Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Det er ikke aflysninger som fylder mest hos mig - det ved jeg er et vilkår som jeg skal kunne rumme. Det er heller ikke den unge mand i 20 års alderen som udgiver sig for at være en moden mand med meget frække fantasier, som vel har skrevet omkring 20-30 fantasier til mig fra forskellige mails og som altid aflyser med samme begrundelse hver gang. Tænder på fantasierne, og hver gang håber jeg han er ægte. Mænd som jeg har mødt, som efterfølgende brænder mig af på den ene eller anden måde - de sårer mig. Det har medført at jeg er "ekstra på vagt" som gør at jeg ofte bliver "bitchy og mistroisk" overfor nye mænd, og ofte ikke får lavet en aftale når jeg søger. Aaahhhh.. Den del fangede jeg så desværre ikke lige i dit skriv.. Sorry... Men FUCK hva er det da for nogle biiiiib mænd???? Det er sq da under lavmål at gøre sådan.. Ja så forstår jeg MEGET BEDRE hvorfor du bliver såret.. For du har jo allerede givet noget af dig selv ved at have mødt dem et x antal gange inden.. Sorry drenge.. Der må i sq lige spænde hjelmen og komme ind i kampen og være ærlig.. Det er sq da det mindste i kan gøre.. For det er jo en person, et menneske i har besøgt.. Ikke en dukke.. Men kunne være i sku starte med at gå til de dukke bordeller istedet??? Ja undskyld min opsang @Nemtøs.. Men det er bare IKKE ok.. Det gør mig sq gal på mit eget køn.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. December, 2019 Varmemester skrev, for 4 minutter siden: Aaahhhh.. Den del fangede jeg så desværre ikke lige i dit skriv.. Sorry... Men FUCK hva er det da for nogle biiiiib mænd???? Det er sq da under lavmål at gøre sådan.. Ja så forstår jeg MEGET BEDRE hvorfor du bliver såret.. For du har jo allerede givet noget af dig selv ved at have mødt dem et x antal gange inden.. Sorry drenge.. Der må i sq lige spænde hjelmen og komme ind i kampen og være ærlig.. Det er sq da det mindste i kan gøre.. For det er jo en person, et menneske i har besøgt.. Ikke en dukke.. Men kunne være i sku starte med at gå til de dukke bordeller istedet??? Ja undskyld min opsang @Nemtøs.. Men det er bare IKKE ok.. Det gør mig sq gal på mit eget køn.. Ønsker ikke nogen debat herinde. Jeg er ikke tilfreds med den mistillid jeg møder andre i den dialog vi har... men jeg kan ikke bare være ligeglad. Det er nok kernen i mit lille dilemma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 23. December, 2019 Jeg tror på, at mange har tiltro til dig @Nemtøs Din ærlighed skinner igennem alle dine skriv. Det kan måske skræmme nogen af dem du har mødt, at din ærlighed er stor og så tør de ikke være ærlige. Måske det er noget vrøvl jeg skriver, men jeg mener helt klart at du ikke har fortjent at miste tiltro til de gode mænd, fordi der er nogen som ikke kan finde ud af at være ok, over for dig. Ønsker dig mange troværdige oplevelser i fremtiden. Glædelig jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Ønsker ikke nogen debat herinde. Jeg er ikke tilfreds med den mistillid jeg møder andre i den dialog vi har... men jeg kan ikke bare være ligeglad. Det er nok kernen i mit lille dilemma Du SKAL fanme heller ikke være ligeglad.. For som @Lauersen har skrevet, citat, "du ikke er blevet en kold skid, men har bevaret dig selv" og det er det der gør dig DIG.. (kan ikke lige på mobilen få skriften stor igen.. ) Så for guds skyld bevar dig selv i alt det her.. Og når du gør det, ja så bliver du ramt.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hotman1970 57 Skrevet 23. December, 2019 Kære nemtøs. Der er to pointer jeg tænker kunne hjælpe dig. For det første tager det lang tid at opbygge tillid og der skal kun en dårlig oplevelse til at bryde tilliden igen. Er det overhovedet muligt at have tillid til mennesker du kun har skrevet med eller kun har mødt en til to gange? For det andet er handler det ikke om dig, men om branchen i al almindelighed. Det vil sige, at du ikke skal tage det personligt da alle GP oplever samme tendens som dig. God jul til dig og læserne i denne interessante tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. December, 2019 (edited) Hotman1970 skrev, for 6 minutter siden: Kære nemtøs. Der er to pointer jeg tænker kunne hjælpe dig. For det første tager det lang tid at opbygge tillid og der skal kun en dårlig oplevelse til at bryde tilliden igen. Er det overhovedet muligt at have tillid til mennesker du kun har skrevet med eller kun har mødt en til to gange? For det andet er handler det ikke om dig, men om branchen i al almindelighed. Det vil sige, at du ikke skal tage det personligt da alle GP oplever samme tendens som dig. God jul til dig og læserne i denne interessante tråd. Når jeg møder et andet menneske I denne her verden så har jeg 100 % tillid til manden. Jeg vil ikke kunne dyrke sex med et fremmed menneske, som jeg er usikker på eller ikke stoler på. Jeg giver manden min ægte liderlighed - der er intet fake eller laden som om. Leger tit lidt hårdere lege som facefuck, fist, smæk, dominans ect. Det kræver tillid...og heldigvis har jeg aldrig været udsat for at mine grænser er blevet overtrådt i legen. Og rigtig god jul til dig også. Redigeret 23. December, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 23. December, 2019 Giver du ikke rabat fordi du gerne vil have personen kommer igen? Såfald, hvad er problemet så i, at personen kommer igen grundet rabatten? Den forstår jeg ikke helt... Jeg formoder ikke, at en person som ikke gider dig, udelukkende besøger dig grundet rabatten. Tænker forskellen ligger i, at har du 2 kvinder du gerne vil besøge, så vælger du hende med rabatten. Ja rabatten får da også en til at føle sig værdsat ( som mand) og man vil da helst besøge en kvinde, hvor man er værdsat. Så den vej rundt kan det også være udslagsgivende. Afbrænder slipper du nok aldrig for. Købesex tiltrækker desværre også bunden af Mænd. Sådanne Mænd afspejler ikke mænd generelt i min optik! Er ret sikker på, at de fleste mænd jeg omgåes med, naturligvis respekterer aftaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 539 Skrevet 25. December, 2019 Nemtøs skrev, den 24.12.2019 at 00:01: Leger tit lidt hårdere lege som facefuck, fist, smæk, dominans ect. Det kræver tillid...og heldigvis har jeg aldrig været udsat for at mine grænser er blevet overtrådt i legen. Kære Nemtøs Først så vil jeg ønske dig en glædelig jul og et kommende godt nytår. Herefter så må jeg sige at jeg intet forstår, som i overhovedet intet! Når man laver et tilbud med en rabet så er det noget du selv har valgt. At du så bagefter bliver skuffet over at gæsten kom pga. at der var rabat. Jeg tror at du bare skal være glad for at der kom en gæst til dig den dag! Der sidder piger rundt omkring i det danske land, som hver dag kæmper med at holde priserne oppe i deres forretninger og de må slås med rabatter og tilbud fra både danske og udenlandske damer. Men med alle de frække ting som du tilbyder, så kan jeg da slet ikke forstå at du ikke skifter navn til LADY-TØS og hæver dine priser istedet for at sætte med ned.. Det var blot en tanke herfra, med ønsket om en god dag. Madame Elisabeht Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. December, 2019 Madame-elisabeht(TV) skrev, for 6 minutter siden: Kære Nemtøs Først så vil jeg ønske dig en glædelig jul og et kommende godt nytår. Herefter så må jeg sige at jeg intet forstår, som i overhovedet intet! Når man laver et tilbud med en rabet så er det noget du selv har valgt. At du så bagefter bliver skuffet over at gæsten kom pga. at der var rabat. Jeg tror at du bare skal være glad for at der kom en gæst til dig den dag! Der sidder piger rundt omkring i det danske land, som hver dag kæmper med at holde priserne oppe i deres forretninger og de må slås med rabatter og tilbud fra både danske og udenlandske damer. Men med alle de frække ting som du tilbyder, så kan jeg da slet ikke forstå at du ikke skifter navn til LADY-TØS og hæver dine priser istedet for at sætte med ned.. Det var blot en tanke herfra, med ønsket om en god dag. Madame Elisabeht Kære Madame Elisabeth Også glædelig jul og et godt nytår til dig. Det er ikke rabatten der er vigtig for mig, jeg har set et par mænd, kan tælles på 1 hånd som jeg dels har opfattet at der har været en særlig relation imellem os, eller vi har mødtes 1-2 gange om ugen. De mænd har jeg på eget initiativ sat beløbet ned, der hvor kæden hopper af for mig er når aftaler brydes. Særligt når det er mænd som jeg har oplevet en særlig relation til. Når jeg opdager, at disse mænd har løjet direkte op i mit ansigt, og for mig uden grund. Har set en mand med jævne mellemrum, sidste møde fortæller hen at hans økonomi er stram og der vil gå et stykke tid før det er muligt at ses igen. I samme uge får jeg besked fra manden om at han skal købe sig nogen lækre damer... ønsker ham blot god fornøjelse... Jeg kunne nævne flere eksempler. Jeg fatter ikke denne måde at nogen mænd har behov for at opføre sig på. Jeg har et ønske om at kunne lave ukompliceret aftaler, med gensidige frække oplevelser kombineret med lommepenge til mig. Et simpelt ønske, men som kan være ganske svært at få udlevet. Lady-tøs er et dejligt navn De bedste hilsner Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 25. December, 2019 Kære Nemtøs♥️ Jeg forstår dig godt. Jeg har også mænd som jeg har givet ekstra, længere tid etc etc. Mænd som jeg har kendt i mange år. Og givet specielle priser osv. Og selv om jeg ikke ejer dem eller omvendt. Så får jeg et stik i hjertet, når jeg opdager de besøger andre piger, på mit faste sted i Kbh. En lille side bemærkning - Efter jeg fik lavet mine bryster mindre, er gæster som jeg har kendt i 10 år og mere forsvundet. Mænd som jeg har set hver uge i alle de år. Mænd som jeg har spist frokoster osv med. Mænd hvor jeg har husket deres fødselsdage osv. Selvfølgelig forstår jeg godt at bryster betyder meget ( for nogle ), men at de betyder SÅ meget, at man ligefrem forsvinder, det føles sært. For som du selv er lidt inde på - Man ønsker jo ikke at være mistroisk, og ende op med at være så påpasselig at man ikke kan nyde mændene, sexen osv. Men man vil heller ikke satse mere af sig selv end man kan tåle og miste ♥️ God Jul er lidt forsent - Men Godt Nytår♥️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. December, 2019 Trinetease skrev, for 4 minutter siden: Kære Nemtøs♥️ Jeg forstår dig godt. Jeg har også mænd som jeg har givet ekstra, længere tid etc etc. Mænd som jeg har kendt i mange år. Og givet specielle priser osv. Og selv om jeg ikke ejer dem eller omvendt. Så får jeg et stik i hjertet, når jeg opdager de besøger andre piger, på mit faste sted i Kbh. En lille side bemærkning - Efter jeg fik lavet mine bryster mindre, er gæster som jeg har kendt i 10 år og mere forsvundet. Mænd som jeg har set hver uge i alle de år. Mænd som jeg har spist frokoster osv med. Mænd hvor jeg har husket deres fødselsdage osv. Selvfølgelig forstår jeg godt at bryster betyder meget ( for nogle ), men at de betyder SÅ meget, at man ligefrem forsvinder, det føles sært. For som du selv er lidt inde på - Man ønsker jo ikke at være mistroisk, og ende op med at være så påpasselig at man ikke kan nyde mændene, sexen osv. Men man vil heller ikke satse mere af sig selv end man kan tåle og miste ♥️ God Jul er lidt forsent - Men Godt Nytår♥️ tak for dine ord og forståelse. Det er stadig lidt jul, så bestemt ikke for sent at jeg også ønsker dig et par gode juledage samt et godt nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 25. December, 2019 Mennesker er følelsesmæssigt forskellige. Nogle mennesker tror altid det bedste om andre, og bliver ofte skuffede når de opdager, at såmænd blot er almindelige gennemsnitsmennesker med både gode og dårlige sider. Jeg har mødt mange mennesker på livet vej, der kan blive helt vildt fascineret over nye mennesker (fremmede mennesker) de møder på livets vej. Typisk er der næsten ingen grænser hvor fantastiske disse mennesker beskrives og opfattes. Fakta er nok snarere, at de reelt ikke ved det, men af forskellige årsager ønsker det - Altså deres indtryk er i høj grad styrret af ønsketænkning. Nogle vil kalde det naivitet, andre vil måske blot sige "Det er helt ok at blive fascineret, føle tiltrækning m.v. men husk nu på, at tillid fordre kendskab, det tager altså tid at opbygge en solid tillid modsat at have forventninger. Man kan sagtens leve og have samvær med andre uden at man så pludselig skal betegnes som mistroisk, fordi man er bekendt med at tillid er noget man opbygger, ikke noget man pr. automatisk modtager Hvad kan man så bruge den slags til i en branche hvor der købes sex ? Tja... lidt enkelt formuleret skal man nok engang imellem huske sig selv på præmissen "Jeg smider nogle penge og du tilbyder en seksuel oplevelse". Fungerede det til begges tilfredsstillelse kan det være at parterne gentager successen. Begge parter har nogle forventninger til et besøg, som typisk kan formuleres til et enkelt og simpelt regelsæt fra kvindens side. Det kan være noget i stil med "Du skal holde din aftale, komme til tiden, gå når tiden er slut, respektere mine grænser, optræde som en gentlemen osv osv" Fra mandens side vil det typisk være "Du skal holde din aftaler, du skal levere på det aftalte, du skal ligne kvinden på billederne, du skal være service-mindet, engageret, gøre det frivilligt og kunne lide sex". Det er meget forsimplet, og det er jo fint at begge parter kan få dækket en masse andre behov i det korte tidsrum et besøg varer. Så længe ingen af parterne enten konfrontere hinanden med de "ekstra behov" der opfyldes eller læser om det, er alt jo som det skal være, uagtet at mange kalder det for illusioner. Illusioner behøver såmænd ikke at være skadelige. De kan være meget stimulerende. Tænk bare på film, teater osv. Det er bestemt skønt at man som mand efter et besøg, føler at kvinden synes man er et fantastisk menneske eller omvendt at kvinden føler at hun i mandens øjne er helt unik og man har noget "særligt". Sådan kan det faktisk også godt forholde sig, men det er nok mere undtagelsen end reglen, og når illusionerne brister afføder det typisk stor skuffelse, og det er så her man lige skal dvæle lidt med præmissen om hvad købesex egentligt handler om. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 25. December, 2019 Trinetease skrev, for 8 timer siden: Kære Nemtøs♥️ Jeg forstår dig godt. En lille side bemærkning - Efter jeg fik lavet mine bryster mindre, er gæster som jeg har kendt i 10 år og mere forsvundet. Mænd som jeg har set hver uge i alle de år. Mænd som jeg har spist frokoster osv med. Mænd hvor jeg har husket deres fødselsdage osv. Selvfølgelig forstår jeg godt at bryster betyder meget ( for nogle ), men at de betyder SÅ meget, at man ligefrem forsvinder, det føles sært. @TrineTEase_ Det lyder da mere end sært? Nu kan der jo ske ting i vi mænds liv, der gør at vi stopper med at besøge GP'ere i almindelighed eller endog enkelte i særdeleshed, men at mange 'gamle' kendige pludselig forsvinder samtidigt? Hvis man(d) fravælger dit selskab pga. dine nye bryster tyder det i bedste fald på en meget overfladisk tankegang, i værste fald en yderst kynisk livsstil. Du bliver da ikke mindre behagelig af at få ordnet brysterne, og nu hvor jeg har oplevet dig, må jeg sige at de klæder dig helt fantastisk. Problemer i denne her verden er nok, at pengene i sidste ende styrer det hele, både for Gp'ere og mænd, men derfor kan man da godt forsøge at tage hensyn til andre mennesker. Men du skal bare op på hesten igen og bare være dig selv, jeg kunne jo se at du var jublende glad for dine nye bryster og det skal ingen da tage fra dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 25. December, 2019 Nemtøs skrev, for 12 timer siden: Det er ikke rabatten der er vigtig for mig, jeg har set et par mænd, kan tælles på 1 hånd som jeg dels har opfattet at der har været en særlig relation imellem os, eller vi har mødtes 1-2 gange om ugen. De mænd har jeg på eget initiativ sat beløbet ned, der hvor kæden hopper af for mig er når aftaler brydes. Særligt når det er mænd som jeg har oplevet en særlig relation til. Når jeg opdager, at disse mænd har løjet direkte op i mit ansigt, og for mig uden grund. Har set en mand med jævne mellemrum, sidste møde fortæller hen at hans økonomi er stram og der vil gå et stykke tid før det er muligt at ses igen. I samme uge får jeg besked fra manden om at han skal købe sig nogen lækre damer... ønsker ham blot god fornøjelse... Jeg kunne nævne flere eksempler. Jeg fatter ikke denne måde at nogen mænd har behov for at opføre sig på. Måske er jeg bare træt, men jeg forstår ikke hvilke aftaler der er brudt? Og hvilke løgne du har taget ham / dem i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 26. December, 2019 Kære @Nemtøs for det første er det dit levebrød, giv ingen rabat, være professionel omkring dine ydelser, der er rigtigt mange mænd der gerne vil være venner med jer piger, i håbet om at få noget god sex til billige penge, stop det nu, det vil kun sprede sig som ringe i vandet. Har du givet en rabat, så kommer den næste, hvorfor skal han ikke have rabat. Måske kommer personen til at prale lidt her på EG som er set før, så køre lavinen. Til alle fyre, vis pigerne respekt lad være med at prøve på at få rabat, lad pigerne passe deres job til glæde for os alle. Måske vil de være i branchen i længere tid, Og forhåbentlig give hvad vi som bruger efterspørger. Hilsen Zaq Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. December, 2019 (edited) Zaq skrev, for 1 time siden: Kære @Nemtøs for det første er det dit levebrød, giv ingen rabat, være professionel omkring dine ydelser, der er rigtigt mange mænd der gerne vil være venner med jer piger, i håbet om at få noget god sex til billige penge, stop det nu, det vil kun sprede sig som ringe i vandet. Har du givet en rabat, så kommer den næste, hvorfor skal han ikke have rabat. Måske kommer personen til at prale lidt her på EG som er set før, så køre lavinen. Til alle fyre, vis pigerne respekt lad være med at prøve på at få rabat, lad pigerne passe deres job til glæde for os alle. Måske vil de være i branchen i længere tid, Og forhåbentlig give hvad vi som bruger efterspørger. Hilsen Zaq Det er ikke mit levebrød og er ikke økonomisk trængt. På den måde har jeg en fordel, jeg laver kun aftaler når jeg har tid og lyst. Redigeret 26. December, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 26. December, 2019 Det har jeg ikke sagt, det er jo dine egne beslutning, men pas på med rabat, Det med at man føler sig svigtet af kunder, det er uheldigt, men i har jo ikke kontrakt. Jeg har selv haft flere faste piger som jeg har besøgt, pludselig finder man måske en kæreste, også er det nok ikke i starten af et nyt forhold, at man besøger glædespiger. Der kan være andre forhold som arbejde eller lignende. Også så længe at i ikke ses private. Hilsen Zaq Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. December, 2019 Zaq skrev, for 31 minutter siden: Det har jeg ikke sagt, det er jo dine egne beslutning, men pas på med rabat, Det med at man føler sig svigtet af kunder, det er uheldigt, men i har jo ikke kontrakt. Jeg har selv haft flere faste piger som jeg har besøgt, pludselig finder man måske en kæreste, også er det nok ikke i starten af et nyt forhold, at man besøger glædespiger. Der kan være andre forhold som arbejde eller lignende. Også så længe at i ikke ses private. Hilsen Zaq Jeg tror du misforstår mig og mit indlæg. Det handler om meget simpelt om at de aftaler der laves bliver holdt eller man aflyser. At man ikke lover noget som man ikke kan/vil holde. Der var et opslag i forgårs med en gp der var gået glip af 2 timers løn, det økonomiske aspekt er langt fra det vigtigste for mig. Men at vi som ansvarlige voksne mennesker holder hvad vi stiller hinanden i udsigt. Kunne jeg kneppe gratis, ja det kunne jeg sagtens, men når jeg tilbyder købesex er det mig der sætter min egen pris, og mit valg om jeg tilbyder rabat enten i form af mere tid eller lavere pris ved regelmæssige møder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg