Guest Nemtøs Skrevet 20. December, 2019 (edited) Måske er det alderen der trykker, men med et kommende nyt år har jeg tænkt over hvilke fantasier/oplevelser jeg har fået i 2019. Hvilke nye oplevelser har I haft i 2019 og hvad skal prøves/opleves i 2020? Redigeret 20. December, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. December, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Måske er det alderen der trykker, men med et kommende nyt år har jeg tænkt over hvilke fantasier/oplevelser jeg har fået i 2019. Hvilke nye oplevelser har I haft i 2019 og hvad skal prøves/opleves i 2020? Fred og ro og mulighed for at blot være mig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
popper 20 Skrevet 20. December, 2019 Jeg kunne godt tænke mig et par timer med dig, du dejlig kvinde og det ville blive dig der bestemte God jul og godt nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 20. December, 2019 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Måske er det alderen der trykker, men med et kommende nyt år har jeg tænkt over hvilke fantasier/oplevelser jeg har fået i 2019. Hvilke nye oplevelser har I haft i 2019 og hvad skal prøves/opleves i 2020? Hej Nemtøs . Du skal udvide dit område. til Djævleøen i 2020 . Så du kan få noget Bamsepik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. December, 2019 Bamsen skrev, for 3 timer siden: Hej Nemtøs . Du skal udvide dit område. til Djævleøen i 2020 . Så du kan få noget Bamsepik Jeg holder mig til fastlandet og til Herrelem eller mandepik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. December, 2019 popper skrev, for 3 timer siden: Jeg kunne godt tænke mig et par timer med dig, du dejlig kvinde og det ville blive dig der bestemte God jul og godt nytår Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 20. December, 2019 Bamsen skrev, for 3 timer siden: Hej Nemtøs . Du skal udvide dit område. til Djævleøen i 2020 . Så du kan få noget Bamsepik primitiv, som om hun blot var en genstand, ville du også sige det til kvinder irl ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. December, 2019 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Jeg holder mig til fastlandet og til Herrelem eller mandepik. Altså imellem Tarm og Lem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. December, 2019 Borende X skrev, Lige nu: Altså imellem Tarm og Lem? Den rette støbning giver jeg gerne en ordenlig omgang rimming Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Esbjergdreng Skrevet 20. December, 2019 Nemtøs skrev, for 12 minutter siden: Den rette støbning giver jeg gerne en ordenlig omgang rimming Kunne i 2020 tænke mig, at give dig en god omgang rimming :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. December, 2019 Esbjergdreng skrev, for 1 minut siden: Kunne i 2020 tænke mig, at give dig en god omgang rimming Det er et meget følsomt område. Lækkert både at give og modtage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Esbjergdreng Skrevet 20. December, 2019 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Det er et meget følsomt område. Lækkert både at give og modtage Ja og rigtig frækt at give og modtage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 20. December, 2019 Jeg vil godt benytte denne tråd til at ønske jer alle, GP`er som brødre, og alle i Admin, en rigtig god jul og et godt nytår. Må i alle få, og opleve det i ønsker jer i 2020, og husk at nyde livet, det er dyrbart, behold de gode minder fra tiden bag jer, og smid resten væk, se fremad og se muligheder, ikke problemer, og lad være med at lade jer gå på af bagateller. Det er ikke alt her i livet man kan få, eller opnå, men husk at drømme er gratis, uden ønsker og håb for femtiden, er vi ingenting. De bedste juleønsker til jer alle @Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1855 Skrevet 20. December, 2019 Haft mange gode oplevelser i 2019 også oplevelser med dejlig fræk sex og nydt at slikke nogle skønne kvinder. Hvis der er noget som jeg måske ville ønske for 2020 så er det flere dejlige kvinder men en flot og fræk kønsbehåring, som jeg husker du havde @Nemtøs fra din selfietråd. Glædelig jul til alle herinde på EG og et ekstra HO HO HO til alle GP og Thai Lady's 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 20. December, 2019 Ønsker 2020 Få besøg af Nemtøs Gi hende en ordentlig omgang, Ca 1 1/2 time Pause Gi hende en ordentlig omgang Ca 1 time Det er det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. December, 2019 anon skrev, for 18 minutter siden: Ønsker 2020 Få besøg af Nemtøs Gi hende en ordentlig omgang, Ca 1 1/2 time Pause Gi hende en ordentlig omgang Ca 1 time Det er det! Husker dig som en der virkelig er i stand til at kneppe igennem og fuld styrring af din udløsning. Vil nyde det/dig, men tror ikke jeg vil kunne holde til så meget pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 20. December, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Husker dig som en der virkelig er i stand til at kneppe igennem og fuld styrring af din udløsning. Vil nyde det/dig, men tror ikke jeg vil kunne holde til så meget pik. Hvis det lykkes mig at få dig til at sige STOP, så vil det være noget af det højeste en mand kan opnå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. December, 2019 anon skrev, for 3 minutter siden: Hvis det lykkes mig at få dig til at sige STOP, så vil det være noget af det højeste en mand kan opnå Det får du mig ikke til - nyder fuldt ud og liderligheden fortsætter selvom kroppen rent fysisk er godt brugt. Til I tøser der virkelig nyder at blive kneppet godt igennem kan jeg kun anbefale at lave en fræk aftale med Anon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. December, 2019 Jeg vil så benytte lejligheden til at sende en jule- og nytårshilsen til alle mine forbindelser samt særlige tanker til Færøerne, Grønland og søens folk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 20. December, 2019 Nemtøs skrev, for 6 timer siden: Jeg holder mig til fastlandet og til Herrelem eller mandepik. Hej Nemtøs. Jeg håber ikke at du blev stødt over det jeg skrev, der er åbenbart andre der mener at det var primitivt. Det skal jo opfattes med et glimt i øjet. Det er desværre , sådan at det er lidt umuligt at skrive på den måde, uden der straks er personer, der uden humor bliver forarget, Selvfølgelig vil jeg ikke sige til en dame, om hun vil have noget bamsepik, men her i dette forum ,er det jo det ,det hele handler om. Og hvis jeg nogen sinde møder dig Nemtøs. Kunne jeg da godt finde på at spørge dig om du ville have noget Bamsepik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 20. December, 2019 Nemtøs skrev, for 6 timer siden: Den rette støbning giver jeg gerne en ordenlig omgang rimming elsker at blive rimmet så frækt .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. December, 2019 Bamsen skrev, for 30 minutter siden: Hej Nemtøs. Jeg håber ikke at du blev stødt over det jeg skrev, der er åbenbart andre der mener at det var primitivt. Det skal jo opfattes med et glimt i øjet. Det er desværre , sådan at det er lidt umuligt at skrive på den måde, uden der straks er personer, der uden humor bliver forarget, Selvfølgelig vil jeg ikke sige til en dame, om hun vil have noget bamsepik, men her i dette forum ,er det jo det ,det hele handler om. Og hvis jeg nogen sinde møder dig Nemtøs. Kunne jeg da godt finde på at spørge dig om du ville have noget Bamsepik Der skal mere til at forarge mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 137 Skrevet 20. December, 2019 Nemtøs skrev, for 14 timer siden: Måske er det alderen der trykker, men med et kommende nyt år har jeg tænkt over hvilke fantasier/oplevelser jeg har fået i 2019. Hvilke nye oplevelser har I haft i 2019 og hvad skal prøves/opleves i 2020? Alderen siger du @Nemtøs din alder fejler da intet. En smuk og dejlig kvinde i sin bedste alder. ønsker at mødes med dig igen i 2020. og udforske hinanden mere end det ene besøg vi har haft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. December, 2019 Hapsen skrev, 1 time siden: Alderen siger du @Nemtøs din alder fejler da intet. En smuk og dejlig kvinde i sin bedste alder. ønsker at mødes med dig igen i 2020. og udforske hinanden mere end det ene besøg vi har haft. Et nyt møde med dig lyder som en meget skøn oplevelse, som jeg vil vente på i spænding Glædelig jul - good looking man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. December, 2019 Borende X skrev, for 6 timer siden: Jeg vil så benytte lejligheden til at sende en jule- og nytårshilsen til alle mine forbindelser samt særlige tanker til Færøerne, Grønland og søens folk. ..... samt møde Trine noget mere i det nye år 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg