camfyr5700 156 Skrevet 28. December, 2019 Hej med jer Er der nogen af jer der har erfaring med om man kan få et bad før man går til lege delen på de Københavnske klinikker? jeg kigger pt på Romantica, Cassiopeia Stars, Pussy Galores. På forhånd tak for hjælpen og godt nytår til alle! mvh C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 28. December, 2019 Jeg kunne godt komme i bad den ene gang jeg var på Cassiopeiastars, og det er faktisk et helt i orden badeværelse de har. Jeg kender ikke de andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 28. December, 2019 camfyr5700 skrev, for 33 minutter siden: Hej med jer Er der nogen af jer der har erfaring med om man kan få et bad før man går til lege delen på de Københavnske klinikker? jeg kigger pt på Romantica, Cassiopeia Stars, Pussy Galores. På forhånd tak for hjælpen og godt nytår til alle! mvh C ….. hvorfor ringer du ikke bare til de respektive klinikker? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 28. December, 2019 Romantica badeværelse er ganske lille men er sikker på du er rigtig velkommen til at tage et bad inden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 28. December, 2019 Du kan fint gå i bad alle de nævnte steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 28. December, 2019 Jeg istemmer mig det @Morabito skriver.. Har været alle 3 steder.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Josha Skrevet 28. December, 2019 Det kan man, ja. Cassiopeiastars, Romantica, Pussy Galores, Seductiongirls og Mon-cherie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DominaDark 57 Skrevet 29. December, 2019 Mulighed for bad både før og efter så klart.... Alle skal have det godt inden en seance så kræver det et bad så velkommen.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg