Hop til indhold
Guest Nemtøs

Svært at have tiltro til andre

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Det  er  ikke  aflysninger  som  fylder  mest  hos  mig  - det  ved  jeg  er  et  vilkår som  jeg  skal  kunne  rumme. 

Det  er  heller  ikke  den  unge  mand  i 20 års  alderen  som  udgiver  sig  for  at  være  en  moden  mand  med  meget  frække  fantasier, som  vel  har  skrevet  omkring 20-30 fantasier  til  mig  fra  forskellige  mails  og  som  altid  aflyser  med samme  begrundelse  hver  gang.  Tænder  på  fantasierne, og hver  gang  håber  jeg  han  er  ægte. 

Mænd  som  jeg  har  mødt, som  efterfølgende  brænder  mig  af  på  den  ene  eller  anden  måde  - de  sårer mig. 

Det har  medført at jeg  er  "ekstra på vagt" som  gør  at  jeg  ofte bliver  "bitchy og  mistroisk" overfor  nye  mænd, og  ofte  ikke  får  lavet  en  aftale  når  jeg  søger.  

Aaahhhh.. Den del fangede jeg så desværre ikke lige i dit skriv.. Sorry... 

Men FUCK hva er det da for nogle biiiiib mænd???? Det er sq da under lavmål at gøre sådan.. 

Ja så forstår jeg MEGET BEDRE hvorfor du bliver såret.. For du har jo allerede givet noget af dig selv ved at have mødt dem et x antal gange inden.. 

Sorry drenge.. Der må i sq lige spænde hjelmen og komme ind i kampen og være ærlig.. Det er sq da det mindste i kan gøre.. For det er jo en person, et menneske i har besøgt.. Ikke en dukke.. Men kunne være i sku starte med at gå til de dukke bordeller istedet??? 

Ja undskyld min opsang @Nemtøs.. Men det er bare IKKE ok.. Det gør mig sq gal på mit eget køn.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Varmemester skrev, for 4 minutter siden:

Aaahhhh.. Den del fangede jeg så desværre ikke lige i dit skriv.. Sorry... 

Men FUCK hva er det da for nogle biiiiib mænd???? Det er sq da under lavmål at gøre sådan.. 

Ja så forstår jeg MEGET BEDRE hvorfor du bliver såret.. For du har jo allerede givet noget af dig selv ved at have mødt dem et x antal gange inden.. 

Sorry drenge.. Der må i sq lige spænde hjelmen og komme ind i kampen og være ærlig.. Det er sq da det mindste i kan gøre.. For det er jo en person, et menneske i har besøgt.. Ikke en dukke.. Men kunne være i sku starte med at gå til de dukke bordeller istedet??? 

Ja undskyld min opsang @Nemtøs.. Men det er bare IKKE ok.. Det gør mig sq gal på mit eget køn.. 

Ønsker  ikke  nogen  debat  herinde.  

Jeg er  ikke  tilfreds  med  den  mistillid  jeg  møder  andre i den  dialog  vi har... men jeg  kan  ikke  bare  være  ligeglad. Det  er  nok  kernen  i  mit  lille  dilemma 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror på, at mange har tiltro til dig @Nemtøs

Din ærlighed skinner igennem alle dine skriv.

Det kan måske skræmme nogen af dem du har mødt, at din ærlighed er stor og så tør de ikke være ærlige.

Måske det er noget vrøvl jeg skriver, men jeg mener helt klart at du ikke har fortjent at miste tiltro til de gode mænd, fordi der er nogen som ikke kan finde ud af at være ok, over for dig.

Ønsker dig mange troværdige oplevelser i fremtiden.

Glædelig jul 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Ønsker  ikke  nogen  debat  herinde.  

Jeg er  ikke  tilfreds  med  den  mistillid  jeg  møder  andre i den  dialog  vi har... men jeg  kan  ikke  bare  være  ligeglad. Det  er  nok  kernen  i  mit  lille  dilemma 

Du SKAL fanme heller ikke være ligeglad.. For som @Lauersen har skrevet, citat, "du ikke er blevet en kold skid, men har bevaret dig selv" og det er det der gør dig DIG.. (kan ikke lige på mobilen få skriften stor igen.. :lol:

Så for guds skyld bevar dig selv i alt det her.. Og når du gør det, ja så bliver du ramt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære nemtøs. 

Der er to pointer jeg tænker kunne hjælpe dig. 

For det første tager det lang tid at opbygge tillid og der skal  kun en dårlig oplevelse til at bryde tilliden igen. Er det overhovedet muligt at have tillid til mennesker du kun har skrevet med eller kun har mødt en til to gange?

For det andet er handler det ikke om dig, men om branchen i al almindelighed. Det vil sige, at du ikke skal tage det personligt da alle GP oplever samme tendens som dig.

God jul til dig og læserne i denne interessante tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hotman1970 skrev, for 6 minutter siden:

Kære nemtøs. 

Der er to pointer jeg tænker kunne hjælpe dig. 

For det første tager det lang tid at opbygge tillid og der skal  kun en dårlig oplevelse til at bryde tilliden igen. Er det overhovedet muligt at have tillid til mennesker du kun har skrevet med eller kun har mødt en til to gange?

For det andet er handler det ikke om dig, men om branchen i al almindelighed. Det vil sige, at du ikke skal tage det personligt da alle GP oplever samme tendens som dig.

God jul til dig og læserne i denne interessante tråd. 

Når  jeg  møder  et  andet  menneske I denne  her  verden  så  har  jeg  100 % tillid  til  manden.  Jeg  vil  ikke  kunne  dyrke  sex  med  et  fremmed  menneske, som  jeg  er  usikker  på  eller  ikke  stoler  på.  Jeg  giver  manden  min  ægte  liderlighed  - der  er  intet  fake  eller  laden  som  om.  Leger  tit  lidt  hårdere  lege  som  facefuck, fist, smæk, dominans  ect.  Det  kræver tillid...og  heldigvis  har  jeg  aldrig  været  udsat  for  at mine  grænser  er  blevet overtrådt i legen. 

Og  rigtig  god  jul  til dig også. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede

Giver du ikke rabat fordi du gerne vil have personen kommer igen? Såfald, hvad er problemet så i, at personen kommer igen grundet rabatten? Den forstår jeg ikke helt... 

Jeg formoder ikke, at en person som ikke gider dig, udelukkende besøger dig grundet rabatten. Tænker forskellen ligger i, at har du 2 kvinder du gerne vil besøge, så vælger du hende med rabatten. Ja rabatten får da også en til at føle sig værdsat ( som mand) og man vil da helst besøge en kvinde, hvor man er værdsat. Så den vej rundt kan det også være udslagsgivende.

Afbrænder slipper du nok aldrig for. Købesex tiltrækker desværre også bunden af Mænd. Sådanne Mænd afspejler ikke mænd generelt i min optik! Er ret sikker på, at de fleste mænd jeg omgåes med, naturligvis respekterer aftaler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 24.12.2019 at 00:01:

Leger  tit  lidt  hårdere  lege  som  facefuck, fist, smæk, dominans  ect.  Det  kræver tillid...og  heldigvis  har  jeg  aldrig  været  udsat  for  at mine  grænser  er  blevet overtrådt i legen. 

Kære Nemtøs

Først så vil jeg ønske dig en glædelig jul og et kommende godt nytår.

Herefter så må jeg sige at jeg intet forstår, som i overhovedet intet! Når man laver et tilbud med en rabet så er det noget du selv har valgt. At du så bagefter bliver skuffet over at gæsten kom pga. at der var rabat. Jeg tror at du bare skal være glad for at der kom en gæst til dig den dag!

Der sidder piger rundt omkring i det danske land, som hver dag kæmper med at holde priserne oppe i deres forretninger og de må slås med rabatter og tilbud fra både danske og udenlandske damer.

Men med alle de frække ting som du tilbyder, så kan jeg da slet ikke forstå at du ikke skifter navn til LADY-TØS og hæver dine priser istedet for at sætte med ned..

Det var blot en tanke herfra, med ønsket om en god dag.

Madame Elisabeht

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 6 minutter siden:

Kære Nemtøs

Først så vil jeg ønske dig en glædelig jul og et kommende godt nytår.

Herefter så må jeg sige at jeg intet forstår, som i overhovedet intet! Når man laver et tilbud med en rabet så er det noget du selv har valgt. At du så bagefter bliver skuffet over at gæsten kom pga. at der var rabat. Jeg tror at du bare skal være glad for at der kom en gæst til dig den dag!

Der sidder piger rundt omkring i det danske land, som hver dag kæmper med at holde priserne oppe i deres forretninger og de må slås med rabatter og tilbud fra både danske og udenlandske damer.

Men med alle de frække ting som du tilbyder, så kan jeg da slet ikke forstå at du ikke skifter navn til LADY-TØS og hæver dine priser istedet for at sætte med ned..

Det var blot en tanke herfra, med ønsket om en god dag.

Madame Elisabeht

Kære  Madame Elisabeth

Også  glædelig jul  og  et  godt  nytår til dig. 

Det  er  ikke  rabatten  der  er  vigtig for  mig, jeg  har  set  et  par  mænd, kan  tælles  på  1 hånd  som  jeg  dels  har  opfattet  at  der  har  været  en  særlig  relation imellem  os, eller  vi  har  mødtes  1-2 gange  om  ugen.  De  mænd  har  jeg  på  eget  initiativ  sat  beløbet  ned, der  hvor kæden  hopper  af  for  mig  er  når aftaler  brydes. Særligt  når  det  er  mænd  som jeg  har  oplevet  en  særlig  relation  til. 

Når  jeg  opdager, at  disse  mænd har  løjet  direkte op i  mit  ansigt, og  for  mig  uden  grund.  Har  set  en  mand  med  jævne  mellemrum, sidste  møde  fortæller  hen  at  hans  økonomi  er stram  og  der  vil  gå  et  stykke  tid  før  det  er  muligt  at  ses  igen. I samme  uge  får  jeg  besked  fra  manden  om  at  han  skal  købe  sig  nogen  lækre  damer... ønsker  ham   blot  god  fornøjelse... 

Jeg  kunne  nævne  flere  eksempler.

Jeg  fatter ikke  denne  måde at  nogen  mænd  har  behov  for  at  opføre  sig på. 

Jeg  har  et ønske  om  at  kunne lave  ukompliceret aftaler, med  gensidige  frække oplevelser kombineret  med  lommepenge til  mig.  Et  simpelt  ønske, men  som kan  være  ganske  svært  at  få  udlevet. 

Lady-tøs  er et dejligt  navn <3

De  bedste hilsner 

Nemtøs 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Kære Nemtøs♥️

Jeg forstår dig godt.

Jeg har også mænd som jeg har givet ekstra, længere tid etc etc. Mænd som jeg har kendt i mange år. Og givet specielle priser osv. Og selv om jeg ikke ejer dem eller omvendt. Så får jeg et stik i hjertet, når jeg opdager de besøger andre piger, på mit faste sted i Kbh.

En lille side bemærkning - Efter jeg fik lavet mine bryster mindre, er gæster som jeg har kendt i 10 år og mere forsvundet. Mænd som jeg har set hver uge i alle de år. Mænd som jeg har spist frokoster osv med. Mænd hvor jeg har husket deres fødselsdage osv. Selvfølgelig forstår jeg godt at bryster betyder meget ( for nogle ), men at de betyder SÅ meget, at man ligefrem forsvinder, det føles sært. 

For som du selv er lidt inde på - Man ønsker jo ikke at være mistroisk, og ende op med at være så påpasselig at man ikke kan nyde mændene, sexen osv. Men man vil heller ikke satse mere af sig selv end man kan tåle og miste ♥️

God Jul er lidt forsent - Men Godt Nytår♥️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 4 minutter siden:

Kære Nemtøs♥️

Jeg forstår dig godt.

Jeg har også mænd som jeg har givet ekstra, længere tid etc etc. Mænd som jeg har kendt i mange år. Og givet specielle priser osv. Og selv om jeg ikke ejer dem eller omvendt. Så får jeg et stik i hjertet, når jeg opdager de besøger andre piger, på mit faste sted i Kbh.

En lille side bemærkning - Efter jeg fik lavet mine bryster mindre, er gæster som jeg har kendt i 10 år og mere forsvundet. Mænd som jeg har set hver uge i alle de år. Mænd som jeg har spist frokoster osv med. Mænd hvor jeg har husket deres fødselsdage osv. Selvfølgelig forstår jeg godt at bryster betyder meget ( for nogle ), men at de betyder SÅ meget, at man ligefrem forsvinder, det føles sært. 

For som du selv er lidt inde på - Man ønsker jo ikke at være mistroisk, og ende op med at være så påpasselig at man ikke kan nyde mændene, sexen osv. Men man vil heller ikke satse mere af sig selv end man kan tåle og miste ♥️

God Jul er lidt forsent - Men Godt Nytår♥️

<3  tak for  dine  ord  og  forståelse. 

Det  er  stadig  lidt  jul, så  bestemt  ikke  for  sent at  jeg  også  ønsker  dig  et  par  gode juledage  samt  et  godt  nytår. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mennesker er følelsesmæssigt forskellige.  Nogle mennesker tror altid det bedste om andre, og bliver ofte skuffede når de opdager, at såmænd blot er almindelige gennemsnitsmennesker med både gode og dårlige sider.  Jeg har mødt mange mennesker på livet vej, der kan blive helt vildt fascineret over nye mennesker (fremmede mennesker) de møder på livets vej.  Typisk er der næsten ingen grænser hvor fantastiske disse mennesker beskrives og opfattes.  Fakta er nok snarere, at de reelt ikke ved det, men af forskellige årsager ønsker det - Altså deres indtryk er i høj grad styrret af ønsketænkning.  

Nogle vil kalde det naivitet, andre vil måske blot sige "Det er helt ok at blive fascineret, føle tiltrækning m.v. men husk nu på, at tillid fordre kendskab, det tager altså tid at opbygge en solid tillid modsat at have forventninger.

Man kan sagtens leve og have samvær med andre uden at man så pludselig skal betegnes som mistroisk, fordi man er bekendt med at tillid er noget man opbygger, ikke noget man pr. automatisk modtager

Hvad kan man så bruge den slags til i en branche hvor der købes sex ?  Tja...  lidt enkelt formuleret skal man nok engang imellem huske sig selv på præmissen "Jeg smider nogle penge og du tilbyder en seksuel oplevelse".   Fungerede det til begges tilfredsstillelse kan det være at parterne gentager successen.  Begge parter har nogle forventninger til et besøg, som typisk kan formuleres til et enkelt  og simpelt regelsæt fra kvindens side.  Det kan være noget i stil med "Du skal holde din aftale, komme til tiden, gå når tiden er slut, respektere mine grænser, optræde som en gentlemen osv osv"    

Fra mandens side vil det typisk være "Du skal holde din aftaler, du skal levere på det aftalte, du skal ligne kvinden på billederne, du skal være service-mindet, engageret, gøre det frivilligt og kunne lide sex".

Det er meget forsimplet, og det er jo fint at begge parter kan få dækket en masse andre behov i det korte tidsrum et besøg varer.  Så længe ingen af parterne enten konfrontere hinanden med de "ekstra behov" der opfyldes eller læser om det, er alt jo som det skal være, uagtet at mange kalder det for illusioner.  Illusioner behøver såmænd ikke at være skadelige. De kan være meget stimulerende.  Tænk bare på film, teater osv.   Det er bestemt skønt at man som mand efter et besøg, føler at kvinden synes man er et fantastisk menneske eller omvendt at kvinden føler at hun i mandens øjne er helt unik og man har noget "særligt".

Sådan kan det faktisk også godt forholde sig, men det er nok mere undtagelsen end reglen, og når illusionerne brister afføder det typisk stor skuffelse, og det er så her man lige skal dvæle lidt med præmissen om hvad købesex egentligt handler om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 8 timer siden:

Kære Nemtøs♥️

Jeg forstår dig godt.

@TrineTEase_

Det lyder da mere end sært?

Nu kan der jo ske ting i vi mænds liv, der gør at vi stopper med at besøge GP'ere i almindelighed eller endog enkelte i særdeleshed, men at mange 'gamle' kendige pludselig forsvinder samtidigt?

Hvis man(d) fravælger dit selskab pga. dine nye bryster tyder det i bedste fald  på en meget overfladisk tankegang, i værste fald en yderst kynisk livsstil.

Du bliver da ikke mindre behagelig af at få ordnet brysterne, og nu hvor jeg har oplevet dig, må jeg sige at de klæder dig helt fantastisk.

Problemer i denne her verden er nok, at pengene i sidste ende styrer det hele, både for Gp'ere og mænd, men derfor kan man da godt forsøge at tage hensyn til andre mennesker.

Men du skal bare op på hesten igen og bare være dig selv,   jeg kunne jo se at du var jublende glad for dine nye bryster og det skal ingen da tage fra dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 timer siden:

Det  er  ikke  rabatten  der  er  vigtig for  mig, jeg  har  set  et  par  mænd, kan  tælles  på  1 hånd  som  jeg  dels  har  opfattet  at  der  har  været  en  særlig  relation imellem  os, eller  vi  har  mødtes  1-2 gange  om  ugen.  De  mænd  har  jeg  på  eget  initiativ  sat  beløbet  ned, der  hvor kæden  hopper  af  for  mig  er  når aftaler  brydes. Særligt  når  det  er  mænd  som jeg  har  oplevet  en  særlig  relation  til. 

Når  jeg  opdager, at  disse  mænd har  løjet  direkte op i  mit  ansigt, og  for  mig  uden  grund.  Har  set  en  mand  med  jævne  mellemrum, sidste  møde  fortæller  hen  at  hans  økonomi  er stram  og  der  vil  gå  et  stykke  tid  før  det  er  muligt  at  ses  igen. I samme  uge  får  jeg  besked  fra  manden  om  at  han  skal  købe  sig  nogen  lækre  damer... ønsker  ham   blot  god  fornøjelse... 

Jeg  kunne  nævne  flere  eksempler.

Jeg  fatter ikke  denne  måde at  nogen  mænd  har  behov  for  at  opføre  sig på. 

Måske er jeg bare træt, men jeg forstår ikke hvilke aftaler der er brudt? Og hvilke løgne du har taget ham / dem i? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @Nemtøs for det første er det dit levebrød, giv ingen rabat, være professionel omkring dine ydelser, der er rigtigt mange mænd der gerne vil være venner med jer piger, i håbet om at få noget god sex til billige penge, stop det nu, det vil kun sprede sig som ringe i vandet. Har du givet en rabat, så kommer den næste, hvorfor skal han ikke have rabat. Måske kommer personen til at prale lidt her på EG som er set før, så køre lavinen.

Til alle fyre, vis pigerne respekt lad være med at prøve på at få rabat, lad pigerne passe deres job til glæde for os alle.

Måske vil de være i branchen i længere tid,

Og forhåbentlig give hvad vi som bruger efterspørger.

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 1 time siden:

Kære @Nemtøs for det første er det dit levebrød, giv ingen rabat, være professionel omkring dine ydelser, der er rigtigt mange mænd der gerne vil være venner med jer piger, i håbet om at få noget god sex til billige penge, stop det nu, det vil kun sprede sig som ringe i vandet. Har du givet en rabat, så kommer den næste, hvorfor skal han ikke have rabat. Måske kommer personen til at prale lidt her på EG som er set før, så køre lavinen.

Til alle fyre, vis pigerne respekt lad være med at prøve på at få rabat, lad pigerne passe deres job til glæde for os alle.

Måske vil de være i branchen i længere tid,

Og forhåbentlig give hvad vi som bruger efterspørger.

Hilsen

Zaq

Det  er  ikke  mit  levebrød  og  er  ikke  økonomisk  trængt.  På  den  måde  har  jeg  en  fordel, jeg  laver  kun  aftaler  når  jeg har  tid  og  lyst. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har jeg ikke sagt,  det er jo dine egne beslutning, men pas på med rabat,

Det med at man føler sig svigtet af kunder, det er uheldigt, men i har jo ikke kontrakt.

Jeg har selv haft flere faste piger som jeg har besøgt, pludselig finder man måske en kæreste, også er det nok ikke i starten af et nyt forhold, at man besøger glædespiger.

Der kan være andre forhold som arbejde eller lignende.

Også så længe at i ikke ses private.

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 31 minutter siden:

Det har jeg ikke sagt,  det er jo dine egne beslutning, men pas på med rabat,

Det med at man føler sig svigtet af kunder, det er uheldigt, men i har jo ikke kontrakt.

Jeg har selv haft flere faste piger som jeg har besøgt, pludselig finder man måske en kæreste, også er det nok ikke i starten af et nyt forhold, at man besøger glædespiger.

Der kan være andre forhold som arbejde eller lignende.

Også så længe at i ikke ses private.

Hilsen

Zaq

Jeg tror  du  misforstår  mig  og mit  indlæg.  Det  handler  om  meget  simpelt  om  at  de  aftaler  der  laves  bliver  holdt eller  man  aflyser.  At  man  ikke  lover  noget  som  man  ikke  kan/vil  holde. 

Der  var  et  opslag  i forgårs  med  en  gp  der  var  gået  glip  af  2 timers  løn,  det  økonomiske  aspekt  er  langt  fra  det  vigtigste  for  mig. Men  at  vi  som  ansvarlige  voksne  mennesker  holder  hvad  vi  stiller  hinanden  i udsigt.  

Kunne  jeg  kneppe  gratis, ja det  kunne  jeg sagtens, men  når  jeg  tilbyder  købesex  er  det  mig  der  sætter  min  egen  pris, og  mit  valg  om  jeg  tilbyder  rabat  enten  i  form  af  mere  tid  eller  lavere  pris ved  regelmæssige møder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...