Gh0st 919 Skrevet 22. December, 2019 Det bliver en rigtig kedelig nyårs aften for mig i år, skal på job til kl 20 og derefter tilkalde vagt til 08:00 næste morgen. Så hvorfor ikke give mig selv en god gang forkælelse den 1 januar tænker jeg. Jeg søger en sød, feminin skandinavisk pige, meget gerne petite og helst privat diskret, til en god gang gensidig forkælelse - jeg elsker oral sex og at give blid massage. Er her nogen piger der regner med at være på vagt den 1/1 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 22. December, 2019 Hvis jeg var dig, ville jeg satse på Emmalie. Jeg aner ikke om hun har vagt den dag, og jeg har heller ikke besøgt hende. Men jeg har en tydelig fornemmelse af, at hun er et sympatisk og empatisk menneske vurderet ud fra hendes kommentarer herinde. Og hun er vist et lille studinenips. Træffes i hvert fald på Cassiopeiastars.dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 23. December, 2019 Tak for rådet, hun ser jo ud til at være sød og så kan hun åbenbart lide massage, men desværre er aldersforskellen nok alt for stor (jeg er fyldt 55 :-( ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 23. December, 2019 Gh0st skrev, for 1 time siden: Tak for rådet, hun ser jo ud til at være sød og så kan hun åbenbart lide massage, men desværre er aldersforskellen nok alt for stor (jeg er fyldt 55 ) Jeg er 60, og vil ikke have nogle kvababbelser, hvis det er game med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg