Hop til indhold
Lucash

Fasai.dk - Ballerup, nu også afprøvet.

Recommended Posts

Jeg er nu også venlig og smilende og hilser høfligt når jeg kommer ind et nyt sted. Og jeg syntes ellers jeg har været rundt mange steder men aldrig har jeg oplevet at jeg selv skulle lukke mig uden at der blev sagt farvel til mig.

Jeg fik ikke massørens navn. Men hun var vel 160 høj og alm af bygning. Jeg vil skyde hende til at være 35-40år og med skulder langt hår.

Om hun har haft en dårlig dag eller er blevet skuffet over at jeg ikke ville noget ekstra ved jeg ikke. Men uanset hvad så mener jeg at det er rigtig dårlig service og direkte uvenlig ikke at sige farvel når en kunde gå ud af døren uanset hvor meget eller lidt han har købt for.

Hvis andre har haft bedre oplevelser der oppe så har jeg nok bare været uheldig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 47284746579156

Jeg var der i fredags for første gang, og nok også min sidste. En ikke særligt attraktiv pige tog imod, sød nok, men ville meget gerne sælge ekstra, HJ til 300, massagen var dårligt gået igang, og jeg havde på intet tidspunkt stiv pik!? Olien var hældt ud over mig, reel massage (eller kemi) var der ikke meget af, og jeg blev tørret lidt af med en tør klud.

Jeg var ikke imponeret :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...