larsen9988 32 Skrevet 29. December, 2019 hej derude - besøgte hende i sidste uge - bestilte 1 time med det hele- hun er god til Massage dog ikke så hårdt som jeg kunne tænke mig- men kom hele vejen omkring - OG det allebedste var da hun begyndte massage på ballen ------------ hold da helt ferie hun kan det der - jeg var lige ved at komme før tid...... det skal prøves igen. hun gik igang med en langsom men særdeles god bj. og derefter satte hun sig på mig og red mig. Jeg kan kun anbefale jer prøve hende - hvis i vil det stille og roligt med hende - tror hun sagde ( engelsk) hun var i Vejle ca 3 måneder . jeg bliver nød til hende igen - godt nytår https://annoncelight.dk/showad/289021 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 29. December, 2019 Var det på en klinik. ? Er billeder troværdige. Evt. alder Takker 80000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2793 Skrevet 2. Januar, 2020 8000 skrev, den 29/12/2019 at 19:59: Var det på en klinik. ? Er billeder troværdige. Evt. alder Takker 80000 Yes. Gammelkendt klinik tæt på “havnen”. Havde booket tid med Linda. Men jeg se ikke skyggen af Linda, og kan derfor ikke bekræfte ægtheden af billeder. Der var to andre søde piger til stede. En sød lille en med fræk petit krop tog sig af mig. Hun gjorde det fremragende. Glimrende blowjob. Ingen af de to piger, synes jeg at kunne genkende fra klinikken egen annonce. Det er lidt Comme Ci Comme Ca med billeder fra denne klinik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jok7r 93 Skrevet 7. Januar, 2020 larsen9988 skrev, den 12/29/2019 at 2:40 PM: hello out there - visited her last week - booked 1 hour with everything - she is good at Massage though not as hard as I would imagine - but came all the way around - AND the best part was when she started massage on the ball ------------ then go on vacation all the time she can - I was just getting ahead of time ...... it has to be tried again. she started off with a slow but very good bj. and then she sat down on me and saved me. I can only recommend you try her - if you want to quietly with her - think she said (English) she was in Vejle about 3 months. I will need her again - Happy New Year https://annoncelight.dk/showad/289021 And what did you pay for this service Larsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 7. Januar, 2020 Hvad måtte du slippe for sådan en tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larsen9988 32 Skrevet 15. Januar, 2020 Jok7r skrev, den 7.1.2020 at 20:38: And what did you pay for this service Larsen? i pay normal price - please try ask her :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 16. Maj, 2020 Morgen Har besøgt pigen til en god oplevelse. Fotos Ok alder svært at bedømme men dejlig. Hun gav alt i den time jeg var der. Sex med gummi. Kommer gerne igen. 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jok7r 93 Skrevet 16. Maj, 2020 8000 skrev, for 5 timer siden: Morning Have visited the girl for a good experience. Photos Ok age hard to judge but nice. She gave everything in the hour I was there. Sex with rubber. Will be happy again. 8000 Good morning 8000. She looks very beautiful in the pictures. How is her superfrench? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 16. Maj, 2020 Jok7r skrev, for 10 timer siden: Good morning 8000. She looks very beautiful in the pictures. How is her superfrench? Dejligt ikke dybt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
komfritfrem 58 Skrevet 22. August, 2020 Jeg besøgte hende for nylig og lige som Larsen trådstarter var hun også en overraskelse for mig - men en negativ af slagsen. Hun var sur hele tiden og jeg gik efter halvdelen af tiden, da jeg ikke havde lyst til at se hendes sure ansigt længere. Hun reklamerer bl.a. med gfe, men hun ville ikke kysse. Hun sagde, at hun var nervøs for covid-19. Det er også helt i orden at være nervøs for, men så skal hun ikke reklamere med gfe efter min mening. Det var åbenbart hendes adm. jeg havde talt med i telefonen, da jeg aftalte besøget, selv om adm. udgav sig for at være Linda. Det føles ærgerligt, når man tror man har talt med Linda og aftalt hvad der skal ske, og så er det første Linda spørger om ved ankomst, hvad jeg vil have af behandling. Jeg føler, jeg var helt på toppen den dag, men hun må have haft en dårlig dag, og det kan vi alle have en gang imellem. Jeg kommer ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg