke tinka kort i overskud. Så har du mastercard, visacard eller dankort bytter jeg gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 18. December, 2019 fede skrev, for 11 minutter siden: Hej Jeg har en ordentlig bunke tinka kort i overskud. Så har du mastercard, visacard eller dankort bytter jeg gerne. Nej - men i et "tidligere liv" kunne jeg have udstedt et kort til dig - uden limit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 18. December, 2019 Men hvis du er interesseret i et gammel 2cm militærkort - såehhhh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 18. December, 2019 NoBS skrev, 1 time siden: Men hvis du er interesseret i et gammel 2cm militærkort - såehhhh Mastercard gold er målet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. December, 2019 fede skrev, for 2 timer siden: Hej Jeg har en ordentlig bunke tinka kort i overskud. Så har du mastercard, visacard eller dankort bytter jeg gerne. Hvis du vil fylde mit betalingskort op er du meget velkommen til at låne det et stykke tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 18. December, 2019 fede skrev, for 41 minutter siden: Mastercard gold er målet Hvad er der galt med et Amex Centurion Card? Eller et Eurocard by Invitation? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 18. December, 2019 tjaa jeg klarer mig fint med visa/dankort og kontanter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 18. December, 2019 NoBS skrev, for 4 timer siden: Hvad er der galt med et Amex Centurion Card? Eller et Eurocard by Invitation? Åh kender slet ikke sådan nogle fine kort men er der penge i lortet er de godtaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg