Hop til indhold
Guest Morten søger sex

Laura mulat amatør?

Recommended Posts

Guest Morten søger sex

Hejsa

Så denne Skønhed forleden på Annonce Light. Hun popper op fra tid til anden. Virker egentlig som amatør, men hendes annonce er fra sidste år (2018) så det kunne jo være at nogen af jeg har mødt hende.

Er det hende på billederne? Er hun værd at bruge tid og navnlig penge på? 

Hvordan er oplevelsen generelt?

Og hvordan er hun som person

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig virker hun meget gp agtig og tror ik der er meget amatør over hende  

På sd har jeg ihvertfald oplevet nærmest at få en prisliste stukket ud, første gang jeg henvendte mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Morten søger sex skrev, den 23/12/2019 at 10:19:

Hejsa

Så denne Skønhed forleden på Annonce Light. Hun popper op fra tid til anden. Virker egentlig som amatør, men hendes annonce er fra sidste år (2018) så det kunne jo være at nogen af jeg har mødt hende.

Er det hende på billederne? Er hun værd at bruge tid og navnlig penge på? 

Hvordan er oplevelsen generelt?

Og hvordan er hun som person

Jeg har haft besøg af hende flere gange. Virkelig smuk med med mærker efter st have født, men det betyder intet i min optik.

flotte kurver, kysser fantastisk og jeg måtte kneppe hende hårdt i halsen, anal og fingerkneppe hende til hun sprøjtede. Kom ud over hendes smukke ansigt.

stor anbefaling herfra:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
savage skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har haft besøg af hende flere gange. Virkelig smuk med med mærker efter st have født, men det betyder intet i min optik.

flotte kurver, kysser fantastisk og jeg måtte kneppe hende hårdt i halsen, anal og fingerkneppe hende til hun sprøjtede. Kom ud over hendes smukke ansigt.

stor anbefaling herfra:)

Hun skriver ellers INGEN anal?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Expo
underdog40 skrev, for 14 minutter siden:

jeg forstår ikke hvorfor fissen er pixelleret på det ene billede og så IN YOUR FACE, to billeder senere :) 

Måske hår på karamellen på første pict - JA, men underligt.. Den ser da ellers fin ud - så ingen grund til at skjule den..:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jensen skrev, for 28 minutter siden:

Hun skriver ellers INGEN anal?

Ja det så jeg godt, men det gjorde hun dengang. Det er også et par år siden sidst:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Morten søger sex

Mon ikke det er noget på hånden hun prøver at skjule.

Tak for jeres gode kommentarer og særligt til Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også haft besøg af Laura, hun er nøjagtig som på billederne, og hun har et meget kønt ansigt, hun taler meget og hun er rigtig god at tale med, hun fortalte mig, da hun ankom, at hun ikke havde trusser på, og til min glæde var hun dejlig våd, så alt gik glat, både blow og sex, og hun var meget glad for at blive slikket, så alt i alt en fantastisk oplevelse, og det er ikke sidste gang hun har været her

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har jeg haft besøg af Laura igen, og jeg må sige, jeg bliver mere og mere vild med hende, der er bare noget specielt over hende, som jeg aldrig har mødt hos andre!!

Hun reklamerer ikke så ofte, og hun svarer heller ikke altid når man skriver, men pludselig så kommer der et svar, og vi fik lavet en aftale!! Hun er smuk, og så er hun god at snakke med, så hun har helt sikkert ikke været her for sidste gang!!:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nielsev
Flopper skrev, den 8.2.2020 at 16:50:

Så har jeg haft besøg af Laura igen, og jeg må sige, jeg bliver mere og mere vild med hende, der er bare noget specielt over hende, som jeg aldrig har mødt hos andre!!

Hun reklamerer ikke så ofte, og hun svarer heller ikke altid når man skriver, men pludselig så kommer der et svar, og vi fik lavet en aftale!! Hun er smuk, og så er hun god at snakke med, så hun har helt sikkert ikke været her for sidste gang!!:wub:

Uden at være sikker , tror jeg hun er på sd igen , og enig i hvad der blev skrevet her, det er bare så vådt , blødt og stramt de rigtige steder , og ikke særligt dyrt, har mødt hende for nogle år siden , mener det var 1500 uden . Hun tog imod om dagen i bellahøj ?
https://sugardaters.com/da/profile/n9W9KBm4z5

Redigeret af nielsev

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...