Hop til indhold
Gerrard

Emma Gad - vi gider ikke?

Recommended Posts

Jeg vil lige slå et slag for bedre pli i det kommende år. Jeg bliver i stigende grad irriteret over den tingsliggørelse vores gp'er udsættes for i anmeldelser. Det gælder i sagens natur især negative anmeldelser. Med nedladende bemærkninger om alt fra tænder til tæer. Det er selvsagt tilladt med negative anmeldelser, men man behøver absolut ikke være perfid. Selv i positive anmeldelser kan der falde kommentarer som "hendes hudlapper er alt for store, hun får ikke besøg af mig!"

Jeg vil derfor foreslå dette lille trick: du er fx ansat i en marketingsafdeling med ansvar for kundekontakter. Om mandagen tropper du op på arbejde i elendigt tømmermandshumør, fordi Brøndby endnu gang fik en røvfuld af FCK. Chefen brummer surt af dig, fordi du kommer 10 minutter for sent. Og den lækre sekretær gider for en gang skyld ikke at morgenflirte med dig.  Til frokosten sætter din hadekollega sig ved siden af dig og kæfter op om, hvilket fantastisk mål Damen scorede i sidste minut. Du bliver ringet op af jeres største kunde, og kommer til at vrisse af ham. Kort efter bliver du kaldt ind på chefens kontor til en gedigen skideballe, hvor hun ender med at sige "Du er sgu også blevet alt for fed, og det der kiksede overskæg bør du sporenstregs fjerne! Du er trods alt vores ansigt ud ad til".

Hvordan ville jeg have det i hans sted. Skideballen var for så vidt berettiget, men var det virkelig nødvendigt at kommentere mit udseende?! Det er sådan, jeg forsøger at sætte mig ind i gp'ens tanker og følelser, når jeg læser den slags. Jeg talte fx med en gp, som havde modtaget superlative anmeldelser, der kunne fylde en telefonbog (til de unge læsere: det var min ungdoms krak.dk). Men enkelte havde skrevet noget i stil med "xxx har meget smukke øjne, hun var supersød, charmerende og det bedste knald i år." Bum! Hvad kan hjertet mere begære :P Men fjolserne skulle absolut fortsætte "men hun var lidt tykkere end jeg havde forventet (Hendes billeder viste hendes krop ret nøje). Xxx var meget såret over de kommentarer, hun er en 22-årig skønhed med en gudindekrop og med hvalpefedt de helt rigtige steder. I hvert fald tæt på mit ideal af en kvindekrop. Men såret og forståelig forurettet var den unge dame. Hun var selvfølgelig klar over, at det ikke ville ruinere hendes forretning, men hun følte sig ramt på sin stolthed. Sådan som vi alle vil gøre.

Jeg er klar over, jeg risikerer at blive beskyldt for feministisk politisk korrekthed. Men jeg opfatter det bare som god tone og almindelig anstændighed. Ligesom Emma beskrev det. 

Det var bare lige det jeg ville sige :angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest GamerGutten

Jeg er sådan set enig i hvad du siger, og dog jeg vil alligevel tillade mig at vove pelsen og tilføje et lille "men".

Nu kender jeg ikke den situation du henviser til, og som sagt er jeg helt enig i folk skal tale pænt om andre (GP'er eller brugere), men jeg synes det er helt rimeligt at kommentere hvis billederne ikke lever op til virkeligheden - eller meget tæt på den. Det er trods alt, for mit eget vedkommende, en af de tre vigtige faktorer der gør jeg besøger en pige: Tidligere anmeldelser, hvad hun tilbyder og hvordan hun ser ud. 

Så jeg siger bestemt ikke man skal nedgøre/være ubehagelig overfor en GP's udseende hvis hun ikke var i din smag, men hvis hendes billeder vild ledte en så bliver det altså nævnt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GamerGutten skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er sådan set enig i hvad du siger, og dog jeg vil alligevel tillade mig at vove pelsen og tilføje et lille "men".

Nu kender jeg ikke den situation du henviser til, og som sagt er jeg helt enig i folk skal tale pænt om andre (GP'er eller brugere), men jeg synes det er helt rimeligt at kommentere hvis billederne ikke lever op til virkeligheden - eller meget tæt på den. Det er trods alt, for mit eget vedkommende, en af de tre vigtige faktorer der gør jeg besøger en pige: Tidligere anmeldelser, hvad hun tilbyder og hvordan hun ser ud. 

Så jeg siger bestemt ikke man skal nedgøre/være ubehagelig overfor en GP's udseende hvis hun ikke var i din smag, men hvis hendes billeder vild ledte en så bliver det altså nævnt.

Helt enig. Det har jeg også selv for nylig påpeget ved en kommentar om en gp, jeg have besøgt. Men lige i dette tilfælde var det helt forkert. Man kunne sagtens se, at der var lidt dejligt, både til gården og til gaden... Og de bryster :wub: Men tyk! Hun var præcis som en sund slank ung kvinde fra en transsylvansk landsby, skal se ud. 

Jeg har beskæftiget mig en del med fotografi og selv uden Photoshop kan man nemt "manipulere" især former på kroppen ved at finde den rigtige vinkel, belysning, brændvidde osv. Lige i xxx's tilfælde var detcikke tilfældet. Men selvfølgelig er det helt fint at påpege uoverensstemmelser i form af overdreven photoshop, meget gamle billeder mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

God pli er i det hele taget en mangelvare mange steder - og det kan man mærke - både på købesex markedet men sandelig også udenfor det ... Det gør ikke ondt lige at tænke en ekstra gang, før man åbner munden - og det gælder både i Netto, når man står i kø, eller på arbejdspladsen.. husk på, at det er helt vildt meget optur at give en anden person et smil på læben i stedet for en ubehagelig knugen i maven :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

til TS du har så evigt ret i din rigtig fine analyse dog ER vi jo rigtig mange forskellige mennesker herinde, og hurra for diversiteten. Det som bare er lidt øv er at nogle desværre sætter en ære i at udpensle, nedgøre og fx. stille spørgsmålstegn ved en given profil`s oprigtighed samt meget andet negativ energi og det er lige præcis det som gør at man bare bliver træt.

Men der skal jo selvfølgelig være plads til os alle bare vi dog for pokker kunne tale pænt om og med andre, og hinanden tror slet ikke at folk aner hvor svært det kan være en GP herinde,,,, en i modvind altså fordi de populære GP`ere ( og det er de selvf. bla.fordi de gør en forskel på den meget posetive måde, ja der er da en god håndfuld herinde eller måske mere endnu  :) ) dem som har en masse "venner" de ved jo af gode grunde IKKE hvordan det lige føles, dog virker lige netop DE særdeles medmenneskelige og man ser tit at de stepper op som gode medsøstre,og ligesom prøver at hjælpe de andre og stor ros for dette forsøg.

Det ændrer bare desværre ikke på at bag profilen er et rigtigt menneske i kød og blod, et menneske med ÆGTE følelser

Det at skulle takle nogle af de ord og fordomme som folk engang imellem kommer med, det er lige præcis det som kan være mega svært for de fleste, om det så "bare" er en som er omtalt med et par store fødder eller en anden som er lidt kvabset, ja det kan såre meget mere end man lige går og tror,,,,:(

Knus H.

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden:

til TS du har så evigt ret i din rigtig fine analyse dog ER vi jo rigtig mange forskellige mennesker herinde, og hurra for diversiteten. Det som bare er lidt øv er at nogle desværre sætter en ære i at udpensle, nedgøre og fx. stille spørgsmålstegn ved en given profil`s oprigtighed samt meget andet negativ energi og det er lige præcis det som gør at man bare bliver træt.

Men der skal jo selvfølgelig være plads til os alle bare vi dog for pokker kunne tale pænt om og med andre, og hinanden tror slet ikke at folk aner hvor svært det kan være at skulle takle nogle af de ord og fordomme som folk engang imellem kommer med.

Hej Hunting.

Op med humøret.

Glem alle de sure, humør forladte mærkelige Personer her inde, der gemmer sig bag skærmen

En meget klog bamse , sagde engang ….. Der er altid en Krukke med honning til de søde drenge:P:):lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 4 minutter siden:

Men der skal jo selvfølgelig være plads til os alle bare vi dog for pokker kunne tale pænt om og med andre, og hinanden tror slet ikke at folk aner hvor svært det kan være at skulle takle nogle af de ord og fordomme som folk engang imellem kommer med.

Det er faktisk ret nemt, det hjælper gevaldigt at være temmelig dum, eller mene at dem ikke taler så pænt er ret dumme :rolleyes:

Derudover skal man lade være med at tage livet så seriøst, hvilket minder mig om en sang

Always look on the bright side of life :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, Lige nu:

Sagt på en anden måde "smoke weed, eat pussy everyday" :P

Love it B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 1 minut siden:

Ja, den er faktisk ret sexet.

Jep, men skal jeg være ærlig, så er det i nærheden af 25 år siden jeg har gjort den slags

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 3 minutter siden:

Jep, men skal jeg være ærlig, så er det i nærheden af 25 år siden jeg har gjort den slags

Det samme kan jeg ikke påstå, til gengæld er jeg helt holdt op med at drikke. Det virker bedst for mig.

Redigeret af Gerrard

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 2 minutter siden:

Det samme kan jeg ikke påstå, til gengæld er jeg helt holdt op med at drikke. Det virker bedst for mig.

Det går sgu ikke rigtigt for mig, da jeg kører mange km i mit job

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede

Vi andre ville heller ikke bryde os om, at blive beskrevet i for detaljerede negative detaljer. Så tænk over ordene er bestemt et godt råd.

Ved markant billedsnyd må Karma ramme en. For det er ikke i orden! Man må fremvise nogenlunde det, som kunden kan forvente

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Alt for mange herinde taler desværre ned, til de søde piger.

Så god pli er en mangelvare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jamesb

Jeg nyder i den grad godt af de anmeldelser, der er her. Til gengæld er jeg lidt ambivalent m.h.t. selv at skrive anmeldelser. Fordi det er en person, jeg har haft fysisk kontakt med, synes jeg, det er meget svært. Det er meget nemmere f.eks. at anmelde en film eller en fodboldkamp.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...