Hop til indhold
Steppeulven

Angelina Angel Hele landet on and off!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/178906  Fantastisk at en pige sådan kan sætte tiden i stå! Da jeg begyndte med GP'er for 5 år siden, der var hun osse 24 år og med de selvsamme billeder og blev rost til skyerne herinde! Kan det nu osse passe, at hun ser sådan ud i dag - 5 år senere og 5 år ældre?  Næppe, og hun er nok heller ikke 24 år længere nu her 5 år senere - eller er det bare mig, der ikke har fattet det der med en tidsmaskine?? ;-) 

Nej, jeg har aldrig besøgt hende, men jeg husker annonce og fotos fra omkring 2014-2015 og så pludselig en god lang pause! Eller er det en helt ny Angelina Angel, der er dukket op?? Tyvstjålet billeder og identitet, efter den oprindelige evt. er stoppet? Eller lyver sig meget yngre?

Jeg ved jo godt, at en del - både danske og udenlandske - piger snyder et par år med alderen. Fred med det, blot de ikke ser totalt forandrede ud. Men ca. 5 år!!!?? Aaarrhh! Come on! Jeg har været sammen med en dansk GP, som annoncerede sig som 38 og indrømmede 42. Fair nok, hun kunne sagtens have været 35 i mine øjne, men det er godtnok de færreste, der holder sig så godt så mange år.

Never mind - hvis hun tror, hun kan narre os endnu, så ok, men jeg hopper ikke på, selvom jeg var lige ved for 4-5 år siden. Gad vide hvor gammel hun var dengang??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anmeldelse..... hahaha... grineren kommentar du kom med der. God humor :-)

Men altså.... ser hun stadig ud som på billederne i dag, så er hun da vildt meget et besøg værd.

Nogen der kan komme med friske erfaringer? :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er anmeldt fornylig skal besøge hende næste gang hun er i Haderup, kommer gerne med en anmeldelse:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende en gang i august/september. Hun har mange tatoveringer og var den gang mere fyldig. Aldersmæssigt er jeg i tvivl men nok omkring de 30 år. Hun var flink og rar, så det.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
ims skrev, 1 time siden:

Hun er anmeldt fornylig skal besøge hende næste gang hun er i Haderup, kommer gerne med en anmeldelse:razz:

Så du skal afsted i dag eller...;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej først glædelig jul,,, og så til kendsgerningen,, Angelina et møg hamrende lægger hvis man er til en rigtig sød og dejligt naturlig ung kvinde så er det hende du skal besøge jeg tror bestemt ikke du bliver skuffet, Angelina profil tekst er hvad du kommer til at opleve jeg har været forbi hende mange gange og kan vedstå hun under 30 år det er sikkert! 

Og dette er ikke en reklame men erfaring,,, rigtig god fornøjelse og godt nyt år 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 19 minutter siden:

Så du skal afsted i dag eller...;)

Nej hun er der næste weekend :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmmmm... Da jeg startede for 5 år siden skrev jeg at jeg var 21. Jeg ville kanon gerne skrive min alder, men der er ofte når jeg sidder sammen med en anden pige, at jeg oplever hun kan være ældre end jeg er; men skriver hun er yngre. Hvad med at du prøvede at komme og besøge mig, så du kan se jeg ikke er en dag over 30, I stedet for at sidde og insinuere noget andet. For dét er ikke fair. :) 

Og desuden kan alle gå ind på selv samme profil du linker til - og se mine billeder helt tilbage fra da jeg startede under mit profil navn til dén dag i dag, hvor jeg lige har sat nye billeder ind :) 

Glædelig jul folkens <3

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Steppeulven skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været sammen med en dansk GP, som annoncerede sig som 38 og indrømmede 42. Fair nok, hun kunne sagtens have været 35 i mine øjne,

Skrev du en anmeldelse af det besøg ? :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 1 time siden:

Og desuden kan alle gå ind på selv samme profil du linker til - og se mine billeder helt tilbage fra da jeg startede under mit profil navn til dén dag i dag, hvor jeg lige har sat nye billeder ind :) 

Både på annoncelight og Seductiongirls ser jeg ved et  nærmere eftersyn nogle stærkt photoshoppede billeder... der bortfalder min interesse. 
Så bliver jeg usikker på, hvordan hun ser ud, når jeg møder op. Det orker jeg ikke at spilde tid på. Desværre  :-( 

Venligst 
French

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 11 minutter siden:

Både på annoncelight og Seductiongirls ser jeg ved et  nærmere eftersyn nogle stærkt photoshoppede billeder... der bortfalder min interesse. 
Så bliver jeg usikker på, hvordan hun ser ud, når jeg møder op. Det orker jeg ikke at spilde tid på. Desværre  :-( 

Venligst 
French

Hvis jeg skal gætte, så er de nok kraftigt redigerede pga. tatoveringer.

Men jeg er nu også selv til de lidt mere naturlige billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 12 minutter siden:

Venligst 
French

Det er fordi jeg er temmelig tatoveret som nævnt tidligere og jeg ikke ønsker mit bi-job påvirker mit privatliv. Men jeg lægger heller ikke skjul på jeg er tatoveret i min tekst, så nej, hvis du ikke er til dét, så er jeg ikke den du skal besøge :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tats kan da være dejlige. Dem har jeg intet imod. Men jeg ser jeg tydelige tegn på photoshop. omkring numse, talje og bryster ...

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
frenchlover1 skrev, Lige nu:

Tats kan da være dejlige. Dem har jeg intet imod. Men jeg ser jeg tydelige tegn på photoshop. omkring numse, talje og bryster ...

Venligst

French

Jeg  registrerede  en  meget  lang  lillefinger  på  et  af  billederne.  Hun  ser  meget  smuk  ud, så  ingen  grund  til at  pynte  ekstra  meget  med  redigering af  billederne.  Fair  nok  at kendetegn  bliver  skjult 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det havde nok givet mere mening at starte en generel debat omkring GP alder og virkelig alder samt hvor meget det er acceptabelt at manipulere sine billeder.  Du har så valgt at skrive om en bestemt GP, og det giver blot det indtryk, at du har til hensigt at udstille hende.

Jeg har så ulejliget med at læse samtlige anmeldelser af hende.  Hun bliver rost i skyerne for hendes søde væsen, gode service, flotte bryster, dybe blow osv osv.  Når man har læst disse vil man sidde med en fornemmelse af, at hendes gæster ikke besøger hende pga af den oplyste alder.  Selvom billederne er retoucherede skriver mange, at hendes timeglas krop er top-lækker, så der vist ingen der bliver narret til noget som helst.

Jeg er dog enig i, at de få danske klinikker enten bør droppe det med alder eller skrive den rigtige.  Jeg har intet imod, at klinikkernes billeder er meget flotte, sålænge de afspejler virkeligheden,  det gør de tilsyneladende i hendes tilfælde - så hvorfor lave en tråd om en bestemt kvinde, og ligge op til "hun vil gerne narre mænd til at besøge hende" - Det er jo ikke meget hold i disse påstande. 

Havde tilfældet været anderledes ville man nok kunne finde et hav af anmeldelser fra skuffede gæster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Derinde.

Jeg kan bekræfte at Angelina. Ligner sine billeder, men har nogle temmelige afslørende tatoveringer. Så derfor filter på-

Angelina har nogle meget flotte store babser , og en supertalje, og som jeg skrev i en gl anmeldelse en skøn Sambarøv

Angelina er en skøn pige med en Timeglasfigur, og så sutter hun som en drøm

Alder er svært , men jeg er sikker på at hun er under 30 år,

Det er også ligemeget Angelina er bare dejlig:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Jeg  registrerede  en  meget  lang  lillefinger  på  et  af  billederne.  Hun  ser  meget  smuk  ud, så  ingen  grund  til at  pynte  ekstra  meget  med  redigering af  billederne.  Fair  nok  at kendetegn  bliver  skjult 

Hvilket billede , ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Bamsen skrev, for 6 timer siden:

Hej Derinde.

Jeg kan bekræfte at Angelina. Ligner sine billeder, men har nogle temmelige afslørende tatoveringer. Så derfor filter på-

Angelina har nogle meget flotte store babser , og en supertalje, og som jeg skrev i en gl anmeldelse en skøn Sambarøv

Angelina er en skøn pige med en Timeglasfigur, og så sutter hun som en drøm

Alder er svært , men jeg er sikker på at hun er under 30 år,

Det er også ligemeget Angelina er bare dejlig:P

Bedre kan det ikke siges. Hun er en stjerne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hon är hur vacker och fin som helst, ett besök till henne är ett måste. Är helt såld på stora bröst och härlig rumpa, finaste Angelina Angel ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Steppeulven skrev, den 26.12.2019 at 17:20:

https://annoncelight.dk/showad/178906  Fantastisk at en pige sådan kan sætte tiden i stå! Da jeg begyndte med GP'er for 5 år siden, der var hun osse 24 år og med de selvsamme billeder og blev rost til skyerne herinde! Kan det nu osse passe, at hun ser sådan ud i dag - 5 år senere og 5 år ældre?  Næppe, og hun er nok heller ikke 24 år længere nu her 5 år senere - eller er det bare mig, der ikke har fattet det der med en tidsmaskine?? ;-) 

Nej, jeg har aldrig besøgt hende, men jeg husker annonce og fotos fra omkring 2014-2015 og så pludselig en god lang pause! Eller er det en helt ny Angelina Angel, der er dukket op?? Tyvstjålet billeder og identitet, efter den oprindelige evt. er stoppet? Eller lyver sig meget yngre?

Jeg ved jo godt, at en del - både danske og udenlandske - piger snyder et par år med alderen. Fred med det, blot de ikke ser totalt forandrede ud. Men ca. 5 år!!!?? Aaarrhh! Come on! Jeg har været sammen med en dansk GP, som annoncerede sig som 38 og indrømmede 42. Fair nok, hun kunne sagtens have været 35 i mine øjne, men det er godtnok de færreste, der holder sig så godt så mange år.

Never mind - hvis hun tror, hun kan narre os endnu, så ok, men jeg hopper ikke på, selvom jeg var lige ved for 4-5 år siden. Gad vide hvor gammel hun var dengang??

Meget underligt indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...