Hop til indhold
lupus

Mørke piger

Recommended Posts

Definér gerne "mørk".

Taler vi f.eks. Afrika, Mellemøsten, eller bare solarie? ;-)

Og hvis det for dig betyder f.eks. Afrika, hvorfor så ikke bare skrive det? Er det politisk ukorrekt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gætter på han skriver mørke fordi han mener mørke og ikke nødvendigvis fra Afrika. Der findes mange meget mørke piger i Syd/Mellem/Nord Amerika og f.eks. Caribien.

Men nej jeg tror ikke han mener solbrændte som fra et solarie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smiler... Det havde jeg ikke lige tænkt over!

Mener klart piger fra Afrika eller ligende!

Jeg ville kalde dem "negerpiger" - så er der ikke så meget at være i tvivl om.. ;)

Det er vist først ved brug af ordet "nigger", det bliver "politisk ukorrekt" :)

Har du forresten lagt mærke til hende her, med helt usædvanligt store ægte bryster?:

http://massageguide.dk/profile_gallery. ... leID=16684

Hun kalder sig ganske vist "mulat", men ser da pænt negeragtig mørk ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville kalde dem "negerpiger" - så er der ikke så meget at være i tvivl om.. ;)

Det er vist først ved brug af ordet "nigger", det bliver "politisk ukorrekt" :)

Har du forresten lagt mærke til hende her, med helt usædvanligt store ægte bryster?:

http://massageguide.dk/profile_gallery. ... leID=16684

Hun kalder sig ganske vist "mulat", men ser da pænt negeragtig mørk ud!

trist der er så langt til københavn de ser ellers dejlige ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville kalde dem "negerpiger" - så er der ikke så meget at være i tvivl om.. ;)

Det er vist først ved brug af ordet "nigger", det bliver "politisk ukorrekt" :)

Netop. I vore dage har de frelste så travlt med at gøre tingene (for) kompliceret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu skriver du jo godt nok negerpiger.. men ellers kan jeg klart anbefale Tiffany Diamond, som også er ret mørk i huden og en dejlig pige, der giver en god oplevelse:

http://www.pussygalores.dk/

Mange hilsner fra Aben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan vist ikke kommer uden om dette emne uden at nævne Estrella i Gentofte: http://massage.side6.dk/estrella

Om du vil kalde hende "neger" er så nok en smagssag, hun er fra Columbia, meget mørk, men nok en anelse lysere end de "negre" fra Afrika, som jeg har været sammen med, og ikke med så negroide træk i ansigtet (Sorte Sambo har ikke levet forgæves... :D ).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærede Arneo

Når du skriver at man ikke kan komme uden om Estrella!

Så går jeg ud fra at du også mener at hun er et besøg værd, ægter billeder og en god oplevelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Estrella bruger ikke ægte billeder - men er en god oplevelse. Kombinationen er faktiskt mulig. Men hvis det er ægte billeder du er "frelst" på, så duer hun ikke.

Negerpige...? Well, det siger jo ikke mig ret meget mer end mørk pige, afrikansk kvinde, sydamerikansk, farvet, sort... Men mange af de "frelste" har det jo så travlt med at dække mer end halvdelen af jordens befolkning med ordet neger.

Tiffany er i øvrigt oprindeligt fra Jamaica. Hvad er de så der?

I øvrigt har jeg læst anbefalinger af: Sandy and Jessica

Har selv kun besøgt Jessica for små to år siden. Det var sjovt og hun var mørk. Fra Afrika. Ghana hvis jeg husker det rigtigt.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ærede Arneo

Når du skriver at man ikke kan komme uden om Estrella!

Så går jeg ud fra at du også mener at hun er et besøg værd, ægter billeder og en god oplevelse!

Æh, Lupus, nu har Bananas jo sådan set svaret. Nej, næppe ægte billeder, men kroppen vellignende. Og hun har et klart smukt ansigt, selv om sådant er individuelt. Men et besøg værd og en god oplevelse, ja, fremragende, er hun. Og er du til kys kommer du til den rette, hun kysser fra man kommer til man går...

Del dette indlæg


Link til indlæg

.. Men mange af de "frelste" har det jo så travlt med at dække mer end halvdelen af jordens befolkning med ordet neger.

Det har du da vist misforstået, Bananas....

Udtrykket "de frelste" bruges normalt synonymt med "de politisk korrekte", så "de frelste" ville aldrig bruge ordet "neger"... 8-)

Mht. Tiffany ville jeg kalde hende en "rigtigt lækker negerpige" 8-):lol:

Og tro det, om du vil: jeg mener det udelukkende positivt ;)

Hvis Tiffany måtte føle sig fornærmet over betegnelsen, ville jeg naturligvis finde på noget andet, som kunne gøre den smukke glad igen :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan være frelst på så mange ting her i verden. F.eks. på det at ikke være frelst.

Selv ville jeg kalde Tiffany en smuk, sjov og intelligent kvinde. Med rødder fra Jamaica.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...