Snadremanden 259 Skrevet 20. December, 2019 Jeg vil lige dele denne, efter min mening, særdeles ubehagelige oplevelse med Jer. Jeg var på udkig efter en god hyggestund og bed mærke i understående annonce, som jeg havde luret på et stykke tid. https://annoncelight.dk/showad/285762 Endelig lod det til at kalenderen tillod et visit og jeg skrev en sms til nummeret. Billederne viser kommunikationen. Jeg har ikke helt vildt mange erfaringer med GP’er og kommunikationen med dem, men jeg har dog aldrig oplevet noget lignende! Har jeg opført mig upassende fra en start?! Ikke efter min bedste overbevisning! Efter råd her på siden, anskaffede jeg mig en “bollofon”, udelukkende til kommunikation af denne slags.Jeg bliver beskyldt for at gemme mig bag et taletidskort, af en der gør nøjagtigt det samme. Jeez ... Hvad skal man næsten mene?! Hvad siger I andre?! 1 1 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8091 Skrevet 20. December, 2019 Snadremanden skrev, for 5 minutter siden: Jeg vil lige dele denne, efter min mening, særdeles ubehagelige oplevelse med Jer. Jeg var på udkig efter en god hyggestund og bed mærke i understående annonce, som jeg havde luret på et stykke tid. https://annoncelight.dk/showad/285762 Endelig lod det til at kalenderen tillod et visit og jeg skrev en sms til nummeret. Billederne viser kommunikationen. Jeg har ikke helt vildt mange erfaringer med GP’er og kommunikationen med dem, men jeg har dog aldrig oplevet noget lignende! Har jeg opført mig upassende fra en start?! Ikke efter min bedste overbevisning! Efter råd her på siden, anskaffede jeg mig en “bollofon”, udelukkende til kommunikation af denne slags.Jeg bliver beskyldt for at gemme mig bag et taletidskort, af en der gør nøjagtigt det samme. Jeez ... Hvad skal man næsten mene?! Hvad siger I andre?! Du lægger flere tlf numre ud til offentlig beskuelse, du bør nok fjerne de billeder så hurtigt så muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 20. December, 2019 (edited) Bear skrev, for 1 minut siden: Du lægger flere tlf numre ud til offentlig beskuelse, du bør nok fjerne de billeder så hurtigt så muligt. Jeg lægger det telefonnummer ud på siden, som du også kan finde i annoncen jeg linker til ... Politiets nummer kan alle vel finde ... Redigeret 20. December, 2019 af Snadremanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. December, 2019 Hun skriver jo hun ikke tager hemmeligt nummer. Efterfølgende spørger du om pris, som jo står i annoncen. Kan godt forstå hun bliver irriteret, men hendes sprog er mig for bodega agtigt. Jeg ville ikke have skrevet narrøv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5255 Skrevet 20. December, 2019 Det er på ingen måde en normal måde at skaffe gæster i hus med sådan en sur mokke. Har de valgt at sms er ok må de også forvente at der kommer div spørgsmål. Den takler hun ikke særlig godt. Find du en sød dansk pige der selv besvare sine opkald eller sms. og den med Kolding politi er da dagens griner. God jul til dig. 2 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 20. December, 2019 Hvorfor siger du at hun er udenlandsk.. Der står jo det modsatte i annoncen.. Jeg tror da heller ikke det er en tele du skriver med men derimod pigen selv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8091 Skrevet 20. December, 2019 Snadremanden skrev, for 2 minutter siden: Jeg lægger det telefonnummer ud på siden, som du også kan finde i annoncen jeg linker til ... Politiets nummer kan alle vel finde ... point taken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 20. December, 2019 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Hvorfor siger du at hun er udenlandsk.. Der står jo det modsatte i annoncen.. Jeg tror da heller ikke det er en tele du skriver med men derimod pigen selv.. Efter flere anmeldelser af pigen her på sitet, er det nok ikke det du skal regne med. Søg og du skal finde ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 20. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Hun skriver jo hun ikke tager hemmeligt nummer. Efterfølgende spørger du om pris, som jo står i annoncen. Kan godt forstå hun bliver irriteret, men hendes sprog er mig for bodega agtigt. Jeg ville ikke have skrevet narrøv. Er taletidskort hemmeligt nummer??? Jeg ved godt at man ikke nødvendigvis kan slå personen bag nummeret op, men jeg havde egentlig den opfattelse at hemmelig nummer var når man ikke kan se nummeret. Hmmmm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 20. December, 2019 Hun skriver selv fra et... Taletidskort. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5255 Skrevet 20. December, 2019 Sjovt at opfattelsen af hemmelig nr er så forskellige. I min verden er hemmelig nr et tal løs opkald. De bliver slet ikke taget. Taletids nr er helt ok da jeg bare skal bruge de 4 sidste cifre til at holde styr op aftalerne. sms fra hemmelig nr er ok hvis jeg vælger at bruge sms. Ved virkelig ikke hvad jeg skulle bruge et registreret nummer til. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 20. December, 2019 @Snadremanden..... 1: Du skriver og spørger om en pris som TYDELIGT står oplyst i hendes annonce.. 30min kæreste oplevelse med tungekys. 800kr. Superfransk. 200kr i tillæg.......... 2: Du kalder hende en narrøv i 4. besked istedet for måske lige at ha undskyldt at du ikke lige havde læst annoncen ordentligt... To store fejl i min optik.. Og at det så udvikler sig er en typisk tur op a konflikt trappen.. Sorry, men prøv en lidt mildere tilgang og strategi næste gang.. Bare et godt råd.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rockford 66 Skrevet 20. December, 2019 Kæden hopper vist lige meget af for jer begge. Jeg havde nok valgt at skrive "Tak for svaret" til hende,og søge videre, i stedet for narrøv og efter følgende smide sørgelig eksistens og luderkortet. Har selv taletidskort til glædespige kontakt og ærgrer mig engang imellem over at der er annoncer der kræver et nr der kan slåes op, men der er masser af andre at vælge mellem, så op på hesten og læs annoncen igennem en anden gang. Rockford 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 20. December, 2019 Jeg deler også de samme meninger som de andre. Jeg griner dog lidt af den viden hun har ang taletidskort at man kan spore dem NEJ NEJ NEJ. Som Lars Andersen fra Youtube, tidligere politibetjent / soldat og nu freelance youtube blogger, så fortæller han tydeligt hvordan du holder dig skjult fra andre myndigheder ved netop og købe et taletidskort, det er umuligt og spore. Og alle de gange jeg har været på besøg hos en GP, der har jeg kun brugt min bollefon og skrevet en lang og indbydende tekst som gjorde at hun følte sig mere værdsat og svarede næsten med det samme. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. December, 2019 Varmemester skrev, for 13 minutter siden: @Snadremanden To store fejl i min optik.. Og at det så udvikler sig er en typisk tur op a konflikt trappen.. Sorry, men prøv en lidt mildere tilgang og strategi næste gang.. Bare et godt råd.. Haha been there done that many times 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 20. December, 2019 Toddy skrev, Lige nu: Haha been there done that many times Skriver også a erfaring.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. December, 2019 Varmemester skrev, Lige nu: Skriver også a erfaring.... Havde jeg lidt på fornemmelsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 20. December, 2019 @Snadremanden Vildt som det eskalere! Dumt at du skriver "narrøv", men at hun begynder at true med venner hos politiet et total latterligt og en tom trussel. Bare glem hende og kom videre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 20. December, 2019 Efter den første svada jeg fik og det jeg blev kaldt, synes jeg faktisk stadig “narrøv” er helt på sin plads! Efter at have læst flere anmeldelser her på siden, af kvinden i annoncen, blev jeg overbevist om at det rent faktisk ikke er hende man kommunikerer med, da hun kun kan nogle få ord på dansk. Jeg tror stadig ikke på det er pigen selv man kommunikerer med, men der imod en som passer telefonen for hende. Det var ikke fordi jeg ikke havde læst hendes annonce, for det havde jeg rent faktisk. Jeg ville bare være sikker og have en bekræftelse af de ting jeg efterlyste i en sms, da jeg før har valgt et besøg hos en GP ud fra en annonce og så alligevel ikke kunne få det jeg efterlyste. ... og så har jeg en dum tendens til gerne at ville give svar på tiltale, når nogen sviner mig til. Jeg prøver at tage mig selv i det, det er bare ikke lige altid det lykkes lige godt ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 20. December, 2019 Det gik fint lige indtil "Må jeg bede om prisen først". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 20. December, 2019 Men det er rimeligt standard at når en mulig gæst bliver sur, så kommer Luder ordet på banen - 100% ment som en skældsord. Så al den snak om at Luder er et sødt og frækt kælenavn falder lidt til jorden. At teledamen flipper en anelse ( meget ) for hurtigt er så en helt anden sag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. December, 2019 Trinetease skrev, for 6 minutter siden: Men det er rimeligt standard at når en mulig gæst bliver sur, så kommer Luder ordet på banen - 100% ment som en skældsord. Så al den snak om at Luder er et sødt og frækt kælenavn falder lidt til jorden. At teledamen flipper en anelse ( meget ) for hurtigt er så en helt anden sag. Der er kun to kvinder, der efter min mening har gjort sig fortjent til at blive kaldt luder De er sjovt nok begge mine exer 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 20. December, 2019 @Snadremanden jamen hvis du så havde spurgt om du havde forstået priserne rigtigt.. For som sagt så står højt og larmende i annoncen.. Så havde det været noget HELT ANDET.. Men direkte at spørge om pris når det står i annoncen. Det er desværre også i mine ører/øjne en klar besked om at du IKKE har læst annoncen. @Trinetease du har så ganske ret.. Og i mine ører ER og BLIVER det ord negativt.. Har aldrig brugt det og kommer aldrig til det.. Og ja du har ret i at det MEGET hurtigt kommer frem når nogle bliver uenige med en GP.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 20. December, 2019 Trinetease skrev, for 31 minutter siden: Men det er rimeligt standard at når en mulig gæst bliver sur, så kommer Luder ordet på banen - 100% ment som en skældsord. Så al den snak om at Luder er et sødt og frækt kælenavn falder lidt til jorden. At teledamen flipper en anelse ( meget ) for hurtigt er så en helt anden sag. Ikke for at forsvare noget, men dog alligevel. Jeg var fra start da jeg skrev til nummeret for en aftale, overbevist om det ikke var pigen selv jeg skrev til, men der imod en telepasser. Dette vurderet ud fra de anmeldelser der findes her på siden, som oplyser at pigen kun kan få ord på dansk. Det var hans position jeg anfægtede, ikke pigens! (Og ja, jeg er også overbevist om at det er en mand jeg har kommunikeret med!) Jeg burde bare have slettet korrespondancen og glemt alt om den, allerede efter første grumme svada. Det véd jeg! Men som sagt tager fanden ved mig nogle gange i sådan en situation ... Men jeg prøver, jeg prøver ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 20. December, 2019 Mon det var Lord Voldemort du har skrevet med, man fornemmer det lidt med den ordlyd at jeg nok skal få fat i dine infoer og udstille dig, så hele dk kan læse hvor dum du er. Nååå ja det er jo rigtigt at kartoffleavler sand og gertrud også lige er typen der gider og læse om sådan noget tørt stof. Se lige hvor dum han er - du får sgu travlt med at udstille så mange fyre der ikke gider/kan og vil læse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg