Steppeulven 176 Skrevet 26. December, 2019 https://annoncelight.dk/showad/178906 Fantastisk at en pige sådan kan sætte tiden i stå! Da jeg begyndte med GP'er for 5 år siden, der var hun osse 24 år og med de selvsamme billeder og blev rost til skyerne herinde! Kan det nu osse passe, at hun ser sådan ud i dag - 5 år senere og 5 år ældre? Næppe, og hun er nok heller ikke 24 år længere nu her 5 år senere - eller er det bare mig, der ikke har fattet det der med en tidsmaskine?? Nej, jeg har aldrig besøgt hende, men jeg husker annonce og fotos fra omkring 2014-2015 og så pludselig en god lang pause! Eller er det en helt ny Angelina Angel, der er dukket op?? Tyvstjålet billeder og identitet, efter den oprindelige evt. er stoppet? Eller lyver sig meget yngre? Jeg ved jo godt, at en del - både danske og udenlandske - piger snyder et par år med alderen. Fred med det, blot de ikke ser totalt forandrede ud. Men ca. 5 år!!!?? Aaarrhh! Come on! Jeg har været sammen med en dansk GP, som annoncerede sig som 38 og indrømmede 42. Fair nok, hun kunne sagtens have været 35 i mine øjne, men det er godtnok de færreste, der holder sig så godt så mange år. Never mind - hvis hun tror, hun kan narre os endnu, så ok, men jeg hopper ikke på, selvom jeg var lige ved for 4-5 år siden. Gad vide hvor gammel hun var dengang?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 26. December, 2019 Jeg besøgte hende for ca 4 år siden. Der vil jeg vurdere hende til at være 25-28 år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 26. December, 2019 Kan I da ik bare sms og ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hev 140 Skrevet 26. December, 2019 Så kom der sørme igen en ikke anmeldelse fra Steppeulven - osse længe siden du sidst lavede en 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 26. December, 2019 Anmeldelse..... hahaha... grineren kommentar du kom med der. God humor Men altså.... ser hun stadig ud som på billederne i dag, så er hun da vildt meget et besøg værd. Nogen der kan komme med friske erfaringer? Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 26. December, 2019 Hun er anmeldt fornylig skal besøge hende næste gang hun er i Haderup, kommer gerne med en anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donkeydick 27 Skrevet 26. December, 2019 Besøgte hende en gang i august/september. Hun har mange tatoveringer og var den gang mere fyldig. Aldersmæssigt er jeg i tvivl men nok omkring de 30 år. Hun var flink og rar, så det..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 973 Skrevet 26. December, 2019 ims skrev, 1 time siden: Hun er anmeldt fornylig skal besøge hende næste gang hun er i Haderup, kommer gerne med en anmeldelse Så du skal afsted i dag eller... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ninkes 60 Skrevet 26. December, 2019 Hej først glædelig jul,,, og så til kendsgerningen,, Angelina et møg hamrende lægger hvis man er til en rigtig sød og dejligt naturlig ung kvinde så er det hende du skal besøge jeg tror bestemt ikke du bliver skuffet, Angelina profil tekst er hvad du kommer til at opleve jeg har været forbi hende mange gange og kan vedstå hun under 30 år det er sikkert! Og dette er ikke en reklame men erfaring,,, rigtig god fornøjelse og godt nyt år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 26. December, 2019 Sweex2 skrev, for 19 minutter siden: Så du skal afsted i dag eller... Nej hun er der næste weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 26. December, 2019 (edited) Hmmmmm... Da jeg startede for 5 år siden skrev jeg at jeg var 21. Jeg ville kanon gerne skrive min alder, men der er ofte når jeg sidder sammen med en anden pige, at jeg oplever hun kan være ældre end jeg er; men skriver hun er yngre. Hvad med at du prøvede at komme og besøge mig, så du kan se jeg ikke er en dag over 30, I stedet for at sidde og insinuere noget andet. For dét er ikke fair. Og desuden kan alle gå ind på selv samme profil du linker til - og se mine billeder helt tilbage fra da jeg startede under mit profil navn til dén dag i dag, hvor jeg lige har sat nye billeder ind Glædelig jul folkens Redigeret 26. December, 2019 af Angelina Angel 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. December, 2019 Steppeulven skrev, for 2 timer siden: Jeg har været sammen med en dansk GP, som annoncerede sig som 38 og indrømmede 42. Fair nok, hun kunne sagtens have været 35 i mine øjne, Skrev du en anmeldelse af det besøg ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 26. December, 2019 Angelina Angel skrev, for 1 time siden: Og desuden kan alle gå ind på selv samme profil du linker til - og se mine billeder helt tilbage fra da jeg startede under mit profil navn til dén dag i dag, hvor jeg lige har sat nye billeder ind Både på annoncelight og Seductiongirls ser jeg ved et nærmere eftersyn nogle stærkt photoshoppede billeder... der bortfalder min interesse. Så bliver jeg usikker på, hvordan hun ser ud, når jeg møder op. Det orker jeg ikke at spilde tid på. Desværre Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 121 Skrevet 26. December, 2019 frenchlover1 skrev, for 11 minutter siden: Både på annoncelight og Seductiongirls ser jeg ved et nærmere eftersyn nogle stærkt photoshoppede billeder... der bortfalder min interesse. Så bliver jeg usikker på, hvordan hun ser ud, når jeg møder op. Det orker jeg ikke at spilde tid på. Desværre Venligst French Hvis jeg skal gætte, så er de nok kraftigt redigerede pga. tatoveringer. Men jeg er nu også selv til de lidt mere naturlige billeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 26. December, 2019 frenchlover1 skrev, for 12 minutter siden: Både på annoncelight og Seductiongirls ser jeg ved et nærmere eftersyn nogle stærkt photoshoppede billeder... der bortfalder min interesse. Så bliver jeg usikker på, hvordan hun ser ud, når jeg møder op. Det orker jeg ikke at spilde tid på. Desværre Venligst French Det er fordi jeg er temmelig tatoveret som nævnt tidligere og jeg ikke ønsker mit bi-job påvirker mit privatliv. Men jeg lægger heller ikke skjul på jeg er tatoveret i min tekst, så nej, hvis du ikke er til dét, så er jeg ikke den du skal besøge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 26. December, 2019 Tats kan da være dejlige. Dem har jeg intet imod. Men jeg ser jeg tydelige tegn på photoshop. omkring numse, talje og bryster ... Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. December, 2019 frenchlover1 skrev, Lige nu: Tats kan da være dejlige. Dem har jeg intet imod. Men jeg ser jeg tydelige tegn på photoshop. omkring numse, talje og bryster ... Venligst French Jeg registrerede en meget lang lillefinger på et af billederne. Hun ser meget smuk ud, så ingen grund til at pynte ekstra meget med redigering af billederne. Fair nok at kendetegn bliver skjult Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 27. December, 2019 Det havde nok givet mere mening at starte en generel debat omkring GP alder og virkelig alder samt hvor meget det er acceptabelt at manipulere sine billeder. Du har så valgt at skrive om en bestemt GP, og det giver blot det indtryk, at du har til hensigt at udstille hende. Jeg har så ulejliget med at læse samtlige anmeldelser af hende. Hun bliver rost i skyerne for hendes søde væsen, gode service, flotte bryster, dybe blow osv osv. Når man har læst disse vil man sidde med en fornemmelse af, at hendes gæster ikke besøger hende pga af den oplyste alder. Selvom billederne er retoucherede skriver mange, at hendes timeglas krop er top-lækker, så der vist ingen der bliver narret til noget som helst. Jeg er dog enig i, at de få danske klinikker enten bør droppe det med alder eller skrive den rigtige. Jeg har intet imod, at klinikkernes billeder er meget flotte, sålænge de afspejler virkeligheden, det gør de tilsyneladende i hendes tilfælde - så hvorfor lave en tråd om en bestemt kvinde, og ligge op til "hun vil gerne narre mænd til at besøge hende" - Det er jo ikke meget hold i disse påstande. Havde tilfældet været anderledes ville man nok kunne finde et hav af anmeldelser fra skuffede gæster. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 27. December, 2019 Hej Derinde. Jeg kan bekræfte at Angelina. Ligner sine billeder, men har nogle temmelige afslørende tatoveringer. Så derfor filter på- Angelina har nogle meget flotte store babser , og en supertalje, og som jeg skrev i en gl anmeldelse en skøn Sambarøv Angelina er en skøn pige med en Timeglasfigur, og så sutter hun som en drøm Alder er svært , men jeg er sikker på at hun er under 30 år, Det er også ligemeget Angelina er bare dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 27. December, 2019 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: Jeg registrerede en meget lang lillefinger på et af billederne. Hun ser meget smuk ud, så ingen grund til at pynte ekstra meget med redigering af billederne. Fair nok at kendetegn bliver skjult Hvilket billede , ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 27. December, 2019 Bamsen skrev, for 6 timer siden: Hej Derinde. Jeg kan bekræfte at Angelina. Ligner sine billeder, men har nogle temmelige afslørende tatoveringer. Så derfor filter på- Angelina har nogle meget flotte store babser , og en supertalje, og som jeg skrev i en gl anmeldelse en skøn Sambarøv Angelina er en skøn pige med en Timeglasfigur, og så sutter hun som en drøm Alder er svært , men jeg er sikker på at hun er under 30 år, Det er også ligemeget Angelina er bare dejlig Bedre kan det ikke siges. Hun er en stjerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benji1169 5 Skrevet 27. December, 2019 Hon är hur vacker och fin som helst, ett besök till henne är ett måste. Är helt såld på stora bröst och härlig rumpa, finaste Angelina Angel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 29. December, 2019 Steppeulven skrev, den 26.12.2019 at 17:20: https://annoncelight.dk/showad/178906 Fantastisk at en pige sådan kan sætte tiden i stå! Da jeg begyndte med GP'er for 5 år siden, der var hun osse 24 år og med de selvsamme billeder og blev rost til skyerne herinde! Kan det nu osse passe, at hun ser sådan ud i dag - 5 år senere og 5 år ældre? Næppe, og hun er nok heller ikke 24 år længere nu her 5 år senere - eller er det bare mig, der ikke har fattet det der med en tidsmaskine?? Nej, jeg har aldrig besøgt hende, men jeg husker annonce og fotos fra omkring 2014-2015 og så pludselig en god lang pause! Eller er det en helt ny Angelina Angel, der er dukket op?? Tyvstjålet billeder og identitet, efter den oprindelige evt. er stoppet? Eller lyver sig meget yngre? Jeg ved jo godt, at en del - både danske og udenlandske - piger snyder et par år med alderen. Fred med det, blot de ikke ser totalt forandrede ud. Men ca. 5 år!!!?? Aaarrhh! Come on! Jeg har været sammen med en dansk GP, som annoncerede sig som 38 og indrømmede 42. Fair nok, hun kunne sagtens have været 35 i mine øjne, men det er godtnok de færreste, der holder sig så godt så mange år. Never mind - hvis hun tror, hun kan narre os endnu, så ok, men jeg hopper ikke på, selvom jeg var lige ved for 4-5 år siden. Gad vide hvor gammel hun var dengang?? Meget underligt indlæg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg