Guest Cjan Skrevet 22. December, 2019 Nordfyn, nummer 2 er ikke korrekt. Børn under 18 år har frikort. I voksne tilfælde kan du stadig fritages for at betale skat, det afhænger selvfølgelig af betingelser og en dygtig revisor og advokat som kan oplyse om mulighederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 22. December, 2019 @FKK4Ever - jeg kan i den grad bekræfte, at der ikke er sammenhæng mellem antal indlæg og visdom Godt skrevet (thumbs up emoiji) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 22. December, 2019 (edited) NoBS skrev, for 5 minutter siden: And speaking of. @Panko - jeg er ingen ekspert -men jeg ser, du har fået flere gode svar her. Jeg ville personligt selv tage chancen - men jeg ved så heller ikke noget bedre end at slikke fisse - og anser risikoen for ret lille. Uden at dette beviser noget som helst, så har jeg slikket meget tæt på 500 fisser, og har aldrig fået eller givet nogle som helst sygdomme i den forbindelse. Samme holdning her, jeg anser også risikoen for at være nærmest ikke eksisterende ud fra tilsvarende erfaringer... Redigeret 22. December, 2019 af FKK4Ever 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 22. December, 2019 Cjan skrev, for 49 minutter siden: Benjamin, jeg finder det imponerende at du ikke har opdaget den dybe tallerken intet har med fortiden at gøre. Den dybe tallerken er et ordsprog som er opfundet af manglende sprog og hjernekunskaber som ikke anede der fantes flade og simple tallerkerne at servere på. Og fortidshistorie tilegner jeg videnskab på et langt højere niveau end raketvidenskab i forældelsestilstand fra Borende X. Jeg er dybt imponeret. EG har fået en ny ordekvilibrist, på Djøf niveau, som modsvarer vores allesammens kære Bullshitter. 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 22. December, 2019 Benjamin skrev, Lige nu: Jeg er dybt imponeret. EG har fået en ny ordekvilibrist, på Djøf niveau, som modsvarer vores allesammens kære Bullshitter. Kære Benjamin, jeg ved godt jeg mangler mit D i fandtes. Resten af dit indlæg forstår jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 22. December, 2019 Cjan skrev, for 1 minut siden: Kære Benjamin, jeg ved godt jeg mangler mit D i fandtes. Resten af dit indlæg forstår jeg ikke. Det er fordi du er ny, det skal være dig tilgivet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 22. December, 2019 Benjamin skrev, Lige nu: Det er fordi du er ny, det skal være dig tilgivet Takker ydmygt for tilgivelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 22. December, 2019 NoBS skrev, for 32 minutter siden: @FKK4Ever - jeg kan i den grad bekræfte, at der ikke er sammenhæng mellem antal indlæg og visdom Hvorfor er du nu ude efter @Bear, og hans mere en 12.000 indlæg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 22. December, 2019 Tjek lige andensidste afsnit i nedenstående artikel. https://www.bt.dk/sex-og-parforhold/disse-koenssygdomme-smitter-ved-oralsex Forvirret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 22. December, 2019 Benjamin skrev, for 52 minutter siden: Hvorfor er du nu ude efter @Bear, og hans mere en 12.000 indlæg? Stråmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 22. December, 2019 Du stillede stort set samme spørgsmål for omtrent et år siden. Nå, men det er nok sådanne en årlig "julegave" du byder ind med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. December, 2019 Visti-Vistisen skrev, for 6 minutter siden: Du stillede stort set samme spørgsmål for omtrent et år siden. Nå, men det er nok sådanne en årlig "julegave" du byder ind med. .... Eller måske håbet om, at lægevidenskaben i mellemtiden har gjort epokegørende fremskridt 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 22. December, 2019 Panko skrev, for 11 timer siden: Hver gang jeg ser en annonce med en fræk og lækker thai pige, så får jeg trang til slikke hendes fisse godt og længe Men jeg er bange for at blive smittet med herpes osv. Hvad gør/synes i? Vil rigtig gerne slikke fisse på hende den søde her: https://annoncelight.dk/showad/275562 mvh Panko Kære Panko: Når et spørgsmål har været stillet mange gange før, så går der nemt høns og bananer i svarene, med alt muligt andet, som i denne tråd. Nu får du et par råd af en af de gamle på EG, som ikke har skrevet så mange indlæg, og derfor håber jeg, at de kan bruges. I begyndelsen var jeg også bange for, at blive smittet med et eller andet, når jeg slikkede pigen. Jeg har været på Bispebjerg 3-4 gange gennem de første par år, for at sikre mig, at intet var gået galt. Men de kunne hver gang berolige mig med, at risikoen ved oralsex var ret lille. For at forebygge den lille risiko, som der er, har jeg taget følgende forholdsregler: Jeg besøger ikke piger, der reklamerer med samleje uden kondom, og piger der er på vagt 24/7. Desuden for at være sikker på, at hygiejnen er i top, så har jeg altid lagt vægt på, at være pigens første gæst på dagen. Med disse forbehold nyder jeg at slikke fisse, og en god gang 69'er. Som svar på dit spørgsmål om den søde thaipige, så er svaret, at med ovenstående forbehold, så ville jeg gøre det med glæde. Med venlig hilsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 22. December, 2019 Borende X skrev, for 17 minutter siden: .... Eller måske håbet om, at lægevidenskaben i mellemtiden har gjort epokegørende fremskridt Mon dog. Det var afhængighedskabende for 10.000 år siden, og det er det stadigvæk. Intet nyt under solen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 22. December, 2019 spritsaillateen skrev, for 3 timer siden: https://www.health.harvard.edu/blog/hpv-transmission-during-oral-sex-a-growing-cause-of-mouth-and-throat-cancer-201306046346 I denne artikel står der følgende: ”Vaccination won’t help older people (those beyond their early 20s) or the millions of people already infected with HPV”. Det må da betyde at vi der er langt ældre end i starten af 20erne ikke skal blive vaccineret fordi det alligevel ikke har nogen virkning ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5252 Skrevet 22. December, 2019 Cjan skrev, for 7 timer siden: En ny tråd kan bringe nyt op og udvikles, jeg synes din fremtoning om relevante emner for nye kunder i butikken skræmmes væk med latterliggørelse over de ikke har søgt på årevis ældre tråde. Giv plads til udviklingen udvikles. Ved ikke lige hvad der er sket af udvikling på den sidste uges tid. Det gør ingen skade at man selv laver lidt søge arbejde herinde. Det er som de der spørger om en masse ang en bestemt pige som udseende , priser, ydelser mm i steden for at trykke på linket til pigen hvor alt står skrevet. De gider bare ikke..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 22. December, 2019 Frodige Ida skrev, for 41 minutter siden: Ved ikke lige hvad der er sket af udvikling på den sidste uges tid. Det gør ingen skade at man selv laver lidt søge arbejde herinde. Det er som de der spørger om en masse ang en bestemt pige som udseende , priser, ydelser mm i steden for at trykke på linket til pigen hvor alt står skrevet. De gider bare ikke..... Gider? Hvis jeg ville bruge et større beløb på en kvinde eller en mand, så ville jeg aldrig søge i tidligere tråde. Et link, en profil og tekst er lokkemiddel. En anmeldelse er fin, men ikke brugbar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 22. December, 2019 En anmeldelse kan være brugbar hvis den verificeres af begge parter. Så simpelt og bæredygtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 22. December, 2019 (edited) Slik fisse Skær tænder Gå baglæns på hænder Som ungkarl der har man det godt Vi knepper og horer Så røvhullet knurrer Som ungkarl der har man det godt Osv, osv Redigeret 22. December, 2019 af Toddy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5252 Skrevet 22. December, 2019 Cjan skrev, for 46 minutter siden: Gider? Hvis jeg ville bruge et større beløb på en kvinde eller en mand, så ville jeg aldrig søge i tidligere tråde. Et link, en profil og tekst er lokkemiddel. En anmeldelse er fin, men ikke brugbar. Okay. Hvordan vil du finde den rigtige pige at spendere dine penge på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5252 Skrevet 22. December, 2019 Cjan skrev, for 47 minutter siden: En anmeldelse kan være brugbar hvis den verificeres af begge parter. Så simpelt og bæredygtigt. Den må du lige skære ud i pap for mig. Jeg er også næsten en ægte blondine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 22. December, 2019 Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden: Okay. Hvordan vil du finde den rigtige pige at spendere dine penge på? Pengene er af mindre betydning. Jeg vil sætte mig ind i hvad mænd tænder på! Verificering af det ægte. Verificering er det bedste middel, hvis jeg mødte det bedste ville jeg oprette et verificerings Alis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5252 Skrevet 22. December, 2019 Cjan skrev, for 1 minut siden: Pengene er af mindre betydning. Jeg vil sætte mig ind i hvad mænd tænder på! Verificering af det ægte. Verificering er det bedste middel, hvis jeg mødte det bedste ville jeg oprette et verificerings Alis. Ja jeg må være blondine for fatter ikke hvad du mener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 22. December, 2019 (edited) Panko skrev, for 16 timer siden: Hvad gør/synes i? Vil rigtig gerne slikke fisse på hende den søde her: https://annoncelight.dk/showad/275562 mvh Panko Lige præcis hende vil jeg ikke slikke fisse på. Jeg vil slikke fisse på mange andre piger. Men ikke hende du linker til. Redigeret 22. December, 2019 af underdog40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 22. December, 2019 Frodige Ida skrev, Lige nu: Ja jeg må være blondine for fatter ikke hvad du mener. Ok. Hvad ønsker mænd? Hvad ønsker kvinder og jeg tror eroguide og de andre sider skal indstilles sig på den moderne kvinde der kun søger sex eller nat erotik. Jeg ved der findes kvinder, mænd og sexarbejdere som vil forstå at verificering er et stærkt kort kontra fake. En anmeldelse med verificering står meget stærk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg