skivemd 326 Skrevet 6. Januar, 2020 Link Lugter af fusk. Efter min første besked, fik jeg et kort "skal ha 300 inden vi mødes og 700 når du ankommer" Bruger mail: [email protected] 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 6. Januar, 2020 (edited) Bemærk den røde boks i annoncen hvor der advares med denne tekst: Det frarådes kraftigt at lave forudbetalinger da du risikerer at blive offer for snyd. Ville holde mig væk lugter langt væk af fusk, er på eget ansvar for mig ville der ringe en alarmklokke om at det er nok ikke 1. gang denne advarsel er på den annonce Redigeret 6. Januar, 2020 af BlackMagic2020 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 6. Januar, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 7 minutter siden: Bemærk den røde boks i annoncen hvor der advares med denne tekst: Det frarådes kraftigt at lave forudbetalinger da du risikerer at blive offer for snyd. Ville holde mig væk lugter langt væk af fusk, er på eget ansvar for mig ville der ringe en alarmklokke om at det er nok ikke 1. gang denne advarsel er på den annonce si si ved du, hvad der udløser at den boks kommer frem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 6. Januar, 2020 skivemd skrev, for 3 timer siden: si si ved du, hvad der udløser at den boks kommer frem? At andre brugere har anmeldt annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 7. Januar, 2020 DJX skrev, for 9 timer siden: At andre brugere har anmeldt annoncen. Den kommer også frem ved nyoprettede profiler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 7. Januar, 2020 (edited) DJX skrev, for 11 timer siden: At andre brugere har anmeldt annoncen. Pophair skrev, for 1 time siden: Den kommer også frem ved nyoprettede profiler. Er det gæt eller er det viden? Jeg ved personligt ikke hvilken handling der udløser en advarselsboks, så jeg plejer at tage den med ro. Så længe der ikke sker en forudbetaling eller modpart for informationer som kan identificere mig, så går det nok alt sammen Tak for svar forresten Redigeret 7. Januar, 2020 af skivemd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 7. Januar, 2020 Det er viden, det er også før blevet fremlagt herinde. Det står på annoncen et par dage, inden det forsvinder igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 8. Januar, 2020 Den kommer også frem, hvis man bruger ordet Mobilepay i annoncen, så fuldstændigt uskyldige piger, der blot modtager mobilepay som betaling irl kan få sådan en klasket på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg