Hop til indhold
Sukkersød Sirene

Hvad skete der lige i løbet af to et halvt år dér? Og hvor er chatten blevet af?

Recommended Posts

Hej rødder og gutinder.

Jeg har været "fast afsat til anden side" i 2-3 år og har derfor ikke rigtigt været her eller dér i en rum tid.
Genaktiverede min profil på SD igår formiddags. Så nu er jeg igang med "runde-trunte-fasen" som er den tid der går med at finde ny(e) fast(e) sugardaddies hvis man sugardater i mere klassisk forstand. 

Men hvad skete der lige, mand?
Det er jo helt skørt så meget anderledes det er blevet. 
Og hvad skete der med chatten her på eroguide?
Jeg ville ind at se om der stadig var nogle af "dem fra gamle dage for 3 år siden" derinde, og så er den væk!? Som i helt væk?
Eller er det mig der er helt væk og bare ikke kan finde chatten længere?

Pustekys og klaps 
/Sirenen

PS: Det øh... er tænkt som en efterlysning, men jo ikke af en specifik sugarbabe. Har jeg lavet rav i den nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et også lige genindtrådt på SD for en kort bemærkning, dog kun efter et halvt års fravær ca. 

Kan oplyse fra den her banehalvdel at en af de ting der er sket er : Man(d) får nu en lind strøm af uopfordrede henvendelser fra udenlandske SB, særlig Rusland, men såmænd også Spanien bl. a.

Har jeg ikke oplevet før. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

slip... jamen de er også blevet internationale siden sidst. Jeg tror man kan vælge hvor man ønsker at blive vist. Har faktisk lige skrevet til support for at høre hvordan man vælger flere end et land uden at vælge alle. Jeg har altså ik brug for at blive eksponeret i Timbuktu :D Men vil da gerne have Norge og Sverige med f.eks. Det ser ikke ud til at man kan plukke ud umiddelbart.

Mændene er også blevet sådan helt skræmt over et telefonnummer.
Og man kan nu som "babe" også være betalende medlem. Uden jeg helt kan se at der er en forskel på standard og premium der tæller noget. Eller også er det bare fordi jeg ikke har skrevet først til nogen endnu og der er begrænset antal af breve hvor man selv skriver først.

Er der blevet mere svindel og humbug?

Del dette indlæg

Link til indlæg

velkommen tilbage....Tja... chatten er savnet af mange, men vi må klare os med en chat udenfor denne side, hvilket dog er langt bedre end ingenting.

Der er sket en del på siden her. Blandt andet må man ikke længere lave selfietråde eller poste billeder af sig selv i de tråde der er billedtråde. Eftersigende fordi nogle postede billeder og fortrød og man så var nødt til at bruge tid på at slette, da man har krav på dette grundet GDPR.

Men der er da en del af de samme brugere tilbage :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...