Guest Nemtøs Skrevet 23. December, 2019 Et hudløst ærligt oplæg fra mig, jeg har tumlet rundt med mine refleksioner igennem et godt stykke tid. Som person har jeg som udgangspunkt en positiv tilgang til andre mennesker, at andre mennesker kun har gode reelle hensigter, og når en aftale laves så holder man det aftalte. Jeg kan mærke min tid hvor jeg har tilbudt købesex har ændret min opfattelse af mænd som benytter sig af købesex. Nogen mænd som jeg har mødt og haft gode relationer til, har løjet og løbet fra de aftaler vi har lavet. Mænd som jeg har mødt flere gange og som jeg har givet rabat, har jeg kunne konstatere at de kun har mødtes med mig fordi de fik rabat. Jeg er tit blevet såret, når jeg opdager at den relation som jeg troede der var blot var et spil for at opnå nogen fordele hos mig. Mænd som lige pludselig tror at sexen hos mig er gratis ect. (Når jeg skriver såret, så mener jeg blot såret). Jeg har ikke brug for ynk eller gode råd om at jeg bør stoppe. Jeg vil egentligt blot gøre opmærksom på at jeg har konstateret en bagside ved at tilbyde købesex, at jeg har svært ved at have tiltro til nye mænd når de retter henvendelse til mig. En side af mig selv som jeg faktisk ikke bryder mig særligt meget om. Det eneste jeg egentlig ønsker er at man respektere hinanden og ovetholder de aftaler som der laves. Er det for mener forlangt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. December, 2019 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Et hudløst ærligt oplæg fra mig, jeg har tumlet rundt med mine refleksioner igennem et godt stykke tid. Som person har jeg som udgangspunkt en positiv tilgang til andre mennesker, at andre mennesker kun har gode reelle hensigter, og når en aftale laves så holder man det aftalte. Jeg kan mærke min tid hvor jeg har tilbudt købesex har ændret min opfattelse af mænd som benytter sig af købesex. Nogen mænd som jeg har mødt og haft gode relationer til, har løjet og løbet fra de aftaler vi har lavet. Mænd som jeg har mødt flere gange og som jeg har givet rabat, har jeg kunne konstatere at de kun har mødtes med mig fordi de fik rabat. Jeg er tit blevet såret, når jeg opdager at den relation som jeg troede der var blot var et spil for at opnå nogen fordele hos mig. Mænd som lige pludselig tror at sexen hos mig er gratis ect. (Når jeg skriver såret, så mener jeg blot såret). Jeg har ikke brug for ynk eller gode råd om at jeg bør stoppe. Jeg vil egentligt blot gøre opmærksom på at jeg har konstateret en bagside ved at tilbyde købesex, at jeg har svært ved at have tiltro til nye mænd når de retter henvendelse til mig. En side af mig selv som jeg faktisk ikke bryder mig særligt meget om. Det eneste jeg egentlig ønsker er at man respektere hinanden og ovetholder de aftaler som der laves. Er det for mener forlangt? Nej det er ikke for meget for langt. Du er et positivt og følsomt menneske, og de følelser bringer du med ind i jobbet. Det giver dig sårede følelser, men sådan er livet desværre og åbenbart for en følsom og oprigtig glædespige som dig. Du lærer på den hårde måde tolker jeg, ar livet som glædespige kræver en facade og afstandstagen til andre, som ikke er helt forenelig med dig som menneske. Gensidig respekt og altid overholdelse af aftaler burde være en selvfølge men er det desværre så ikke. God jul Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. December, 2019 Aros skrev, for 4 minutter siden: Nej det er ikke for meget for langt. Du er et positivt og følsomt menneske, og de følelser bringer du med ind i jobbet. Det giver dig sårede følelser, men sådan er livet desværre og åbenbart for en følsom og oprigtig glædespige som dig. Du lærer på den hårde måde tolker jeg, ar livet som glædespige kræver en facade og afstandstagen til andre, som ikke er helt forenelig med dig som menneske. Gensidig respekt og altid overholdelse af aftaler burde være en selvfølge men er det desværre så ikke. God jul Nemtøs Glædelig jul til dig også. Tak for dine kloge ord - du gav mig i den grad noget at arbejde videre med. Håber det vil være i orden med dig at jeg benytter mig af dig via pb hvis jeg får brug for at få vendt lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 23. December, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 30 minutter siden: Et hudløst ærligt oplæg fra mig, jeg har tumlet rundt med mine refleksioner igennem et godt stykke tid. Som person har jeg som udgangspunkt en positiv tilgang til andre mennesker, at andre mennesker kun har gode reelle hensigter, og når en aftale laves så holder man det aftalte. Jeg kan mærke min tid hvor jeg har tilbudt købesex har ændret min opfattelse af mænd som benytter sig af købesex. Nogen mænd som jeg har mødt og haft gode relationer til, har løjet og løbet fra de aftaler vi har lavet. Mænd som jeg har mødt flere gange og som jeg har givet rabat, har jeg kunne konstatere at de kun har mødtes med mig fordi de fik rabat. Jeg er tit blevet såret, når jeg opdager at den relation som jeg troede der var blot var et spil for at opnå nogen fordele hos mig. Mænd som lige pludselig tror at sexen hos mig er gratis ect. (Når jeg skriver såret, så mener jeg blot såret). Jeg har ikke brug for ynk eller gode råd om at jeg bør stoppe. Jeg vil egentligt blot gøre opmærksom på at jeg har konstateret en bagside ved at tilbyde købesex, at jeg har svært ved at have tiltro til nye mænd når de retter henvendelse til mig. En side af mig selv som jeg faktisk ikke bryder mig særligt meget om. Det eneste jeg egentlig ønsker er at man respektere hinanden og ovetholder de aftaler som der laves. Er det for mener forlangt? Du har en ganske normal tilgang til tingene søde nemtøs. Uanset om det er et arbejde eller ej, så får man nogle relationer til hinanden, pige og gæst imellem og det er da en selvfølgelighed at man bliver såret og skuffet, hvis man i den forbindelse oplever at en simpelt ting som at overholde aftaler går hen og bliver brudt. Op med humøret tøsen, du er stærk, du klarer den Redigeret 23. December, 2019 af Frække Tanja 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. December, 2019 Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Glædelig jul til dig også. Tak for dine kloge ord - du gav mig i den grad noget at arbejde videre med. Håber det vil være i orden med dig at jeg benytter mig af dig via pb hvis jeg får brug for at få vendt lidt. Du er altid velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 7 minutter siden: Du har en ganske normal tilgang til tingene søde nemtøs. Uanset om det er et arbejde eller ej, så får man nogle relationer til hinanden, pige og gæst imellem og det er da en selvfølgelighed at man bliver såret og skuffet, hvis man i den forbindelse oplever at en simpelt ting som at overholde aftaler går hen og bliver brudt. Op med humøret tøsen, du er stærk, du klarer den Tak for dine søde ord. Mit humør fejler nu ikke noget og ja selvfølgelig klarer jeg den. Men spørgsmålet er blot hvordan jeg håndterer mine refleksioner og hvad jeg gør med dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 23. December, 2019 (edited) Du bevæger dig i en zone af liderlige mænd. Det er sikkert ikke så tit du får besøg af ikkeliderlige mænd, tænker jeg. Så nu breaker jeg den lige for dig: Liderlige mænd kan ikke tænke. Evnen til at tænke er kun forbeholdt de mænd som ikke er liderlige. Og jo liderlige de er....jo mindre tankevirksomhed. Sund fornuft hos en liderlig mand? Goddaw då! Glem det. Nu kommer alle galningene og råber "ti så stille underdog...jeg kan godt tænke blablablabla....." Gu ka´ de røv. Stiv pikkemand = midlertidig hjernedød. Færdig basta. Men for fanden da @Nemtøs....det ved du da godt, al det her! Det har du sikkert vidst siden du var teenager. Og hvis dit håb var at det ville ændre sig med tiden? Ja....svaret ser du i dit eget indlæg. Hvis GPerne havde et våbenskjold ville der sikkert stå: "Forvent det værste, håb på det bedste" Redigeret 23. December, 2019 af underdog40 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 23. December, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Tak for dine søde ord. Mit humør fejler nu ikke noget og ja selvfølgelig klarer jeg den. Men spørgsmålet er blot hvordan jeg håndterer mine refleksioner og hvad jeg gør med dem Jeg har måtte erfarer at jeg altid finder et svar og en løsning på et hvert "problem" via intuition og mavefornemmelse. Find ud af hvad der er bedst for DIG og reager på det Glædelig jul tøsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 23. December, 2019 Nu er det efterhånden et par år siden jeg sidst har købt sex, efter at have haft en del over 100 køb over en 10 årig periode. Jeg har haft lejlighed til at følge en masse piger komme og gå, nogle har jeg stadig kontakt med. Mange af pigerne oplever ligesom du, det ene svigt efter det andet og mister de illusioner de måske har haft om mænd. Ikke så få bliver lidt småbitre, mister enhver tillid til mænd - hvis de ikke er endt op med direkte at hade mænd. Indenfor de sidste år har jeg adskillige gange tænkt at det kunne være rart med et besøg og skannet markedet igennem for at finde en tiltalende pige, hvis åbningstider har passet med min fritid. Hver gang har jeg opgivet og tænkt tanken at jeg mødes med mistillid og at pigen fra tiden er bestilt, til jeg møder frem har gået og tænkt :"endnu en afbrænder" ., de får det til at være "lidt op ad bakke" at komme i stemning under de forhold. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. December, 2019 Bundstokken skrev, for 15 minutter siden: Nu er det efterhånden et par år siden jeg sidst har købt sex, efter at have haft en del over 100 køb over en 10 årig periode. Jeg har haft lejlighed til at følge en masse piger komme og gå, nogle har jeg stadig kontakt med. Mange af pigerne oplever ligesom du, det ene svigt efter det andet og mister de illusioner de måske har haft om mænd. Ikke så få bliver lidt småbitre, mister enhver tillid til mænd - hvis de ikke er endt op med direkte at hade mænd. Indenfor de sidste år har jeg adskillige gange tænkt at det kunne være rart med et besøg og skannet markedet igennem for at finde en tiltalende pige, hvis åbningstider har passet med min fritid. Hver gang har jeg opgivet og tænkt tanken at jeg mødes med mistillid og at pigen fra tiden er bestilt, til jeg møder frem har gået og tænkt :"endnu en afbrænder" ., de får det til at være "lidt op ad bakke" at komme i stemning under de forhold. De mænd som jeg har mødt og som har overholdt de aftaler vi har, har jeg ingen mistillid til. I mit private liv og arbejdsliv har jeg bibeholdt min tillid til begge køn. Og nej jeg hader bestemt ikke mænd. Men jeg tager stærk afstand fra folk som ikke formår at holde en aftale. Lad være med at love noget som man ikke kan/vil holde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 23. December, 2019 At skuffe og såre andre er ikke erhvervsspecifik, men en grundlæggende brist og manglende respekt for andre. Al tilgang til andre bør være præget af ordentlighed, et umiddelbart simpel ord, som efter min opfattelse rummer en dybde, som basalt set er kittet i omgangen med andre. Og nej, jeg er hverken hellig eller naiv, prøver blot at være lidt mere ordentlig 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Male 173 Skrevet 23. December, 2019 Man kan ikke gå gennem et liv uden at opleve mennesker vise både deres gode og dårlige sider, eller undgå oplevelsen af at blive såret. Personligt prøver jeg at tolke det som læring; hvad kan jeg lære af situationen, og tage med mig videre. Når det er sagt, så vil jeg mene at man som GP er lidt mere udsat end mange andre brancher. Sex er noget for de fleste ekstremt intimt, og man kommer meget tæt på hinanden. Derfor er der måske også en tendens til at blive ramt på en lidt anden måde, når man oplever folk fra deres værste sider. Jeg har dyb respekt for de GP’ere der kan rumme det, og fungere i branchen (tvivler på at jeg selv kunne, uden at ende med at tage den ene kunde og tæve den anden med). Jeg tror ikke man kan undgå at blive lidt kynisk i brancher hvor man ser både det bedste og værste af andre mennesker. Det vigtige er at lytte til sig selv, og mærke efter om man fortsat har det godt med det man laver. Kram og tanker herfra 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 23. December, 2019 Jeg har for lang tid siden lært, at nogles brister og mangel på pli ikke bør smitte af på alle de - trods alt - søde, ærlige og oprigtige mænd, der rent faktisk findes derude Der er brådne kar, javist - det er der indenfor alle livets aspekter - men de får hvad de giver ud - universet har en måde at rette op på tingene - en gang imellem tager det bare noget tid... og - lad være med at give rabat til nogen - husk at indenfor denne brance er sex sex, og resten er en bonus.. knus og glædelig jul 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 23. December, 2019 Kan godt forstå at det går ind og rammer nogen følelser hos dig, for selvfølgelig bliver du såret når du viser tiltro og respekt, men ikke får den igen. det er der intet forkert i, og du forlanger ikke for meget ved at forlange den respekt desværre er det en downsite, at mennesker har flere og værre sider som man ikke lige regner med. jeg havde en rigtig øv oplevelse med en gæst, det er nogen måneder tilbage i tiden og jeg havde ikke mødt ham før. Han gjorde noget så grænseoverskridende at jeg vitterligt ikke kunne tro, at det var sandt. Men det var det - og det var svært. Jeg tog mig en tænker, og blev enig med mig selv om at han ikke måtte få lov at ødelægge det for mig : han var en ud af mange, og den ene er ikke ens betydende med at alle er idioter, og hvis han får lov at fylde vil jeg blive mistroisk over for alle : de få, hvor det er nødvendigt, men også alle dem som ikke har fortjent min mistro. Og det syntes jeg ikke at jeg kunne byde dem. Vi får et perspektiv på mænd, der desværre også viser nogen sider, som ikke er de bedste. Men det samme gør en del mænd der køber vel også om os kvinder? jeg vil råde dig til at mærke efter hvor meget det fylder for dig, når du har vist en kunde tillid og de har svigtet den, og hvis det fylder en del så må du lave nogen nye retningslinjer : fx at der ikke er nogen rabat, til nogen. At en kunde bliver blacklistet hvis han ikke møder op osv. hvad end der passer dig bedst. god jul til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 23. December, 2019 Hej Nemtøs. Vi har desværre aldrig mødt hinanden, da jeg stort set aldrig kommer til Jylland, men vi har skrevet sammen ,i de forskellige tråde. Vi er ikke altid helt enige, men sådan skal det også være. Personligt er det sindsygt vigtigt for mig aldrig ,at svigte en aftale, både inde for dette område og i alle andre dele af livet. Jeg har været nødt til at aflyse nogle aftaler, med G.P.ere, og de har også aflyst over for mig, Sygdom er jo hver mand ejer. Osv. Men jeg har ALDRIG svigtet en pige ved at undlade at møde op. Det kommer heller ikke til ske , med mindre jeg er røget 6 fod under jorden Så der er nogle mænd der respektere jer skønne piger. Kys fra en gl Bamse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 23. December, 2019 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Et hudløst ærligt oplæg fra mig, jeg har tumlet rundt med mine refleksioner igennem et godt stykke tid. Som person har jeg som udgangspunkt en positiv tilgang til andre mennesker, at andre mennesker kun har gode reelle hensigter, og når en aftale laves så holder man det aftalte. Jeg kan mærke min tid hvor jeg har tilbudt købesex har ændret min opfattelse af mænd som benytter sig af købesex. Nogen mænd som jeg har mødt og haft gode relationer til, har løjet og løbet fra de aftaler vi har lavet. Mænd som jeg har mødt flere gange og som jeg har givet rabat, har jeg kunne konstatere at de kun har mødtes med mig fordi de fik rabat. Jeg er tit blevet såret, når jeg opdager at den relation som jeg troede der var blot var et spil for at opnå nogen fordele hos mig. Mænd som lige pludselig tror at sexen hos mig er gratis ect. (Når jeg skriver såret, så mener jeg blot såret). Jeg har ikke brug for ynk eller gode råd om at jeg bør stoppe. Jeg vil egentligt blot gøre opmærksom på at jeg har konstateret en bagside ved at tilbyde købesex, at jeg har svært ved at have tiltro til nye mænd når de retter henvendelse til mig. En side af mig selv som jeg faktisk ikke bryder mig særligt meget om. Det eneste jeg egentlig ønsker er at man respektere hinanden og ovetholder de aftaler som der laves. Er det for mener forlangt? Super indlæg du her har begået, det sætter nogle tanker igang. allerførst så handler GP erhvervet om føelser, har GP,en ingen føelser klager vi hinder og kalder hende en kold skid, og har hun for mange misbruger nogle det, personligt har jgvaldrig mødt Nemtøs, har spurgt på et møde for 1-2 år siden, men det var mens jeg varci mofinbehandling, efter en størrelse kræftoperation, og forespørgeslen var ikke særlig begavet, af den grund, så det blev et afslag. Men jeg forstår udemærket skrivet, og følserne der ligge bag, det er svært og undgå og blive lidt fascineret af hinanden, - kunde,sælger forhold, vi er jo tæt på hinanden, og for mit vedkommende taler jeg med GP.er som jeg ikke kunne drømme om og tale med andre om, jeg tror det er i dette krydsfelt af føelser, begær, og fascinationen af det andet mennesker, følserne tager overhånd, fro begge partnere . Hvordan vi undgår det ? Tja, for mit vedkommende handler det om, ikke og besøge den samme pige for mange gange, og/ eller lade være med og komme for tæt på, meeen for pokker det er svært, når tøsen er god. knus og pas nu godt på hinanden der er ikke andre der gør servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. December, 2019 MizzAnne skrev, for 56 minutter siden: Jeg har for lang tid siden lært, at nogles brister og mangel på pli ikke bør smitte af på alle de - trods alt - søde, ærlige og oprigtige mænd, der rent faktisk findes derude Der er brådne kar, javist - det er der indenfor alle livets aspekter - men de får hvad de giver ud - universet har en måde at rette op på tingene - en gang imellem tager det bare noget tid... og - lad være med at give rabat til nogen - husk at indenfor denne brance er sex sex, og resten er en bonus.. knus og glædelig jul Hvis jeg havde haft samme tilgang som dig, havde jeg ikke stået med de overvejelser som jeg har nu. Det er fint du er i stand til at håndtere som du gør - hatten af for dig. Rigtig glædelig jul til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 23. December, 2019 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Et hudløst ærligt oplæg fra mig, jeg har tumlet rundt med mine refleksioner igennem et godt stykke tid. Som person har jeg som udgangspunkt en positiv tilgang til andre mennesker, at andre mennesker kun har gode reelle hensigter, og når en aftale laves så holder man det aftalte. Jeg kan mærke min tid hvor jeg har tilbudt købesex har ændret min opfattelse af mænd som benytter sig af købesex. Nogen mænd som jeg har mødt og haft gode relationer til, har løjet og løbet fra de aftaler vi har lavet. Mænd som jeg har mødt flere gange og som jeg har givet rabat, har jeg kunne konstatere at de kun har mødtes med mig fordi de fik rabat. Jeg er tit blevet såret, når jeg opdager at den relation som jeg troede der var blot var et spil for at opnå nogen fordele hos mig. Mænd som lige pludselig tror at sexen hos mig er gratis ect. (Når jeg skriver såret, så mener jeg blot såret). Jeg har ikke brug for ynk eller gode råd om at jeg bør stoppe. Jeg vil egentligt blot gøre opmærksom på at jeg har konstateret en bagside ved at tilbyde købesex, at jeg har svært ved at have tiltro til nye mænd når de retter henvendelse til mig. En side af mig selv som jeg faktisk ikke bryder mig særligt meget om. Det eneste jeg egentlig ønsker er at man respektere hinanden og ovetholder de aftaler som der laves. Er det for mener forlangt? Ok den tager vi lige på den hurtige måde !!!! Det er da naturligvis ikke for meget forlangt at du forventer at gutterne overholder deres aftaler, men meget mere end det, er måske nok at håbe på for meget. Du ønsker at få penge ud af jeres møde og det er da helt ok, men så kan man heller ikke forvente, hverken loyalitet eller meget andet, fra mange af fyrene Du beder om loyalitet i et forhold der fra starten af ikke er et lige forhold, og det er der rigtig mange mænd der godt kan give dig, men ikke alle Hvis du nu tilgengæld laver en aftale med en mand som mig, hvor du aldrig ville forvente en skid, ja så ville du aldrig blive skuffet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afn2206 87 Skrevet 23. December, 2019 God og Glædelig jul smukke Nemtøs har virkeligt nydt dine billeder jeg har også lært at man ikke skal stole på nogen mvh Fn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. December, 2019 Toddy skrev, for 1 minut siden: Ok den tager vi lige på den hurtige måde !!!! Det er da naturligvis ikke for meget forlangt at du forventer at gutterne overholder deres aftaler, men meget mere end det, er måske nok at håbe på for meget. Du ønsker at få penge ud af jeres møde og det er da helt ok, men så kan man heller ikke forvente, hverken loyalitet eller meget andet, fra mange af fyrene Du beder om loyalitet i et forhold der fra starten af ikke er et lige forhold, og det er der rigtig mange mænd der godt kan give dig, men ikke alle Hvis du nu tilgengæld laver en aftale med en mand som mig, hvor du aldrig ville forvente en skid, ja så ville du aldrig blive skuffet Jeg forventer ikke loyalitet, men at aftaler overholdes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. December, 2019 afn2206 skrev, for 3 minutter siden: God og Glædelig jul smukke Nemtøs har virkeligt nydt dine billeder jeg har også lært at man ikke skal stole på nogen mvh Fn Tak - du må også have en dejlig og glædelig jul. Dejligt du husker mine billeder og har sat pris på dem. Jeg er nok en smule godtroende - og det giver mig smæk på den ufede måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. December, 2019 Emmalie skrev, for 45 minutter siden: Kan godt forstå at det går ind og rammer nogen følelser hos dig, for selvfølgelig bliver du såret når du viser tiltro og respekt, men ikke får den igen. det er der intet forkert i, og du forlanger ikke for meget ved at forlange den respekt desværre er det en downsite, at mennesker har flere og værre sider som man ikke lige regner med. jeg havde en rigtig øv oplevelse med en gæst, det er nogen måneder tilbage i tiden og jeg havde ikke mødt ham før. Han gjorde noget så grænseoverskridende at jeg vitterligt ikke kunne tro, at det var sandt. Men det var det - og det var svært. Jeg tog mig en tænker, og blev enig med mig selv om at han ikke måtte få lov at ødelægge det for mig : han var en ud af mange, og den ene er ikke ens betydende med at alle er idioter, og hvis han får lov at fylde vil jeg blive mistroisk over for alle : de få, hvor det er nødvendigt, men også alle dem som ikke har fortjent min mistro. Og det syntes jeg ikke at jeg kunne byde dem. Vi får et perspektiv på mænd, der desværre også viser nogen sider, som ikke er de bedste. Men det samme gør en del mænd der køber vel også om os kvinder? jeg vil råde dig til at mærke efter hvor meget det fylder for dig, når du har vist en kunde tillid og de har svigtet den, og hvis det fylder en del så må du lave nogen nye retningslinjer : fx at der ikke er nogen rabat, til nogen. At en kunde bliver blacklistet hvis han ikke møder op osv. hvad end der passer dig bedst. god jul til dig Rigtig god jul til dig også og tak for dit råd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 @Nemtøs jeg er rigtig ked af at det rammer dig så hårdt. For det er der sq ikke nogle af jer der er tjent med.. Og jeg ved jo ud fra mange af dine indlæg at du jo ikke er en "normal GP der sprøjter kunder ud af døren", men at du kun har nogle ganske få da du gør det af lyst og når du har lyst.. (vil lige tilføje at det på INGEN MÅDE siges her at andre GP'er IKKE gør det a lyst) Så selvfølgelig er det klart at du lægger flere følelser i hvert besøg. Og det synes jeg sq er prisværdigt. Og så kommer bagsiden af medaljen.. For ved det, ja så bliver du bare også hårdere ramt.. Og intet ondt i det.. Men som skrevet før, så når vi mænd laver aftaler. Ja så ER DET sq det nederste hoved der styre.. Al hjerne funktion er sendt derned.. Og derved er der sq også nogle der ikke lige får tænkt over at melde afbud.. Og jeg må sige at det kendskab jeg har til nogle mænd herinde. Ja så er det også nok for dem bare at få lavet aftalen imens de tager en spiller.. Og så videre til næste pige.. Sorry to say.. Men op med hovedet.. Vi er altså stadig nogle der er til at stole på og værd at satse på. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 23. December, 2019 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Et hudløst ærligt oplæg fra mig, jeg har tumlet rundt med mine refleksioner igennem et godt stykke tid. Som person har jeg som udgangspunkt en positiv tilgang til andre mennesker, at andre mennesker kun har gode reelle hensigter, og når en aftale laves så holder man det aftalte. Jeg kan mærke min tid hvor jeg har tilbudt købesex har ændret min opfattelse af mænd som benytter sig af købesex. Nogen mænd som jeg har mødt og haft gode relationer til, har løjet og løbet fra de aftaler vi har lavet. Mænd som jeg har mødt flere gange og som jeg har givet rabat, har jeg kunne konstatere at de kun har mødtes med mig fordi de fik rabat. Jeg er tit blevet såret, når jeg opdager at den relation som jeg troede der var blot var et spil for at opnå nogen fordele hos mig. Mænd som lige pludselig tror at sexen hos mig er gratis ect. (Når jeg skriver såret, så mener jeg blot såret). Jeg har ikke brug for ynk eller gode råd om at jeg bør stoppe. Jeg vil egentligt blot gøre opmærksom på at jeg har konstateret en bagside ved at tilbyde købesex, at jeg har svært ved at have tiltro til nye mænd når de retter henvendelse til mig. En side af mig selv som jeg faktisk ikke bryder mig særligt meget om. Det eneste jeg egentlig ønsker er at man respektere hinanden og ovetholder de aftaler som der laves. Er det for mener forlangt? Hej Nemtøs. Selvfølgelig skal man respektere hinanden og overholde aftaler, grænser osv, og udvise almindelig pli og ordentlighed. Min lille kæphest i denne type diskussioner er nok desværre at sex får både de bedste og de værste sider frem i os (og penge måske kun de værste). Det at du kan blive såret over at blive behandlet dårligt lyder bare for mig som at du ikke er blevet en kold skid, men har bevaret dig selv. Og må det altid være sådan. Lad ikke idioterne vinde over dig. Der blev smidt et virkelig fedt nummer om det i musiktråden for et par måneder siden, og det er et budskab man virkelig bør tage til sig: MC5tooge2 skrev, den 11.7.2019 at 13:46: Nok den mest intens band jeg nogensinde har set live. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. December, 2019 Varmemester skrev, for 10 minutter siden: @Nemtøs jeg er rigtig ked af at det rammer dig så hårdt. For det er der sq ikke nogle af jer der er tjent med.. Og jeg ved jo ud fra mange af dine indlæg at du jo ikke er en "normal GP der sprøjter kunder ud af døren", men at du kun har nogle ganske få da du gør det af lyst og når du har lyst.. (vil lige tilføje at det på INGEN MÅDE siges her at andre GP'er IKKE gør det a lyst) Så selvfølgelig er det klart at du lægger flere følelser i hvert besøg. Og det synes jeg sq er prisværdigt. Og så kommer bagsiden af medaljen.. For ved det, ja så bliver du bare også hårdere ramt.. Og intet ondt i det.. Men som skrevet før, så når vi mænd laver aftaler. Ja så ER DET sq det nederste hoved der styre.. Al hjerne funktion er sendt derned.. Og derved er der sq også nogle der ikke lige får tænkt over at melde afbud.. Og jeg må sige at det kendskab jeg har til nogle mænd herinde. Ja så er det også nok for dem bare at få lavet aftalen imens de tager en spiller.. Og så videre til næste pige.. Sorry to say.. Men op med hovedet.. Vi er altså stadig nogle der er til at stole på og værd at satse på. Det er ikke aflysninger som fylder mest hos mig - det ved jeg er et vilkår som jeg skal kunne rumme. Det er heller ikke den unge mand i 20 års alderen som udgiver sig for at være en moden mand med meget frække fantasier, som vel har skrevet omkring 20-30 fantasier til mig fra forskellige mails og som altid aflyser med samme begrundelse hver gang. Tænder på fantasierne, og hver gang håber jeg han er ægte. Mænd som jeg har mødt, som efterfølgende brænder mig af på den ene eller anden måde - de sårer mig. Det har medført at jeg er "ekstra på vagt" som gør at jeg ofte bliver "bitchy og mistroisk" overfor nye mænd, og ofte ikke får lavet en aftale når jeg søger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg